Onko mitään testejä/vertailuja mitkä vaikutukset Iridiumeille perinteisiin tulppiin nähden? Kannattaako Iridiumien laitto???
Kai niissä pitäisi vahvempi kipinä olla, kestosta en osaa sanoa.
Happy with what you have to be happy with.
Ihan pirun kalliit! Jotain 25--> ekee kipale.
<p>I/ö- got the Feeling</p>
ot: louisilla oli tarjouksessa ja olivat n. saman hintaisia kuin suomessa normaalit... (n.12 €). Itse tilasin kuitenkin normaali versiot, koska en nähnyt mitään hyötyä jostain timanttiversiosta. *Joku viisaampi voisi sanoa, onko niillä muuta paremmuutta kuin ehkä kestävyys?
Huono tie, parempi mieli
Minä uhrasin 80e tulppiin kun myyjä "takas" että kestää 25000km.Toivotaan ettei menny rahat aivan hukkaan..![]()
Kaasu pitää hereillä.
Wink wink...joskus vois vaikka hakea tällaista "aiemminpuitua" aihetta haku-toiminnon avulla(?) Ei tarviis keksiä ruutia uudestaan.....?
Tässä alkuun:
(1)
(2)
(3)
<a href="http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/palsta/ikonboard.cgi?s=15a56b9d57abe89459c66a4
e205be0b8;act=ST;f=14;t=13649;hl=iridium" target="_blank">(4)</a>
---ÄLÄ ota kesäkissaa!!!---
Itse pistin omaan pyörääni tossa pari päivää sitten iridium tulpat kiinni. Pistelen kohta ääninäytteitä nettiin mistä kuulee miten pyörän äänet ja kaasuun vastaaminen muuttu... Tuohon kyllä vaikutti kaikki muutkin hommat mitä tein samalla(öljyt, putsarin pesu) mutta aika hemmetinmoinen ero tuli! Pyörä on zx-6r -96
Hyvä,Kisu. Tämä riittäköön tästä ja lukitaan.
"Tavara tykkää, että sitä käytetään."
-Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen