elikkäs tietääkö kukaan että saako otsikossa mainittuun kapistukseen tehtaan tekemää kuristus sarjaa?
Saa. Varaa aika Honda-valtuutetulta moottoripyörähuoltamolta. Saa varmaan osat mukaankin jos haluat itse tehdä.
Tai sitten soitat Brandtille ja tilaat palikat.
http://www.honda.brandt.fi
"If William Shatner ever pulls you into the bathroom and asks
if you want to see the captain's log, just say no. I fell for
that nine times!"
-Patrick Stewart
hienoa.Kiitos vaan kovasti.
Kannattanee kysellä eri palstoilta myös olisko kellään myynnissä käytettyä kuristus sarjaa... Pienellä vaivalla säästää pitkän pennin jos ei ole kova kiire.
Pain is just weakness leaving the body
onko siinä mitää järkeä laittaa sitä papereihin 25kW ja ajella sitte täystehosella?mitä ne kyybelit siitä sannoo?
Tuskinpa ne mitää sanoo jos ajelee kiltisti!Mutta jos antaa kunnolla mennä niin sitten ne voi jotain epäilläkin. Kolaritapauksessa kuitenkin vakuutus voi jättää korvaamatta jos on täystehonen pyörä vaikka rekisteriotteeseen olis merkitty 25kW... Täysin mutua mutta näin olen asian ymmärtänyt...
Pain is just weakness leaving the body
Itse ostin kuristukset tuolta espoosta, hintaa rapiat 400emutta eipä se ole niin justiinsa, heti kun katsastukseen pääsin, nappasin palikat irti. Pari kertaa poliisit pysäyttäneet eivätkä ole mitään sanonu, paitsi prätkäpoliisit huomasivat heti ettei ole kuristettu, mutta pienellä lässytyksellä siitäkin pääsi.
Tosiaan itsellä -95 cbr, ja ne kuristukset ovat ne kaasarinkurkut joissa on metallit sisällä, helppo vaihtaa heti katsastuksen jälkeen.
kävin liikkeestä kyselemässä hintoja hommalle niin sano että 446 elvistä pelkät palikat ja 600 e asennuksen kanssa.paketissa tulee luistit ja kurkut.voe perkele.uuteen kawasakiin sama homma 70 erkkiä asennuksen kanssa.onhan se tietysti helpompi kun on ruisku.mutta silti.perkele.