Niin kovasti olin vielä maanantaina suzukimies, vaan menin hondan liikkeestä ostamaan öljyä tuohon rakkaaseen suzukiini näin liikkeen sisällä 1000rr Repsolin.... perskele jäi öljyt ostamatta!!!! Huomenna ne raahaa sen Repsolin mun talliin.
Joten nyt olis Suzuki GSX-r750 -03 vailla ajajaa ensikesänä!
Tosiaan arvoisat foorumin kahlaajat kertokaa kokemuksia 1000rr:stä!!
mietityttää onkohan 1000rr minkalaiset saundit, joten pieni galluppi:
Minkä putken?
slipari/koko pukisto?
miten tehot muuttuu jos laittaa koko putken ja kommanderin?
kenellä kannattaa säädättää hontat?
hondarepsol
Mitä nyt kaverin tuskailua sivusta seuranneena voin kertoa niin ihan normi bladessa nyt äänet on sentään ihan OK. Jos siis vertaa omaan normi Fazeriin... Jos taas sliparia meinaat laittaa niin tietty perseen alle vedettävät on vähän tyyriitä ja kaivannee sitten myös voimakomentajaa ym ym. kaveriksi... Eli eli....
Jos ostaa sliparin ja kaikki hemmetin tilpehöörit nyt sitten siihen niin miksei sitten samalla säästä kotvasen jos tarvii ja vetää sit koko huilun alusta saakka (saa rahoillensa kenties muutakin vastinetta kuin äänet) ... Se on tosiaan vaan se et jos haluaa sen pakoaukon sinne omansa lähettyville niin vielä ainakin maksaa aika maltaita. *
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Surkee mopo, ei kestä edes pystyssä kun ajaa kylmillä ratapaineisillä renkailla 7 asteeen lämmössä mutkaan aivan liian kovaa.(kt9000 @ Maalis. 23 2005,22:54) kirjoitti
Mulla 1000RR:ssä Moriwaki Stage 2 Full System. Hieno kuin sika pienenä. Ylesin kommentti äänistä tuolla radan reunalla on ollut "ompas sivistyneet äänet kokoputkessa". Apparan mittauksessa 98 Db @ 4500 rpm. Eli menee heittämällä alle tuon 100 desibelin rajan.(kt9000 @ Maalis. 23 2005,22:54) kirjoitti
http://www.mp-foorumi.com/gallery....6ea.jpg
All the way tietysti.(kt9000 @ Maalis. 23 2005,22:54) kirjoitti
Putkesta riippuen top-endiä voi hyvän säädätyksen jälkeen olettaa saavansa lisää 8-10 HP. Kokoputken kanssa ehdottomasti custom kartta, saa viimeisetkin lisähepat irti ja ajettavuus (kaasunvaste) paranee taatusti netistä ladattuihin karttoihin verrattuna.(kt9000 @ Maalis. 23 2005,22:54) kirjoitti
Mun mopo on säädetty Tampereella KX-Centerissä, siellä on on Dynojetin penkki + Tuning link softa eli se on optimoitu PCIII karttojen tekoon. Olen ollut erittäin tyytyväinen. PK/lähiseudulla sanoisin Viaber tai MR-Power.(kt9000 @ Maalis. 23 2005,22:54) kirjoitti
Mun penkkigraafi, pohjalla oli jo akran kokoputken kartta
http://www.mp-foorumi.com/gallery....3d8.jpg
Retired to a 4-wheeled coffin, yo.
OT: On meinaan uskomattoman nätti peli tuo Repsol 1000rr(kt9000 @ Maalis. 23 2005,22:54) kirjoitti
Pyörä kun on parhaasta päästä, niin kannattanee putkivalinnoissa myös keskittyä vastaavaan laatuun.. akra, mori tms.
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
Äänet on hiljaiset vakioputkella. Eikös noissa Repsoleissa pitänyt olla jo valmiina Devilin putkilo? Bike Worldissa tjsp muistaakseni toimittivat repsolin jo varusteltuna...(kt9000 @ Maalis. 23 2005,22:54) kirjoitti
Pain is just weakness leaving the body
moriwaki on hontamiehen ränni
Kertokaas Moriwakin hankkineet mistä hankitte?
Muistaakseni Tokimotolla on listattuna kyllä nuita, mutta lähinnä rr-malleihin - johtuen varmaan siitä että Moriwaki taitaa keskittyä enimmäkseen kisaputkien tekemiseen... ;)
Mutta olis mukava saada joku putki jota ihan jokaisella nakkikioskin kiertäjällä ei ole.
"If William Shatner ever pulls you into the bathroom and asks
if you want to see the captain's log, just say no. I fell for
that nine times!"
-Patrick Stewart
Tossa kattelin, että twowheelcenter ainakin edustaa...
Laittelin tarjouskyselyn just moriwakin putkistosta vaan taitavat olla päästijäisen vietossa tiistaihin saakka..
eikä hirmu kalliiltakaan näytästäny ne putket valmistajan sivulla verrattuna muihin merkkeihin
hondarepsol
Moriwaki, Arata ja Sato on ne kolme firmaa joilla on HRC-yhteistyön takia access Honda Racingin putkien piirrustuksiin sekä mahdollisuus käyttää esituotantopyöriä putkien testauksessa. Ilmeisesti tästä johtuen Moriwakin 1000RR ränni oli myös todella aikaisin valmis, sitä oli saatavilla suomestakin jo huhtikuun loppupuolella 2004.(1111 @ Maalis. 24 2005,22:18) kirjoitti
Retired to a 4-wheeled coffin, yo.
Ei oo huono myöskään Akra. Saa ihan mukavaan hintaan www.carpimoto.com liikkeestä.
Kolmenkympin kriisi tuli vähän etumerkissä...
Huono vaihtoehto ei myöskään ole Devilin uusi Titaani vaimennin!
kaveri tilasi, ja löytyi maahantuojalta suoraan hyllystä?!?!?