osaatteko sanoa, saako suomesta jostain Triumphin kustomointiin tarkoitettuja osia, vai käykö mahdollisesti muille merkeille tehdyt osat Trumppeihin? Mun mielestä Triumphin omat osat eivät vain miellytä silmää.
Lisätietoa kaipaisin etenkin
- matalasta solo-istuimesta
- iskareiden madaltamisesta
- etulyhdyn eteenpäin siirtämisestä
- pienemmistä etu/takavilkuista
Ainakin Jenkeistä saisi hienoja osia - www.newspeedmaster.com
Mutta tuo vaikuttaa aika pikkukaupalta, joten tilaus hieman arveluttaa + toimituskulut. Englannista tai Saksasta vielä uskaltaisi tilata. Tietoa nettikaupoista näissä maissa tai muissa EU maissa? Itse olen sen verran tassu, etten näitä osaisi tehdä itse![]()
Kyllä tuo newspeedmaster.com lienee aivan luotettava kauppa. Näin päättelisin bonnevilleamerica.com/forums keskusteluiden perusteella, ihan hyvä ja asiantuntevien harrastajien sivusto muuten. Itse en ole tuolta newspeedmasteista tilannut, kerran tilasin bellacorse.com sivustolta ja mitään ongelmia ei ollut, joten kannattaa katsoa myös sieltä.
Kannattaa myös muistaa että amerikasta tilattessa tavarat tulee tullipostiin ja hintaan toimituskuluineen tulee lisäksi alv 22 % ja lisäksi vielä tullia 3,7 %.
Et muuten sattuisi tarvitsemaan unifilteriä ja suutinsarjaa, itselle jäi ylimääräiseksi kun putkien mukana tuli vastaavat;-) ?
J64
Pyöriä vuosien aikana viitisenkymmentä
kiitoksia tiedoista. Täytyy katsoa uskaltaako itse, vai laitanko jonkin suomalaisen firman tilamaan mun puolesta. Valitettavasti noita suuttimia ym osia en tällä hetkellä tartte..
Heh, sen ven verran keltanokka motskarien ja moottorien kanssa, etten ees tiedä mihin niitä tarttisin![]()
Ihailin numero, pari sitten Torque lehdessä ollutta "wild one" -speedmasteria. Pyörä oli tuunattu siis tuossa vanhassa leffassa olleen trumpan hengen mukaan. Näkyvimmät muutokset oli lyhennetty takalokari, vanhanaikainen, jousitettu single seat, etulokari poistettu, stonga vaihdettu, yms.
Todella hieno.
Kuvat varastettu Torque:n numerosta 33. Kaikki kunnia heille, kuvien ottajalle ja pyörän omistajalle/rakentajalle Luca Favalle.
EDIT: Lisätty kuvat
Omalla asialla jo vuodesta 1978
Newspeedmaster toimi ainakin omalla kohdalla varsin mallikkaasti. Tilasin putket, putsarit ja muuta kilkettä. Toimitus tuli kotiovelle UPS:llä kahdessa viikossa, ei halpa kuljetus mutta oli vakuutettu lähetys ja muutenkin luotettava. Laittoivat vielä paketin rahtikirjaankin pienemmän hinnan kuin tavaroiden arvo oli oikeasti (lue: säästin tullissa ja veroissa huomattavasti). Vastailevat sähköposteihinkin kohtuu nopsasti.
Noita iskareita kannattaa katsella harrikkamyyjiltä. Holkkia ja spaceria väliin niin kyllä harrikan iskarit ( ja tarvikemallit) trumppaan saa sopimaan. Tosin Bellacorselta saa eri pituisia jotka sopii varmasti.