Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    VFR 750:n lataus säädin sijaitsee paikassa, jossa ilman jäähdyttävä virtaus on heikkoa ja lisäksi ilma on kuumaa.
    Rakenna alumiinilevystä (s=2mm) säätimen alle laitettava levy, jonka reunat nostat 90 ast ylös ja rivoitat ne vaikka rautasahalla ja käännä rivat nokkapihdeillä siten, että ilmavirtaukaselle jää tilaa. Huomio että alumiinilevyn pitää vastata säätimen takapintaan tiukasti, että lämpö siirtyy. hio myös mahd. hapettumat pois. Voit käyttää myös rasvaa, joka estää alumiinin hapettumisen ns."volttivaseliini". Ps. Uudemmissa säätimissä on säätimen runkoon tehty rivoitus joka parantaa jäähdytystä, tämän säätimen kanssa ei ilmeisesti esittämääni lisäjäähdytystä tarvita.
  2. #2
    Tere,

    Ei sulla sattuis olee antaa valmiita mittoja (levyn ulkomitat ja kiinnitysreikien mitat) ettei tarttis turhaan irroitella säädintä moposta irti?. Vois tehdä pellin valmiiksi duunissa..

    Etukäteen kiitos...

    -Iku
  3. #3
    No niinhän se aina on, että mitat yms. on jäänyt kirjaamatta, mutta lohdutukseksi, vielä on aikaa enne kun ajokelit koittaa. Irroita oik. puoleinen sivukate istuimen veireltä, niin sieltä se säädin pilkottaa ja eikun töihin. Aikaa kuluu varsinaiseen työhön noin 1- 2 tuntia, riippuen siitä miten hienon rivoituksen aiot tehdä, mutta muista että toiminta on tärkein, kaikki jää piiloon sivukatteen alle.
  4.  
  5. #4
    JEP!
    Itse tein PC:n jäähdytys siilistä.
    Leikkasin sen rekkulan reunan paksuisia paloja ja liimasin lämpöajohtavalla liimalla kiinni.
    Päälle laitoin samalla kikalla sitten prossu siilin ja propellin.
    Sähköt takavaloilta.

    On toiminu sateessa ja auringossa!!