Kevään ensimmäinen lenkki takana. Matkaa 62,4km, keskinopeus 63, huippunopeus 100km/h (virallisesti) epävirallisesti jotain ihan muuta
(hyi minä). Koko talven tuota on puunannut ja nyt tuo on sentin paskakerroksen peitossa MUTTA EVVK! Dsiisus, notta oli kivaa!
Ovatkos muut saaneet pyöränsä liikkeelle?
<p>2002-2014</p>
![]()
........kyllä varmaan oli hauskaa...
![]()
vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
Niinpä... Vielä pitää yo-kirjotusten yli taistella, mutta sitten pärähtää mopo käyntiin!! JEEEEEEEEEEEEE![]()
Stuntriding is NOT a crime
Kawasaki Z750
GPS:ää en käynnistänyt vielä tänään, keskinopeuksista en siis tiedä. Uusi minikate on täydellinen: ennen 130km/h repi kypärää päästä, nyt 180km/h on mukavaa
![]()
Tuleeko tästä sakkorysä kevät ,kun bongasin virkavallankin
tänään pitkänäperjantaina kahden pyörän voimilla kehä ykkö-sellä sekä lahdentiellä.Aika ajoissa mutta onhan niillä kahva-
lämppärit että pysyy kirjoituskäsi kunnossa.
rr
400 kilometriä ajettu La 26- Su 27.3.2005
Hiukan viileää oli sunnuntaina. Lämpökerrasto on mahtava toimii,
ei hikoilua ja lämmin.
Pyöräni etupyörä oli jumissa kun kaivoin sen tallista, viime joulukuiset suolat olivat lukinneet jarrumännät kiinni.
Vesi vanhin voitehista eli spraypullolla vettä ja perään hieman moottorinpesuainetta ja taas vettä, johan herkistyi.
Ja sitten baanalle. Muuten tiedoksi: Akkulaturin saa halvalla Biltemasta 7.90 euroa ja bemariin sopivan pistokkeen Motonetista hintaan 2.80 eur. siis yhteensä himpun yli kympin. Miksi makssa latureista 30 - 60 euroa???
Terveisin Hanski R 1150 R
Siksi kun oman kokemuksen mukaan sen Bilteman laturi (ainakin se joka minun käteeni sattui) oli umpip**ka ja se teki enemmän vahinkoa kuin latasi akkua. Toisaalta - ei tuolla euromäärällä tietty laatua ja/tai toimivuutta toivoa saavansakaan...(cobson @ Maalis. 27 2005,17:59) kirjoitti
![]()
<p>2002-2014</p>
Parina vuonna oon semmoisella akkua lataillut, eikä mitään valittamista. Sama akkukin. Nyt jo 5-vuotias. Pitää vaan kärsivällisesti ladata tarpeeksi kauan, että tulee tarpeeksi tavaraa akkuun...(Ctrl+Alt+Del @ Maalis. 27 2005,19:21) kirjoitti
Varo kuitenkin keittämästä sitä akkuasi sillä "tekeleelläsi".(jjp @ Maalis. 27 2005,19:52) kirjoitti
Ihan tosi, siinä Bemarin ylihinnoitellussa laturissa on järki mukana, ja voit ladata sillä vaikka läpi talven![]()
tomppa, R1200GSA Rallye & R1100S
Ei ihan heti keitä. Siinon niiiiiin pieni(500mA) latausvirta, että ei oo vaaraa. Ei se koko talvea siinä piuhan perässä ole.(toma @ Maalis. 31 2005,12:50) kirjoitti
Ai oleEiks niin että OLLU, koska talvi on ny ohi !!!
Oottelen kuiteski ens viikon vielä, jotta saavat vähän noita hiekkoja vähemmäks.
Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,
Illalla iski seitsemän aikaan hirmuinen polte ja joutui pikkulenkin päräyttämään. Huomenna aikaisin ylös niin pääsee paremmin ajamisen makuun. Siitä se kausi lähti käyntiin.
Fillari kurassa ja ravassa, raajoja paleltaa mutta pärstä yhtä messinkiä
http://airfoto.fujikuvat.fi/album....ght=449
CRF1100L, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
RAAKEMPI TÖSÖS !
kausi aloitettu . Upeesti lähtööpi mutteripyörä käynthiin !
Mamman kanssa kahestaan oikeen ,pienet lenkit .
Voipi olla että vkl ihan vähän![]()
![]()
![]()
![]()
Triumph Tiger 800 XRX
02.-03.04.2005 Jyväskylä-Storfjord-Jyväskylä
1945 km. (meno 05.30 - 19.30 ja tulo 11.30 - 24.00)
JOVAIN se ei ole visiir viäläkhän sittiäistä täynä vaikk ompi poikettu Jyykeänvuonol, yliperän takana kääntymäs. Tul vain yksi soma mutterpyörä vasthan tuossa Oulun alapuolel kun olin jo takasi tulos mut se olki käyny huoltamol kun avokypäril ohjastel sopperilla tai mikä oli kopteri.
Luikas tuppas olemhan väylä aamul mererannas kun oli vain pohjoistuuleksi iltasel kääntyny thuulen suunta. Se oli
-7´kraatia iltasel ja nuotio ylen vaikhia saaha syttymää.
Aamusel vain -2´kraatia. Kierroksil ei ollu hyvä ajella eikä hopsusti. Ja niin se on vain jottas ilman thuliliivii ei olisi ollut lystiä päästelä tuota matkaa se jäi mielehen. Vuan kumma ol kun ei oltu Hirvaksel eikäs Karesuvannos nähty tämän kauen mutterpyöriä eikäs ohjastajia lain ? Mutterkelkal ne siel vain huoltamon pihas ähräs ja lantalaisista supasteli...
Tuota Oulaa mie vuan koetin saaha mukhan mut ei nyt lähtenyt, on saman kerhos ohjastajia. Semmone yliohjastaja hää onki et kaikki kurssitki käyny ja muuta. Tule oula kyllää otin niitä fotograafeja taas kovin. t. Sirma
Joo, nyt on kausi avattu täällä Oulussakin.
Uusi pleksi toimi hyvin, vakionop.säädin helli kaasukättä ja kahvanlämmittimillekkin oli käyttöä.
Suora moottoritiekin tuntui hyvältä, kun ei pitkään aikaan ajellu. Eikä oma perstuntumakaan ole vielä kurveissa vahvimmillaan.
PS. Olin vähällä lipata Sanginjoen pätkällä, kun yht'äkkiä tulikin mutka, jossa oli vain 1m vapaata tietä (kummatkin tien reunat oli jään peitossa). Ehdin jo ajatella ei voi olla totta, nyt meni heti pyörä korjaukseen!
Eli Sanginjoen pätkällä ei kannata ainakaan viikkoon vielä mennä.
SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
Jos tuon Boxerin ottaisi liikenteeseen joskus vapun maissa. Pikku-Hondalla on jo kuun alusta ajettu ja jääty kerran tiellekin. Sekin meni kirkkaasti omaan piikkiin kun tankin putsaus oli jäänyt vähän vajaaksi... Mut ajetaan nyt Hondalla mitä ajetaan ja sitten Bemarilla loput...
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45