Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    No niin tässä epätoivoisesti "emännän mopotin kuumetta parannellessa" koitan *kartoittaa edellämainitun pyörän ominaisuuksia, ja kuskien kokemuksia pyörästä.

Driving Saab turbo may cause serious addiction!
    BIKE:ssä (3/05) on pärrän historiikkia selvitettynä. Kyllähän tuo aika legendaarinen malli on, ja käsittääkseni aika pomminkestävää tekniikkaa...
    "Yksi varmimmista hankinnoista tässä luokassa."
    "Hyvin huolletussa ja hoivatussa yksilössä tuskin esiintyy ongelmia"

Vuosimallierojahan tuossa on jonkunverran, kuten ruiskun mukaantulo yms.
    Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
    Mitäs vuosimallia oot tarkalleen ottaen haarukoimassa ittelles? Bleidejä on täällä yhdellä jos toisella...jos tarkennat niin varmaan tulee juttua ominaisuuksista, vioista yms..?
    ---ÄLÄ ota kesäkissaa!!!---
    Tarkoitus olis kartoittaa 2000-2003 mallien ominaisuuksia, miksei vanhemmatkin käy.
    Ja se kiinnostaisi jaksaako bleidillä ajaa pitkiäkin matkoja?

Kiitokset etu käteen mielenkiinnostanne *

Driving Saab turbo may cause serious addiction!
    itse kanssa vaihtamassa tohon 900 sepruun. kiinnostaisi kans kuulla kokemuksia vuosimalleista 92-96
    itellä blade vm. 2000, mutta muuten ei paljoa kokemusta muista pyöristä olekaan. Pisin reitti jonka olen heittänyt on 500 km päivässä ja kyllä sen ainakin jaksoi.
    Hitaammissa vauhdeissa meinaa itsellä ainakin kädet puutua kun painoa niin paljon niiden päällä.

Ja ominaisuus jota monet eivät välttämättä arvosta, on pyörän hiljaisuus vakio putkella. Kertaakaan ei naapurit heristäneet nyrkkiä kun oli vakio pönttö, uuden bolt-on:n myötä on alkaneet nyrkit nousta vaikka ajotyyli pysynyt täysin samana.
    Itsellä oli viime kesänä -97 blade, tosi näppärä peli ajella (melko kevyt). Pitkälläkin matkalla melko hyvä ajettava, joskin hieman herkkä sivutuulelle. Välitykset pitkät, mutta niitähän on helppo muuttaa, kaikenkaikkiaan todella hyvä ja tehokaskin pyörä. Täksi vuodeksi vaihdoin kuitenkin 1200 nakubandittiin vaihtelun vuoksi...
    Mulla on -03 Blade ja itse tykkään ainakin ajaa pitkää matkaa ja tuntuu että siinä on noista kyykyistä paras ajoasento juuri pitkää matkaa ajatellen, tosin en ole noita muita merkkejä kaikkia ajanut, mutta kylmätyyppien perusteella arvioisin. Itsellä on pisin yhden päivän reissu ollut noin 1000km, joten ihan mukavasti paikat kesti.

Muutenkin olen ollut todella tyytyväinen ja mitään ongelmia ei ole ollut, hyvä viimeistely ja muutenkin tarpeeksi tehokas... kunnes toisin todistetaan *

Sen verran pitää vielä lisätä että tuo BIKE lehden kertomus kannattaa lukea, siinä paljastuu pieni totuus... niinhän se on että mielipideasioista pitää kiistellä

-C9B5R4-

Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
    Joo kytkin luistaa eilisen ajotuokion jälkeen -00 Bladessa 32tkm takana täydellisellä huoltokirjalla, kaverilla oli -92 Bladessa sama vika?
    Samaa rääkkiä otti vastaan moni muu merkkinen pyörä eikä niissä kytkin ruvennu isolla vaihteella luistaan. Kun lisäs kaasua, kierrokset nousi, muttei pyörä liikkunu sen lujempaa?
    CBR929RR 2001:llä ajoin 60.000km kolmessa kesässä. Huollot ym tehtiin ajallaan. Käyttö oli normaalia mutkatiejoa, hieman rataa ja hieman enemmän matkaa. Pyörä oli aivan valtavan luotettava. Koko tuona aikana pyörään ei tehty mitään korjausta. Yksi takavalon polttimo hajosi koko aikana. Myöskin kaikki venttiilit olivat alkuperäisissä säädöissään koko 60tkm käytön ajan.
    Voin suositella erittäin suurella lämmöllä ko peliä. Pyörä on erittäin luotettava, kevyt viedä hieman vaudikkaaminkin, jarrut ovat tehokkaat ja runko tukeva.
    Etsi hyvä yksilö ja sitten vaan paaaaaljon ajoa.
    .
  11.  
    Lainaa (Ozzyxx @ Maalis. 27 2005,15:45) kirjoitti
    Tarkoitus olis kartoittaa 2000-2003 mallien ominaisuuksia, miksei vanhemmatkin käy.
    Ja se kiinnostaisi jaksaako bleidillä ajaa pitkiäkin matkoja?

Kiitokset etu käteen mielenkiinnostanne
    Pyörä on rehellisesti sanoen aivan MAHTAVA!!!! ostin itse 2 vko sitten -95 vm bladen ja olen todella tyytyväinen pyörään,verrattuna edeliseen mopottimeeni 600f cebariin ero on kun yöllä ja päivällä. blade vääntää mainiosti jopa 2-päällä,mamman kanssa ajettiin viime la. 700 km 2-päällä kaikenlaisia teitä eikä kotona särkeny mihinkään (jaksettiinpa vielä reissun päätteeksi viettää oikeen kunnon baariilta ) tehoa piisaa vaikka muille jakaa,pyörä on todella vakaa mutta tarvittaessa erittäin kevyt ja ketterä. kulutus 2-päällä motari vauhtia (130-160) oli 5,3l/100km!!!!! eli todella vähän (pyörä on täysin vakio). luotettavuus on huippuluokkaa (onhan se HONDA) noi kytkinvikaiset bladet on varmaan olleet todella rääkättyjä yksilöitä.olenpa lukenut netistä että yks britti olis ajanu 150tmailia n. 200tkm pelkillä auton öljyillä ja pyörä oli antanu penkissä miltei samat lukemat kun 20tkm ajettu vastaava!! yritäppä ajaa samat kilometrit jollain kawalla (ei onnistu). no nin nyt hehkutus seis,KÄY IHMEESSÄ HAKEMASSA BLADE SE ON MAHTAVA PYÖRÄ PS: saatatpa nähdä minun bladen liikenteessä esim tre:n orgin tapahtumissa specellä pynsällä ym.. "tiikeriväritteinen" blade vm-95

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)