Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 55:sta
    (poistettu tili)
    Heips.

Stongaa pitää laskea tuumalla. Näin joskus jonkun maan jammusivuilla sellaiset matalammat raiserit, mutta mistä niitä saa ostaa? ja onko muita valmistajia?

Onneksi kohta ajokausi alkaa, muuten menis kaikki rahat varusteisiin. Nyt on tehty/tulossa:

Plexi
    slipari, (Akrapovic)
    suuttimet,
    K&N,
    perännosto 3cm,
    keulanlasku 1 cm,
    syylärinsuoja,
    kaatumatapit,
    tankin kokosuoja ja tankkilaukku, (KDrive)
    takalaukun kehikko ja laukku, (Ventura)
    tailguard (Powerbronze)
    hugger (Powerbronze)
    mikro ledivilkut. (Tinycator)
    satula (Corbin gunfighter)
    Peilit stongaan (Ritzoma)
    Hienoa!!! Itelle tulee täs ens viikolla Ixilin tuplaputket. Muita "modeja" ei sit ollukkaan varaa tähän tilikauteen laittaa... Kesällä sit lisää! Kylläpä himotais jo Fasua ulkoiluttaa... *

Paljonkos meitä MOOTTORIPYÖRÄN omistajia täällä liikkuu???

TÄSSÄ 1. *

Edit: Mistäs tuon syylärin suojan tilasit??? Paljonko? Itteä himottais vähän tommoset cliponit laittaa, eli tanko wattuun. Tai sit ihan suora faitteritanko... Minkä pleksin laitoit? KYMYSYKSIÄ RIITTÄÄ

It´s better to die on your feet than live on your knees...
    (poistettu tili)
    Syylärin suoja:

Peltiä tekee METISSE, ja siellä hinta näkyy olevan 89€ (sis ALV), joten ei tuo mun maksama 98€ niin paha ollut, kun ei tarvitse postikuluja maksaa. Metisse laittaa jotain 10-30 lisämaksuja tuohon päälle. Kokosuoja maksaa 895SEK eli 98 Euroa. Suomessa tavaraa myy Marko Reinikainen , MR-Power, jotenkin se tulee Ruotsin S-Racingin kautta.

Koska MR-Power on Espoossa ja mä asun vain parin kilometrin päässä, en maksa mitään postikuluja. Toisin toimitusaika oli varmaan 6 viikkoa.

Plexi on MRAn tuplakupla, ostin sen vähän käytettynä -v- :ltä. En tiedä toimiiko enää, kun perää on nostettu ja keulaa laskettu.

Tailguardin laitto oli tosi työläs eikä siitä kauppiaan ohjeilla olisi tullut mitään. Onneksi Pat' Motorcycle Page on olemassa, siellä on hyvät ohjeet. En taitas enää ryhtyä koko hommaan, leikkelisin vaan alkuperäishärpäkkeen pienemmäksi ja vaihtaisin vilkut.

Nyt on ledivilkut takana kiinni, ja tietenkin ne vilkuttaa liian tiheesti. Vastukset on tulossa, kattoos kuinka käy. Ja eteen pitää miettiiä, millä alkuperäisten holet täytetään, onko ehdotuksia?

Sitten vielä huggerin laitto, se ei kai niin työläs voi olla? Ja peilit menee vaihtoon, ei noilla vakiopeileillä näe kuin omat käsivarret. Jotku jenkit on laittanut TDM900:n peilit ja toiset Ducatin peilit, mutta mä katselin että Rizomat olisi paremman näköiset.
    Matalampia raisereita itsekin kaipasin aikanaan mutta en vain mistään onnistunut sopivia löytämään. Jos olisin löytänyt niin matalamman crossistongankin olisin laittanut jotta ajoasento olisi ollut vähän matalampi. Alkuperäisiin raisereihin ei oikein leveämpää stongaa saa kun loppuu alkuperäiset letkut ja vaijerit kesken.

Nyt pääsiäisviikonloppuna jo Espoon teillä mopoja näkyi . Itse tässä munatt... eikun pyörättömänä kuolailen... Ajelkaahan varovasti niillä kaunokaisillanne kun tien päälle pääsette!
    - vesku -

"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
    Lainaa (Yamaha1 @ Maalis. 27 2005,13:47) kirjoitti
    Paljonkos meitä MOOTTORIPYÖRÄN omistajia täällä liikkuu???

