Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Moi!

tiedätkö??

jossain tällä foorumilla oli lista vastaavista suodattamista (auton) jotka käyvät Ducatien öljynsuodattimiksi

omani on Chanmpionin H301, joka sopii suurimpaan osaan ducateja...löytyykö Bosch:ilta tai Fram:ilta vastaavaa halvempaa suodatinta???

-nimim. alkuperäis suodattimet sika kalliita!!-
    Mikset ostais samantien Championin suodatinta? Meinaan jostain muualta kuin mopokaupasta. Autotarvikeliikkeet myy sopivaan hintaan noita, ja niiltä löytyy championin suodatinluettelo, josta saa katottua oikeat öljyn- ja ilmansuodattimet.
    Esim.Fram suodatin PH 2839 tai M-filter 327 tai kysyy Talbot henkilöautoon sopivaa suodatinta,niin löytyy muitakin merkkejä.
    ex suzuki gs 500e-90,ex suzuki dr 650e-97,ex Ducati 900 ss -91,ex Ducati900ss-97,ex Ducati ST2 -03,Triumph Thruxton -07
    Joko Allright- tai Duell-ketjuihin kuuluvat liikkeet myyvät Hi-Flo-merkkisiä tarvikesuodattimia. Tampereella esimerkiksi R.M.Heinolta noita löytyy. Joka pyörään olen näitä laittanut ja varmasti vastaa alkuperäistä suodatinta. Löytyy pyörän mallin mukaan luettelosta, eikä maksa maltaita.

Linkki
    Desmo Jugend
    Jos en ihan väärin muista niin Rättärin suodatin käy..? Muistaisin jostain lukeneeni, mutten oo ihan varma kun en oo itse ostanu ku on ollu hyllyssä muutama. Jos joku tietää korjata, niin....
    Elämäntapamotoristi
    kiitokset vinkistä, pitänee katsella sopivia filttereitä autotarvikkeista...paljon kätevämpää kuin aina tilaamalla hankkia joka nippeli toiselta puolen suomea!!
    Lainaa (-Skaba- @ Maalis. 19 2005,10:12) kirjoitti
    kiitokset vinkistä, pitänee katsella sopivia filttereitä autotarvikkeista...paljon kätevämpää kuin aina tilaamalla hankkia joka nippeli toiselta puolen suomea!!
    Kyllähän nuo saa shopistakin. Aivan tavallinen varaosa. Sieltä vaan uutta peliin.

t. Spagu shopista
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
    Itse kyllä ostin Ducati Genuine Parts öljynsuodattimen, eikä se nyt niin kallis ollut.. jotain 20€.

Tai no, tuo HiFlow- merkkinen suodatin oli muistaakseni 9,90€, että onhan se tuplasti... Jollain typerällä tavalla on kuitenkin turvallisempi olo kun on alkuperäisuodatin.
    Matkalla mitättömyydestä keskinkertaisuuteen.
    Itse käytän Championin suodatinta joka taitaa käydä kaikkiin monstereihin, uudesta S2r:stä en tiedä..sama suodatin käy muistaakseni myös useihin Supersportteihin..En nyt muista sitä numerotunnusta, mutta hinnaltaa n.9€
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  10.  
    champion H101 ja H301 jos meni oikein, kaikilla merkeillä löytyy vastaava, hinnat reilun vitosen. Klaukkalan kautta kun ostaa niin tietysti voi olla varma että se on suunniteltu kyseiseen mopoon ja ajo-ominaisuudetkaan ei heikkene
    1198+RG500