Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
    Mulla on vm. -89 Yamaha TZR 125, Olen ollut ihan tyytyväinen, ensimmäinen kesä oli viimekesä, ja nyt sormet syyhyten odottelen tätä seuraavaa. Yamahaan olen todella tyytyväinen, muutama vika on ollut, ja nekin luultavasti omaa tyhmyyttäni.... ensin jouduin korjaamaan etupumput, ja jarrulevyt, koska oli vähän turhan paljon vauhtia kurvissa, toinen oli kun Y.P.V.S. hajosi , ja luojan kiitos ei mennyt koko sylinteri, katteet meni kaatuessani, ja nyt olen saanut katteet maalattua... Pyörää ei ole viritetty, ainoastaan kurit on poistettu, paitsi se vaihdettu suutin...
    Jee jee. Täältä löytyy toinen tezarin omistaja, malli -88. Ei oo kyll tullu käytettyä pariin vuoteen kun varkaat rikkoivat lukot eikä ole ollut fiilistä enään jälkeenpäin vaihtaa niitä.

e. Onhan tohon rahaa aikanaan uponnut. Uus pytty ostettu (oliko n500e ) ja mäntää vaihdettu ainakin kahteen otteeseen. Tehoputkisto löytyy (yli 200e), teholäpät joittenka toimivuudesta en enään tiedä kun taisivat olla "kisa" läpät jotka eivät kauaa kestä, kai. "Uus" ypvs tsydeemi käytettynä motoclinicistä. Laakerit koneesta vaihettu ja sellasta. Lähti silloin aika mukavasti putkenvaihon jälkeen. 9krpm alkoi sitten kunnon ralli kunnes kahen päivän päästä motarilla leikkas kiinni ohituksessa . Tais mennä mäntä vaihtoon silloin ja suutinta isommaksi kun tais päästä hiukan liian laihalle. Suuttimen vaihdon jälkeen tehopiikki 9krpm jälkeen katosi . Luotettava se kyllä oli! Koko kesän 2003 ajot duuniin ja nurkanpyöritystä ilman mitään teknisiä ongelmia. Yllätyin itsekkin että eihän tää pimaha ei. Sitten 2003 joulukuussa päätti varas vaihtaa omistajaa. Löyty siististi pakattuna pressuun erään kerrostalon pihalta. Vihje soitto tuli ja lähdettiin hakemaan pois takas omaan talteen.

Legendaarinen TZR ... Vaadin kuvia, HETI!!!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Lainaa (Yamaha1 @ Maalis. 31 2005,12:16) kirjoitti
    Legendaarinen TZR ... Vaadin kuvia, HETI!!!
    No minä menennapsimaan muutaman kuvan kun oikein vaaditaan.
    Täältä löytyy kans yamaha tzr vuosimallia -90. En ole päässyt vielä ajamaan. Kortin pitäs tulla vasta ens viikolla. Onko teillä miten kestänyt nämä? Mulla olis tarkotus jonkunverran matkaakin ajella.
    Yamaha FZ6S -06

Mistä tätä ajetaan!?
    Mullakin oli nuorempana tzr.
    Puolella porukasta oli tzr ja puollella nsr, paitsi jollain saattoi
    olla dt. Nykyään vaihtoehtoja on jo vähän enemmän...
    Ei tahtonu meikäläisen tezari oikeen kestää, aina oli kone
    levällään
    Taisi olla meikäläisen mopo omaa luokkaansa, kai nuo muuten
    on kestäny.
    Ei voi sattua kun ei tule verta.

Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa

Selibatia ei ole perinnöllistä.
    Lainaa (Harza @ Huhti. 06 2005,22:35) kirjoitti
    Mullakin oli nuorempana tzr.
    Puolella porukasta oli tzr ja puollella nsr, paitsi jollain saattoi
    olla dt. Nykyään vaihtoehtoja on jo vähän enemmän...
    Ei tahtonu meikäläisen tezari oikeen kestää, aina oli kone
    levällään *
    Taisi olla meikäläisen mopo omaa luokkaansa, kai nuo muuten
    on kestäny.
    Ja mulla oli Ts
    Missä kuvat???
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Nyt löysin kaltaistani seuraa . mulla on itelläkin tessukka. -89 ajettu 50. juuri nyt sain koneen kasattua. mäntä ei pitänyt pitkästä matkasta läppä pohjassa. kiertää n 10750 ja kulkee noin 165... ei ole kuristuksia.. viime kesänä maalasin katteet mustaksi ja ruutulippu kuvionti kylkeen.. tosta matka-ajosta.... itse ajoin oulusta jyväskylään, niin en suosittele piikillä. kone kyllä kesti, mut joutu koville, kun kierroksia oli 7000-9000.. itse oon ajanu sillä 10tkm ja yks mäntä vain menny.. kuvia tulee jossakin vaiheessa.. ja viikon päästä alkaa mopo liikkuu
    Lainaa (kuulapää @ Maalis. 30 2005,22:58) kirjoitti
    Jee jee. Täältä löytyy toinen tezarin omistaja, malli -88.
    Eihän se kulkenu sit yhtää mitenkää...kyl mä tiedän ku kävin testaamas *

Siis Yamaha YZ 250cc vm96 jälkeen

Lainaa (kuulapää @ Maalis. 31 2005,12:56) kirjoitti
    Lainaa (Yamaha1 @ Maalis. 31 2005,12:16) kirjoitti
    Legendaarinen TZR ... Vaadin kuvia, HETI!!! *
    No minä menennapsimaan muutaman kuvan kun oikein vaaditaan. *
    Hah, olin jo unohtanut koko homman. Kuvat otettu mut ei muistanu koneelle pistää. No sitten kun kotiin joskus pääsen niin laitan.
    Muisti lappu otsaan niin eiköhän se siitä.
    Huomenna olisi tarkotus ajaa tampere-vaasa reitti ja ylihuomenna takas Just vedin putkeen semmosen 150 kilsan lenkin. Ei muuten ollu paha mutta hirvittää vähä noi kierrokset koneessa (7500-8000 jos semmosta 100km/h menee) Ostin tämän avk:lta. Oli varastettu joten männänvaihdosta ei tietoa. Kestäny jo sen 5000 kilsaa mitä ite oon ajanu
    Yamaha FZ6S -06

Mistä tätä ajetaan!?
  15.