TÄSSÄ 1.
    Ja tässä toinen, ensi viikolla pitäisi pyörän olla mulla. Hopeinen ajamaton kilofasu vuosimallia 2004.
    Big guys need big bikes
    (poistettu tili)
    Kai mä olen sitte nro 3, hopeinen vm 2004, ajettu 4000km.
    No eiköhän me sitten neljään mieheen järjestetä kesällä fasujen kokoontumisajot.
    Big guys need big bikes
    (poistettu tili)
    Lainaa (iso M @ Maalis. 27 2005,20:31) kirjoitti
    No eiköhän me sitten neljään mieheen järjestetä kesällä fasujen kokoontumisajot.
    Onhan täällä varmasti vielä lisää kilofasuja. Pitäs tehdä uusi ketju.

Kyllä kilofasujen marssi olisi komeaa nähtävää!

Pitäs vaan päättää missä ja milloin. Noista profiileista ei oikein selviä paikkakuntia. Jossain jokaiselle sopivan matkan päässä, jos mahdollista.

Toukokuun viimeinen vai kesäkuun eka sunnuntai? Alle 100km Helsingistä?
    Olisinkohan mää ny sitte se viides vm.2002 nopeehopee kilofasu
    Älä koskaan siirrä huomiseen sitä minkä voit välttää jo tänään.
    Berkkeles, oiva idea tuo kokoontuminen kesällä jonnekkin. Mulla on pitkät lomat, joten paikalla ei ole henk.kohtasesti ees väliä... Koitetaas saada jotain aikaseksi!!!
    (poistettu tili)
    Puuhailin aikani kuluksi tällaisen tarinan fasustani.

Matin Fasusivu

Oikeastaan tarkoitus ei ollut muuta kuin kirjata muutokset, ostospaikat ja hinnat.

Se on nyt netissä joten se kestää arvostelun.
    Lainaa (R2-D2 @ Maalis. 25 2005,22:43) kirjoitti
    perännosto 3cm,
    keulanlasku 1 cm,
    Aika radikaalit toimenpiteet geometriaa ajatellen... Voi olla ensimmäinen ajokerta noilla säädöillä aika mielenkiintoinen
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
    Tääl ois sit vissii kuudes kilofatseri valmiina kokoontumisajoon. Taidettiin jo viime vuonna jossai viestis ottaa puheeks.
    Vantaalla päi asustelen.
    Kuinka moni vaikuttaa pk-seudulla?

Itsellä tosiaan tuo 2003 8tkm ajettu, ennen keltainen nykyjään syvä musta väriltään, eli kate, perä, tankki, etulokari ja sisälokari (modattu uutta kilpitelinettä varten eli turhat muovirämmäleet pois) uudelleen maalattuina.
    Vanteen kehät kiilloitettu ja puolat ja keskiö maalataan myös uusiks että kiilloituksen raja tulee tarkaksi.
    Perä korotettu lyhemmillä koiranluilla ja keulaa laskettu.
    Slipari vielä hankinnan alla joten eiköhän siinä tän talven muutokset rupea olemaankin.

Ja enää max. kuukausi odottelua ja sit
    Täällä -04 vuoden tonnifasu mallia "hoppee ei oo häppee"
    Aurinko paistaa tuelta, vielä muutama päivä...
    (poistettu tili)
    Lainaa (Specz @ Maalis. 28 2005,16:01) kirjoitti
    Kuinka moni vaikuttaa pk-seudulla?

Itsellä tosiaan tuo 2003 8tkm ajettu, ennen keltainen nykyjään syvä musta väriltään, eli kate, perä, tankki, etulokari ja sisälokari (modattu uutta kilpitelinettä varten eli turhat muovirämmäleet pois) uudelleen maalattuina.
    Mä oon Espoosta.

Kiinnostas itseäkin toi maalaus, mutta en osaa päättää väriä. 04 hopeehan on muuten musta, mutta tankki ja keula on hopee, myös moottorin kyljet on mustat. Keulan mustaksi maalaaminen olisi aika pikkujuttu, mutta toisaalta -70 luvun jammun punainen vois olla kiva.

