Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Ensiksi anteeksi pyyntö Trumpetisteilta. Ei näköjään meikäläinen jaksannu kauaa brittipyörän puolesta liputtaa.

Kävin aamulla pyöräliikkeessä Daytonalla ja tuli nimittäin aika vastustamaton tarjous. 2h keskustelun jälkeen tulos oli seuraava: Nykyinen -02 Daytona vaihtuu -04 R1:een. Jammulla ajettu 4600km, ja oli otettu käyttöön viime elokuussa. Maanantaiksi sovittiin vaihto. (Pääsee vielä viikonlopun fiilistelemään Triumphilla)
    Syy miksi vaihdoin, oli yksinkertaisesti se, että saan tilalle lähes tuliterän pyörän. Eihän tuossa Jammussa ole sitä "hohtoa" kun ajelee, niinkuin on Trumpassa. Mut meneehän noi ajelut itäpyörälläkin. Näköjään palasin takas Japsi-kantaan, kun Trumppaa edelsi Suzuki.

Mr. Big kiittää Triumph-talkin porukkaa antoisista hetkista, joita ei kauaa kestänyt.

Edit: Kuva unohtui, eli tämän näköinen pärrä tulee.

Jammu R1 -04

Varsinaisia Darth Vaadereita noi kauppiaat, tolla lailla houkuttelevat Pimeälle Puolelle.. Etenkin näin huhtikuun alussa

No, onnea ny itäpyörällekö

Ducati Diavel Dark
    Onnea, sait toisiksi reteimmän kyykyn joka markkinoilta löytyy
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Tuppaa olemaan vastaavaa tautia liikkeellä näin kevätaikaan...

Mun uusi mopo löytyy kuvasta profiilistani

Edit. 2.4. Aprillipäivä meni jo, joten taas on profiilissa oikea kuva.

no mitäpä tuossa...onnea uusille mopottimille...
    It only takes willpower.
    A P R I L L I A !

No en mä nyt Trumpasta luovu kirveelläkään. Tulkoon vaikka minkälainen tarjous! Pitäähän sitä nyt vähän porukkaa herätellä talven jäljiltä .

PS. klo 17 aikoihin Daytona lähtee liikenteeseen. Veikkaan, että suu on korvissa kun liikkeelle päästään.

Paha...
    Wicked *
    siis...taas mua vietiin kuin pässiä narussa.....
    It only takes willpower.
    Hoho!

Köpikin vaihtoi tyyliä reilusti. Joko parta on kasvatettu navan seudulle
    Omalla asialla jo vuodesta 1978
    Lainaa (SpeedFour @ Huhti. 01 2005,18:15) kirjoitti
    Hoho!

Köpikin vaihtoi tyyliä reilusti. Joko parta on kasvatettu navan seudulle *
    Mä jo luulin että edes joku olisi uskonut
    Oonhan mä vanha, Harley-Parkinsonin tauti alkaa oleen jo lähellä
    Jumprahavita kundit !!! Ei vakavalla asialla saa säikytellä näin vanhaa ukkoa. Nuo jututhan meni meikäläiseen ihan täydestä. Ajellaanpa varsin varovasti näin kauden alussa.
    Tikru 2010
  12.  
    Lainaa (Mr. Big @ Huhti. 01 2005,16:13) kirjoitti
    A P R I L L I A !
    Aika paha! Meinasin jo luuseriksi alkaa nimittelemään...