Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
    Sain tänään Otto Brandt:ltä kirjeen, jossa kehotettiin menemään suoraan huoltoliikkeeseen, kulkematta lähtöruudun kautta. PCV-venttiileissä on tavattu vuotoja ja takajarru voi olla pois pelistä. Onko muillekin tullut kirjettä?
    De gustibus non est disputandum.
    Minkä vuotinen pyörä sulla on?

Itselläni on 2004 ja ostin sen käytettynä. Kirjettä en siis ainakaan saa, mutta seurailen siis tilannetta että mitä muut tekee
    ** Not quite an angel or the one that fell **
    Lainaa (tatjuska @ Maalis. 22 2005,11:13) kirjoitti
    Minkä vuotinen pyörä sulla on?

Itselläni on 2004 ja ostin sen käytettynä. Kirjettä en siis ainakaan saa, mutta seurailen siis tilannetta että mitä muut tekee *
    Minulla on myös -04. Mikset saisi kirjettä, ajoneuvohallintokeskusksen kautta he omistajat keräävät. Jos nyt ei kuitenkaan kirjettä tule niin Brandt:ltä lisätietoja antavat Seppo Laakso tai Otto Lindgren, puh. 09-895501.
    Jeps, kirje tuli mullekkin.. Näköjään muissakin Hondan malleissa on samaa vikaa.. Oheisesta linkistä löytyy huoltoon kutsuttavien pyörien tarkemmat tiedot.

Recall
    Alla punainen -04 tupla-X
    Jopulis, kirje tupsahti postarista. Mulla 04-mallinen XX, veisin tietty heti huoltoon, mutta ajamalla ei ihan vielä pääse!
    "Jos sinulla ei ole vihollisia, sinulla ei ole luonnetta"

"Anna minulle voimaa hyväksyä ne asiat joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne asiat joita en voi hyväksyä, ja viisautta piilottaa niiden ihmisten ruumiit, jotka olen tänään vittuillessani listinyt, koska he ovat ottaneet minua päähän"
    Kyllä lappu tännekin kolahti, nyt joutuu viemään Böödin lääkäriin
    No joo... tulihan se kirje sitten mullekin

Täytynee jossain vaiheessa pyörähtää jarrutestiin kun saa pyörän tallista.
    ** Not quite an angel or the one that fell **
    Onko kutsu vain -04 mallisille XX:lle?

Edit: *Siis listan mukaan mallit -02 & -03 ?

Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
    Kutsu kuului tännekin suuntaan, täytynee käyttää Tupla tsekkauksessa jahka kelit sallii ajamisen *
    "Toiset uskoo ihmeisiin, toiset vahvaan valuuttaan. Minua ei puhuttele kumpikaan..."
    Tänään kolahti lappu postiin, täytynee huollon yhteydessä pyytää tarkastamaan.
    Tonnikeiju
    Kutsu huoltoon tuli minunkin xx:lle vm-03
    bird
    Samaten tänne tuli kutsu, vm -03 XX omistan..
    Tuli mullekin lappu, itselläni -04 mattamusta...

E: kirjoitusvirhe

Minä en ole koskaan väärässä, vaan saatan joskus erehtyä!

http://www.bike.fi/valokuv....095.jpg

Honda CBR 1100 XX -04
    Mielenkiinnosta kyselen, ovatko kaikki recall kutsun saaneet blackbird:t brandt:n maahantuomia?

Siis - onko kutsuttujen joukossa myös "ei virallisen maahantuojan" pyöriä.
    Joko ootte käyttänyt XX:nne huollossa? Onko löytynyt viallisia PCV-venttiileitä? Kauanko tarkastus otti aikaa?

"Anna minulle voimaa hyväksyä ne asiat joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne asiat joita en voi hyväksyä, ja viisautta piilottaa niiden ihmisten ruumiit, jotka olen tänään vittuillessani listinyt, koska he ovat ottaneet minua päähän"
    Just kävin tarkistuksessa pyörän kanssa ja aikaa meni sellanen 45min. Vantaan BW:n mukaan ei oo vielä löytynyt heidän tarkastamistaan ainuttakaan viallista ja kunnossa oli meikäläisenkin jarrut Ja eiku kovaa

Suzuki Hayabusa K9

Se on aina mielessä, ilman sitä ei kai elää vois.
    Kuin tatuointi kielessä, ei edes kulumalla lähde pois.
    -Leevi And The Leavings
    Sama täällä, käytin Kuopiossa MotoTrimillä ja eipä löytyny mitään häikkää.

Luultavasti ei Suomi-pyöristä löydykkää mitään.

Homma kesti reilut puoli tuntia.

Hieno juttu sinänsä että moottoripyöräpuolellakin nämä asiat hoidetaan asiallisesti.
    Jokos löytyy lisää jarruhuollossa käyneitä ? Mitä siinä mahdetaan oikeesti tehdä, paljonko pyörää purkavat jne. Minulle sanottiin täällä Treen Honda huollossa että operaatio vie n.kaksi tuntia, jossain puristus testissä pitää siis olla toi aika Aattelin että joutuvatko ottamaan irti esim. takakatteen ja sen päältä vielä laukkutelineet ym, eikös toi venttiili hässäkkä ole niillä nurkilla vai ?

Sanottiin taas että tuo aamulla ja hae illalla tehdään jossain välissä, outoo jos muualla menny puoli tuntia mikä sujuis ihan tällä yhdellä kulkupelillä koko keikka
    Kävin tuon kyseisen rekkulan testauttamassa, verstaalla sanoivat, että puoli tuntia pitää olla puristuksessa. Mitään ei purettu pois. Mulla aikaa koko reissuun meni n. 45 min, yleiset höpinät mukaan lukien.

Käytin minäkin nyt normaalin huollon yhteydessä ja ystävällisesti kertoivat, että aikaa saa mennä 0,7h, jonka maahantuoja korvaa. Eli tuosta ylimenevät ajat ovat höpöhöpö-juttuja. Kutsu koski kaikkia Hondia mallista riippumatta, joissa on Dual-jarrut. Viallisia jarruosia on kaikenkaikkiaan ollut 1% ja tuossa prosentissa on mukana koko eurooppa, joten tuskin Suomesta yhtään löytyy.
  21.  
    Jep, ei aihetta joukkohysteriaan.