Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Nyt olis alottevalla motoristilla ongelma.

    Elikkä kun irrottaa otteen ohjaustangosta alkaa ohjaus heittelemään "vemputtamaan" puolelta toiselle. Tämä tapahtuu olkoon nopeus mikä tahansa. Olen kuitenkin huomannut, että välillä kun nojaa vähän enemmän tankkiin niin ohjaus ei lähde aina heittelemään. Olisko jollain antaa jotain vinkkiä mistä lähteä vikaa etsimään? Jarruttaessa tätä heittelyä ei ole tapahtunut. Niin ja tasapainotuspalat on kiinni.

    Pyöränä Suzuki GS 500 E -1993
  2. #2
    Kulunut eturengas lienee todennäköisin vaihtoehto.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  3. #3
    Ja etupään öljyt vaihtoon sitten samalla kertaa...
    Jovain sanoi näyli
  4. #4
    Ehdotus: tarkasta ohjauslaakerin kireys.
    Ducati Monster S4R -04
    Ducati SS600 -95


  5. #5
    Vielä kun kiristät ohjauslaakerin.
    antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
  6. #6
    Jos mikään edellisistä ei auta niin etupumput voi olla myös pois linjasta eli pyörä vaan rungosta roikkuun tai keskituelle ja etunen ilmaan, löysätään klemmarit ja vähän myös eturenkaan akselia. Sit pyöritellään pumppuja klemmareissa, tasataan kruunusta pituus ja vedetään kiinni. lopuks vedetään kiinni renkaan akseli.

    Niin ja takapamppukin voi olla vinkkurassa ketjunsäätöjen jäljiltä eli katsoppas merkit sielläkin
    Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
    Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi
  7.  
  8. #7
    Kiitosta vaan vinkeistä. Jo ensimmäinen tarkistuskohta osui oikeaan, eli eturengas on kulunut aalloiksi. No nyt vaan uutta rengasta tilaamaan ja sit katellaan taas voiko ajaa kädet irti stongasta