Itekkö maalasit vai missä maalattiin? Tehtiinkö tankin kylkeen YAMAHA nimi?
    Mites muuten onko joku nettiä läpi kahlaillessa törmänny FZS tarrasarjoihin tms? Ei mitään sirkustarraa vaan jotain simppeliä, esim vaikka noi kuutiot jonnekkin näkyviin tms. Omassa -03 mallissa kun ei muita tarroja löydy kuin Yamaha logot tankista... Jotain pientä voisi siis laittaa lisää. Esim joissain malleissa Fazer teksti tossa etukatteen kyljessä jne.

Saas nähdä nyt miten noi sliparit istuu pyörään kun tuo koiranluumoddi tuli viimekesänä kans tehtyä, voi olla että tulee jotain säätämistä nyt sitten. Ja R2-D2 voi olla huoletta noiden perän noston ja keulan laskun kanssa, juuri sopivilta muutoksilta kuulostaa. Ja tuntuu, kunhan saat jousituksen säädettyä kohdilleen... Lyhyemmillä luilla nimittäin se perä kovenee aika tavalla verrattuna orggikseen. Tämäkin vain plussaa, minusta orggis on liian löysä nääs. *

P.S Niin ja Kotkassa päin ajelee tämä Fazeri, eli Hesan suuntaan ei todellakaan ole mahdotonta vääntäytyä jos jotain saadaan päätettyä.

Lainaa (R2-D2 @ Maalis. 28 2005,17:13) kirjoitti
    Kiinnostas itseäkin toi maalaus, mutta en osaa päättää väriä. 04 hopeehan on muuten musta, mutta tankki ja keula on hopee, myös moottorin kyljet on mustat. Keulan mustaksi maalaaminen olisi aika pikkujuttu, mutta toisaalta -70 luvun jammun punainen vois olla kiva.

Itekkö maalasit vai missä maalattiin? Tehtiinkö tankin kylkeen YAMAHA nimi?
    Yks tuttu automaalari maalas. Tarroi ei oo eikä tod.näk edes tuu. Pistin katteen ja tankin jo pyörään kiinni ja sovittelin tarroi mut mielestäni ilman tarroi on jopa paremman näköinen. Jotenkin selkee ja pelkistetty. Saa ne vielä myöhemminkin jos haluaa. Yammulta pitäisi löytyä noita alkuperäis tarrasarjoja.

Pyörä on tosiaan moottoriltaan kuten myös rungoltaan tietty musta. Tuli aikas nätti kun on pyörä täysin musta.

Ajattelin pääseväni myös pelkällä katteen ja tankin maalauksella, mutta pyrstön ja etulokarin väri ei suinkaan sit ollut se deep black vaan joku metallihohtomusta, joten joutui maalaamaan myös ne että sävy on varmasti sama koko pyörässä. Juuri oikean värin sekoitus olisi tuottanut enempi vähempi onkelmia.
    No eiköhän me sitten neljään mieheen järjestetä kesällä fasujen kokoontumisajot. *
    Eikös meillä kauniimman sukupuolen edustajilla ole asiaa mukaan? *

Ja mitä te pojat vikisette, viikonloppuna oli ainakin pk-seudulla mitä parhaat ajokelit, kausi tuli avattua pitkäperjantaina parinsadan kilsan lenkillä. *
    -nomen est omen-
    Lainaa (Kriisi @ Maalis. 29 2005,12:06) kirjoitti
    Eikös meillä kauniimman sukupuolen edustajilla ole asiaa mukaan?

Ja mitä te pojat vikisette, viikonloppuna oli ainakin pk-seudulla mitä parhaat ajokelit, kausi tuli avattua pitkäperjantaina parinsadan kilsan lenkillä.
    No me ollaan niin rumia miehiä, ettei kauniimman sukupuolen edustajat kuitenkaan tule meidän matkaan yhtään mihinkään.

Mutta jos mä saisin päättää, niin en huolisi muita kuin naisia matkaani...

