Sivu: 1 / 8:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 234:sta
    Se on sitten oma kausi virallisesti avattu. Pyörä haettu telakalta ja ekat 100 km päästelty +2 asteisessa kevätsäässä.
    Ei paljoa kylmä haitannut, taisi olla sen verran bensaa suonissa
    pitkän ja piinaavan talven jäljiltä.

Täytyy kyllä tunnustaa, että ekat lenkit voittaa kohtalaisen seksinkin -- tai sanotaan nyt, että huonon seksin (onko moista ??).

Pyöränä Honda Varadero XL 1000.
    Jänis kaatui kesken lennon, mutta pääsi kuitenkin jatkamaan mopolla matkaansa...
    voittaa se hyvänkin..
    eka kerta on aina eka kerta
    jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider

zx-10r-04 ex
    dr-800s-93
    ktm duke 620 -96
    zx10-r -08
    No onhan kevään eka ajolenkki parasta mitä housut jalassa voi tehdä! *
    "Jos sinulla ei ole vihollisia, sinulla ei ole luonnetta"

"Anna minulle voimaa hyväksyä ne asiat joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne asiat joita en voi hyväksyä, ja viisautta piilottaa niiden ihmisten ruumiit, jotka olen tänään vittuillessani listinyt, koska he ovat ottaneet minua päähän"
    Voihan sen ilmankin housuja tehdä, ja silti on yhtä kivaa, jossei palelemista oteta lukuun...
    oli eilen poliisien jaguaarikin avannut mopokauden pysäyttämällä jonkun katuräppärin tienlaitaan kehä3sella. * no pääs ainakin kuski hienon auton takapenkille.
    katuhaukka
    Kaikista paras on kun ensin käy ajamassa ja sen jälkeen saa vielä p****a...

Siis vastaleivottua!
    Raaka voima voittaa monesti peukalon imemisen...
    Olihan se mukava kausi avata täällä Oulun korkeudellakin... Olipahan vaan h******n liukasta kun tiet on märkiä ja sitten osa pölyisiä... Pihassa on sen verran sulaa että (onhan noita jäitä kilkuteltukin sen edestä ) XX mahtuu juuri ja juuri...

Oli se kyl hianoo, minäki kävin just hakemassa Ninjan kaupasta kotiin
    - Vahingonilo on paras ilo, siinä ei ole tippaakaan kateutta -
    Ootellaan, ootellaan...hiljaa hyvä tulee
    15.päivä vasta...
    Mitä?
    Eka mutkapätkä tuli ajeltua tänään (Bodom), oli siistiiii
    Just over do it
    Täällä pohjosempana (kuopiossa) kannattaa varovasti sit ajella. Oli itellä tänää lipat varsin lähellä ku mutkaan tultiin noin 60km/h joka oli täynnä sohjoa ja siinä vaiheessa kun sen huomas ni jarruttaa enää ei voinu, perä teki mielenkiintosta liikennettä ja nippa nappa pystyssä pysyttiin. Eli todella paljon varovaisuutta ku tuntuu tuota jäätä/lunta/sohjoa vielä löytyvän ja iltaisin pitää muistaa että siellä missä päivällä oli vettä ni illalla on jäätä. Turvallisia kilometrejä vain kaikille
    Epävirallinen .ORG irckanava:
    #moottoripyora @ IRCNet
    Current:
    Honda CBR1000RR -05
    Ex:
    Suzuki GSX1300R -05
    Honda CBR600F -00
    Suzuki GSR600 -06
    Suzuki GSX-R1000 -02
    Honda CBR600F -94
    50 kilsaa tänään Lohja-Nummela sektorilla. Ei tullut yhtään kylmä. Kolme mopoakin tuli vastaan *
    Pari tuntia sitten pihalla ollessani joku vetäisi Oulun motarilla äänistä päätelleen melkoista kyytiä... kuka tunnustaa?
    Lainaa (Maxxi @ Maalis. 30 2005,20:09) kirjoitti
    Täällä pohjosempana (kuopiossa) kannattaa varovasti sit ajella. Oli itellä tänää lipat varsin lähellä ku mutkaan tultiin noin 60km/h joka oli täynnä sohjoa ja siinä vaiheessa kun sen huomas ni jarruttaa enää ei voinu, perä teki mielenkiintosta liikennettä ja nippa nappa pystyssä pysyttiin. Eli todella paljon varovaisuutta ku tuntuu tuota jäätä/lunta/sohjoa vielä löytyvän ja iltaisin pitää muistaa että siellä missä päivällä oli vettä ni illalla on jäätä. Turvallisia kilometrejä vain kaikille
    Sinä hurjako se ajelit neulamäessä, teki mieli hosuu autossa kun olit perässä ja tuli jäätä eteen. Empä sitä sit tehny
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
    itsekin kunnostauduin , tosin vain 35 km lenkillä.

Ehkä sitten viikonloppuna uudestaan vähän pidemmälle lenkille, huomenna tietysti vähintään lyhyelle.

Jos täällä Lohjan suunnalla enemmänkin .orglaisia joilla haluja , nii pitäiskös yrittää saada miitingi aikaseksi vaikka hirsikiskalle viikonloppuna?
    Mun kausi olis tarkotus alottaa ens la. eli 2.4
    jos vaa ei lunta sada...
    Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
    Pähkäilen tässä että aloittaisinko kauden pe 1.4,hinku olisi kova! mutta kun ei omista tallia niin vähän arveluttaa pitää pyörää yö-pakkasissa ulkona

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    Lainaa (666F @ Maalis. 30 2005,20:53) kirjoitti
    Pähkäilen tässä että aloittaisinko kauden pe 1.4,hinku olisi kova! mutta kun ei omista tallia niin vähän arveluttaa pitää pyörää yö-pakkasissa ulkona *
    Ei se siitä miksikään mene, on mulla ollut pyörä ulkona koko talvenkin semmoisessa liiterissä mökillä. Pidät tankin vaan suht täytenä, jos haluut oikein tarkka olla.

On the road vaan...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Lainaa (Marsu @ Maalis. 30 2005,20:49) kirjoitti
    Jos täällä Lohjan suunnalla enemmänkin .orglaisia joilla haluja *, nii pitäiskös yrittää saada miitingi aikaseksi vaikka hirsikiskalle viikonloppuna? *
    mikähän hirsikiska kyseessä?
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
    Mulla tulee mopotti ajoon huhtikuun puolivälissä, sit vois suuntaa sinne hirsikiskalle. Luulisin sen tarkoittavan sitä hirmuista kioskiröykkiötä siinä Nummelan liittymän luona kantatie 25:lla...? *
    "Jos sinulla ei ole vihollisia, sinulla ei ole luonnetta"

"Anna minulle voimaa hyväksyä ne asiat joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne asiat joita en voi hyväksyä, ja viisautta piilottaa niiden ihmisten ruumiit, jotka olen tänään vittuillessani listinyt, koska he ovat ottaneet minua päähän"
    Lainaa (betonki @ Maalis. 30 2005,21:42) kirjoitti
    Lainaa (Marsu @ Maalis. 30 2005,20:49) kirjoitti
    Jos täällä Lohjan suunnalla enemmänkin .orglaisia joilla haluja *, nii pitäiskös yrittää saada miitingi aikaseksi vaikka hirsikiskalle viikonloppuna? *
    mikähän hirsikiska kyseessä? *
    Joko Sementti aikoo laittaa Millen liikenteeseen?
    -Timppa-

Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
    Hirsikiskalla tarkoitan sitä Hanko-Hyvinkää (25) tien varressa, Nummelan liittymää vastapäätä olevaa kioskia.
    Lainaa (jtz @ Maalis. 30 2005,20:44) kirjoitti
    Pari tuntia sitten pihalla ollessani joku vetäisi Oulun motarilla äänistä päätelleen melkoista kyytiä... kuka tunnustaa? *
    Eilen ensimmäiset ajot Tyrnävä-Kempele alueella. Moottoritietäkin tuli ajettua Tupos-Kempele väli.
    Tänään aamulla seittemän aikoihin leppävaarassa joku tykitteli jollain vanhemmalla punasella rivinelkulla. Lämpötila oli -3.
    Eilen illalla ajelin koemielessä postilaatikolle ja takas... Kai se on otettava pyörä ajoon viikonlopuksi Tulis vaan kelejä!
    I was born with a plastic spoon in my mouth...
    ST 1100
    Kyllä oulussakin joku päräytteli prätkällä, äänestä päätellen oli hiton lystiä. Itse taidan odotella vielä muutaman päivän.
    Tukka putkella pitkin baanaa,
    kyllä vauhti korjaa virheet.
    1.5 vasta vakuutukseen......
    www.alphaindigo.net

www.soulhealermusic.com
    Ajo- ja koko mopoilu kausi pitäisi aloittaa huomenna hakemalla uusi (lue: käyt.) pyörä kotipihalle värjöttelemään. Hirvittää vaan nuo teidän varoittelut liukkaudesta ku alla on eka pyörä ja tehoakin ihan riittävästi. Ostin sitten rykkösen niin ei teho heti lopu kesken Mut sulat tiet näyttää onneksi olevan jo täällä Vaasankin suunnalla ja tänään kuulemma siirrytään jo kesänopeuksiinkin Mut pitää ottaa varoitukset tosissaan niin ajokunto kestää syksyyn saakka.
    NIIN.
  30.  
    Lainaa (waitteri @ Maalis. 31 2005,08:56) kirjoitti
    Hirvittää vaan nuo teidän varoittelut liukkaudesta ku alla on eka pyörä ja tehoakin ihan riittävästi. Ostin sitten rykkösen niin ei teho heti lopu kesken
    Teho ei ihan heti lopu kesken enskertalaiselta. Älä sit ala hölmöilemään sen kanssa, kyseessä on kuitenkin suht raaka peli. No rauhallisesti kun ottaa, niin hyvä tulee .

PS: Huomenna itsellä pärrä vakuutuksiin.
Sivu: 1 / 8:sta 123 ... ViimeinenViimeinen