Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Eli ukkoni rakenteli pyöräänsä talven aikana, ja nyt kun pitäisi laittaa paketti kasaan ja päästä ajelulle, niin poika ei suostu käynnistymään. Ei kuulemma tule kipinää... En sitte tiedä teenkö enemmän vahinkoa kyselemällä täältä neuvoja, kun meinaa vähän perheonni kärsiä toisen kiukkuilusta. Mut olisko jollain vinkkejä mitä kokeilla? Tulpat on vaihdettu, ja bensat ja bensapumppu, joka viime kesänä kettuili, on puhdistettu ja korjattu. Ukko uhkasi jo pistää paloiksi hienon tekeleensä... ehkei tämä tekninen kuvaus ole kovin kattava, mut yritys hyvä kaiketi... kyseessä siis vanhan mallinen cbr 600.



  2. #2
    jos ei tule kipinää, niin ekaks kokeilla toisella tulpalla runkoa vasten. Jos edelleen mykkä niin vika saattaa olla tulpan johdoissa tai puolissa. Saakos puolat virtaa? sen voi tarkistaa yleismittarilla... jos ei saa niin sit vika on (tai voi olla) pulssianturissa, mikä antaa signaalin puolille. Eli vanhan kansan mukaan kärjet on sököt. Tosin tuossa ei ole kärkiä vaan magneettianturit eli kärjetön, mutta ei sekään ole ikuinen.... Ite kattoisin nuo ensin.
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  3. #3
    kiitti, mä pistän tietoa eteenpäin...katotaan löytyykö näistä vikaa...
  4. #4
    Tuo kipinä kannattaa tarkistaa, minkä vuotinen pyörä on.
    Vika saattaa olla myös irronnut liitin, tai viallinen tappokatkaisija.
    Missäpäin pyörä tällä hetkellä on. vois tulla vaikka vilkaiseen jos on lähiseudulla.
  5. #5
    Vuodesta en ihan 100% varma ole, 91 tai niillä main. Pyörä löytyy Porista. Sitä on kyllä niin paljon purettu, että joku osa voi olla irtikin.
  6. #6
    Kasteleeko pyörä varmasti tulpat, bensahanoissa on ollut ongelmia ja myöskin b-pumpussa.
    Olisi hyvä tarkistaa, että kaasuttimissa on bensaa, avaamalla yhden kaasuttimen tyhjennys ruuvia.
  7. #7
    Ja toinen puolisko oli sitä mieltä, ettei kukaan osaa auttaa! Mitä ne miehet tekis ilman naisia... Hirveesti kiitoksia nyt jo, ja lisää vaan vinkkejä jos jollain on. Ton b-pumpun ongelman kyl tiesin, se kiukutteli jo viime kesänä...mut se on tarkistettu.
  8. #8
    Vois sitä aikansa kuluksi tulla katsomaankin, jos vikaa ei löydy.
    pyydä ukkoas soittelemaan, jos ei saa käymään.
    Tulee kumminkin tossa viikonlopun aikana pyörittyä tässä nurkissa, kun sai pyörän vakuutuksiin.
    numerosta 0400-937574 saa kiinni, niin ei tartte yksin pähkäillä mikä on vikana
  9. #9
    Moi!
    Viimekesänä vastaavaa pyörää korjailleena voisin veikata joko bensapumppua tai ohjaustangossa olevaa tappokatkaisijaa. Bensapumpun voi ainakin ottaa kokonaan irti, niin sen toiminta selviää sillä. Tappokatkaisimessa on luultavasti hapettumaa, jos se on sieltä kiinni.
    -Ilkka-
    BMW F800GS -11
  10. #10
    Lainaa (jannehoo @ Huhti. 01 2005,08:17) kirjoitti
    Vois sitä aikansa kuluksi tulla katsomaankin, jos vikaa ei löydy.
    pyydä ukkoas soittelemaan, jos ei saa käymään.
    Tulee kumminkin tossa viikonlopun aikana pyörittyä tässä nurkissa, kun sai pyörän vakuutuksiin.
    numerosta 0400-937574 saa kiinni, niin ei tartte yksin pähkäillä mikä on vikana
    Joo, mä sanon että soittelee jos ei näillä vinkeillä onnistu. Ei se siitä yksin pähkäilystä kyl enää auta..
  11. #11
    kiitos kaikille vastaajille.. savut otettu ja perhe onni melkein kunnossa jos huomenna pääsis
    kaikki mikä ei tapa sattuu ihan vit**ti.. syvällä rinta äänellä todeten että puolitoista kertaa katonkautta ympäri kuorma-autolla ei tunnu kivalta!!
  12.  
  13. #12