Täytyy tosiaan katsoa, jos sitä vaikka saisi kokoontumisen järkättyä, itse asun Helsingissä ja matka taittuu kyllä mopolla tarvittaessa vähän kauemmaksikin.

Big guys need big bikes
    (poistettu tili)
    Ja vielä Epsoosta tätönen mukaan!

Tästähän saadaan pk- seudulta jo Fasujen letka.

Edit: tämä siis ei ole pottuilua, vaan pelkkä tervetuloa- toivotus.

Moniko on jo ollut liikenteessä? Mulla pamahtaa pe vakuutuksiin, eli sit * Koko vkonloppu. Syömmeni toivoo putkia tulevaksi ennen sitä, järki sanoo ettei ne tietty kerkee tulla... Herra Murphy aina näppeineen sekaantumassa. *

Edit: Vähän tämä aihe meillä ny rönsyää noista stongan raisereista mutta rönsykkööt... Nii ja naiset on tähän harrastukseen aina tervetulleita. Ei pääse kotilokuskitkaan kateuksissaan väittään gay toiminnaksi tätä 2 pyörästelyä...

(poistettu tili)
    En ole vielä ajanut, 15.4. on tavoitteena. Ja nyt ei olis vilkkujakaan, kun odottelen vastuksia. Ja pari muuta pikkuhommaa pitäs saada kiinni. Juniori ajoi viikonloppuna Zetallaan, kaatui jäähän ja rikkoi moottorin sivukannen. No onneksi miehelle ei käynyt mitenkään, kansia saa rahalla, mutta uutta miestä en jaksas enää alkaa tekemään.

Edit kans: raiserit on tilattu USAsta, katsoos milloin tulee vai tuleeko koskaan, 90 taalaa maksoi.

(poistettu tili)
    Lainaa (Specz @ Maalis. 28 2005,17:37) kirjoitti
    Yks tuttu automaalari maalas. Tarroi ei oo eikä tod.näk edes tuu. Pistin katteen ja tankin jo pyörään kiinni ja sovittelin tarroi mut mielestäni ilman tarroi on jopa paremman näköinen. Jotenkin selkee ja pelkistetty. Saa ne vielä myöhemminkin jos haluaa. Yammulta pitäisi löytyä noita alkuperäis tarrasarjoja.
    Ei se sun tuttus maalais munkin katetta ja etulokasuojaa?

Kävin tänään Konalassa kysymässä, josko maalaria kiinnostas, mutta ei. Ilmeisesti kolarikasa poikii paljon hommia.

Tästähän tuli varsinainen Fasuketju.
    Lainaa (R2-D2 @ Maalis. 29 2005,17:46) kirjoitti
    Tästähän tuli varsinainen Fasuketju.
    Jossainhan tästäkin komeudesta on saatava jutella kun näitä ei vastaankaan liikaa tule. Ei taida löytyy suomenkielistä saittia/keskusteluryhmää ees koko mallille? Jossain enkunkielisellä oon vieraillu välillä kattelemassa ideoita seuraaviin moddeihin.... Tästä pyörästä ei tule ikinä valmista, on tuota sälää niin mahdottomasti markkinoilla ja tyyriillä hinnoilla. Oikeastaan hyväkin näin... Kotkassa oon joskus nähny hopeisen isolohko Fazerin omani lisäksi mut ei kyllä ole tietoa pyörineekö täällä orgissa?!?

Onkos muilla muuten ollu mitään ongelmaa pyörän kanssa? Mulla on nyt 23000km huoletonta ajoa alla ja toimii kuin kello. Säännöllistä öljyn/suodattimen vaihtoa ja paikkojen tsekkailua, ei mitään oikeita remppoja ole tarvinnu tehdä. Ketjut ja rattaatkin on vielä ihan ku bränikät kun tossa yks päivä ne putsasin ja tsekkasin. Sinällään oli yllätys koska oon 2 päällä ajellu varmaan puolet kilsoista, odotin että olisivat näyttäneet kulumisen merkkejä... Noh, ens kaudeksi sitten nekin vaihtoon vaikka väkisin...
    (poistettu tili)
    Pyysin ylläpitoa tekemään tästä FZS1000 yleisketjun, vähän niinkuin Kawasaki Z750 omistajilla on. Tosin niitä on paljon enemmän, mutta väliäkö hällä.

