Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Käsittääkseni näitä Honda-merkkikerhoi on useampikin, mihin näistä nyt sit kannattaa liittyä? Vai onko näin?

Plussia ja miinuksia?
    Ex - Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
    Voit tutustua kerhoihin niiden sivustoilla, eli Honda-club on jo vuosia pyörinyt merkki kerho joka nyt on alkanut käynnistellä mp toimintaa.

Honda Riders on tänä vuonna perustettu kerho Honda moottoripyörille.

Clubin suunnitelmiin en osaa ottaa kantaa, mutta ainakin HRoF ainakin tähtää ajokoulutuksen järjestämiseen, paikkakunta kohtaisiin miitteihin, neuvontaan, käytännön opastukseen, ratapäiviin hauskanpitoon jne jne

Mutta koita tutustua, kysele lisää ja tee päätös.
    HRoF

Tuolta muuten löytyy pari miittinki ajnkohtaa jonne tervetuloa, ei edellytä jäsenyyttä.
    Webbis, missä päin vaikutat? Jos tänään ei sada vettä niin tervetuloa:

"Viikkotapaamisen paikka on Pukinmäen McDonalds Kehä ykkösen varrella, Pukinmäenkaari 55, www.mcdonalds.fi

Aika on parittomien viikkojen keskiviikko kello 18.00."

T:Kari

PS. Luulen kyllä että tuo "pariton" ei ole totta, on siellä käyty parillisinakin viikkoina jo...
    Ookoo.. Espoossahan minä, mut tänään ei pääse kun pitää mennä anoppikokelaan luo syömään just klo 18.

Mut pitääpä pitää mielessä ja poikkeilla paikalle kun töistä vaan pääsee.
    Ex - Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
    Pukinmäen viikkotapaaminen on joka viikko. Ja kerhon nettisivuilla on eri paikkakuntien viikkotapaamisista lisää tietoa. Niitä tulee lisää koko ajan. *
    Honda Riders of Finland ry
    ----------------------
    www.hondariders.fi
    ----------------------
    Miks just mäcissä? Eiks puksun esso ois ollut parempi? Olis saanut kahvit juotua?
    Minä en ole koskaan väärässä, vaan saatan joskus erehtyä!

http://www.bike.fi/valokuv....095.jpg

Honda CBR 1100 XX -04
    Mäcci myy myös kahvia.
    Lainaa (Rudi @ Touko. 16 2005,00:50) kirjoitti
    Miks just mäcissä? Eiks puksun esso ois ollut parempi? Olis saanut kahvit juotua?
    niin ja parkkipaikka pienempi, kahvila anteeksi nauruni mutta usko mäcci on parempi näistä kahdesta.

aterian yhteydessä ilmainen kahvi

kun ryhmää tulee niin muutkin edut paraneen.

sitten vielä siinä vieressä on mini golf jos vaikka joku ilta pantaisiin peli pystyyn ja voittaja saisi vaikka ilmaisen ateria mäcissä
    Lainaa (minä org @ Touko. 16 2005,09:41) kirjoitti
    Lainaa (Rudi @ Touko. 16 2005,00:50) kirjoitti
    niin ja parkkipaikka pienempi, kahvila anteeksi nauruni mutta usko mäcci on parempi näistä kahdesta.

aterian yhteydessä ilmainen kahvi

kun ryhmää tulee niin muutkin edut paraneen.

sitten vielä siinä vieressä on mini golf jos vaikka joku ilta pantaisiin peli pystyyn ja voittaja saisi vaikka ilmaisen ateria mäcissä
    Vai niin
    Ai te käytte oikein syömässä siellä! Mä kun en kovin usein roskaruokaa syö, paitsi silloin kun olen pienessä gänässä

Honda CBR 1100 XX -04
  11.  
    Käykö tuolla paljonkin jengiä?

Honda CBR 1100 XX -04