täällä.
En nyt muista saiko tänne näitä ilmotuksia laittaa, mutta jos ei nii sit ei.
"Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.
Meikän turpokwaak
GRAB RAIL !?! Alkaa pikkuhiljaa kuulostaan nää termit joltain lökäpöksyjen rullalauta jutuiltaKauhukahva vissiin kyseesä?
Vähän meni aiheen ohi avautumiseksi, vaan kerrankos sitä...
Hei juu ja elämänuraa, sukat kuin peltiä housussa kuraa...
Joo, sama kahva. Eiks kauhukahvat oo vaan autossa. Olisiko nyt sit virallinen nimi takakahva? Tai jotain.
"Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.
Meikän turpokwaak
Moiselle värkille olisi kyllä käyttöä meidän mopottimessa
Emäntää voi kusettaa puhelimessa vaan koiraa ei!
Otahan yhteyttä nroon 0400754843...(ardu @ Maalis. 23 2005,21:05) kirjoitti
Meikän turpokwaak
up
Meikän turpokwaak