Eipä tullut matalampia raisereita, amerikan poika pyysi 90 taalaa postikuluihin, musta se on liikaa.

Eikä tullut mustaa keulaakaan, FAW tiimi arvioi varttikatteen maalauksen hinnaksi 3-400 Euroa. Paljonkohan uusi musta kate maksais?

Mun pyörä toimii hienosti, kun vaan sais sen baanalle.
    Lainaa (R2-D2 @ Maalis. 29 2005,20:22) kirjoitti
    Eikä tullut mustaa keulaakaan, FAW tiimi arvioi varttikatteen maalauksen hinnaksi 3-400 Euroa. Paljonkohan uusi musta kate maksais?
    Se keulan maalaaminen tulee varmasti halvemmaksi kun uuden katteen hankkiminen. Maksaa varmaankin älyttömästi kun orkkis alakatekin maksaa melke 400€.

r2-d2:
    Tämä tuttu enemmänkin kaverin kaveri, en tunne sen paremmin. Kaverin kautta asioinut hänen kanssaan koskien pyöräni maalausta..

Jos "iltatöinä" jossain saa maalautettua nii jo kannattaa. Luulisi alle satasella saavan helposti.

Toisaalta oishan se kiva jos olis eri väriset katteet nii vois mielen mukaan välitä päivän värin

Pyörä toimii hienosti. Ajattelin aikaistaa suunnitelmista poiketen ajokauden alkua ja päräyttää tulille tossa parin viikon päästä. Kunhan vaan sais fillarit ja undertrayn kiinni.
    Nii ja uudet rasvat koneesee.
    Mulla tuo 20000 huolto alkaa olla ajankohtainen, vaihdoin jo tuossa talvenaikana tulpat ja ilman suodattimen ,jäähdytysnesteen,jarrunesteen ja tuon kaasareiden syngronoinnin käyn sitten teetättään merkki huollossa.Miten ootte huoltaneet vai otteko huollattaneet????onko nuo huollot yleensä olleet minkä hintaisia esim tuo 20000 huolto.Sitten tuon takalokasuojan modifointia oon tässä värkkäillyt *, mutta värkkyyttää tuo että paluuta alkuperäisee ei sen jäkeen ole , tiedä sitten jos kerta maukkaampi tulee mutta.Mini vilkut laitoin , sopi kuin *pieksu paskaan , niin sellaiset nuolenkärki mallit kirkkailla laseilla, kyllä nuo alkuperäiset olikin isot.Että semmoista,hyvin on pelittänyt ja mielunen pyörä on

"oikeassa momentissa"
    Kattelin aikanaan huoltokirjasta että mitäs sitä tossa 20000km huollossa tehdään ja huomasin notta sehän olis ihan periaatteessa valohoitoa koko juttu... Joten huolsin ite ja tsekkasin nesteet ym. Seuraavan kerran vien liikkeeseen 40000km kohdilla kun siellä tulee noi venojen säädöt eteen ja sitä en ala vielä ainakaan ees opetteleen.
  30.  
    (poistettu tili)
    Lainaa (triangel @ Maalis. 29 2005,21:27) kirjoitti
    Sitten tuon takalokasuojan modifointia oon tässä värkkäillyt *, mutta värkkyyttää tuo että paluuta alkuperäisee ei sen jäkeen ole , tiedä sitten jos kerta maukkaampi tulee mutta.Mini vilkut laitoin , sopi kuin *pieksu paskaan , niin sellaiset nuolenkärki mallit kirkkailla laseilla, kyllä nuo alkuperäiset olikin isot.
    Ton lokasuojan kanssa saa olla tarkkana ettei tyri. Mä laitoin tailguardin, mutta tiiä häntä miltä näyttää.

Laitoin ledivilkut, joissa keltainen lasi ja E -merkintä, joten pitäs olla lailliset. Toisaalta slipari ei kestä tarkempaa syynäystä, kun ei ole katu malli.

Saattaapa sittenkin tulla stongan lasku eteen, jenkki pudotti kuljetushintaa. Katsotaan tuleeko suora stonga myös.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen