Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Olen lähdössä elokuun lopulla Tsekkin Brno:n MotoGP kisoja väijymään. Onko täällä muita kiinnostuneita?
    Mika
    Kiinnostusta löytyy jonkun verran. Olen itsekin aikonut selvittää tuota Tsekin osakilpaa. Kaikki kuitenkin vielä auki.
    Täytyisi tutkia nuo aikataulutukset ja yöpimiset. Lomaa on siinä vaiheessa enään viikko jäljellä ja siihen voisi puhua pari kolme päivää omaa lomaa.
    Samasta aiheesta oli talvella duunikaverin kanssa juttua. Eli jos saan silloin pitää toista (tai talvi tai kolmatta) kesälomaa, niin ehkä... (ja jos talous on kunnossa).
    2004 Musta Triumph Tiger
    tässä löytyy melko kattavat sivut aikatauluista, mojoituksesta, lipuista ym. Brno
    suunnitelma tässä vaiheessa näyttää siltä, että keskiviikkona matkaan Hangosta Rostockiin, perjantaina ajo Berliinin kautta Brnoon. La-Su kisoja ym tsekkaillen ja maanantaina Rostockiin ja keskiviikkona töihin.
    Eli tarvitaan 4pv vapaata töistä.
    Mika
    Jepulis. Olen lähdössä katsomaan Tsekin MotoGP kisoja
    Matkan koostin jo helmikuussa. Oli jo silloin hotelleissa kohtuullisen täyttä, mikä oli pienoinen yllätys. No, pienen kaivamisen ja kyselykierroksen jälkeen löytyi vielä aivan ydinkeskustasta kohtuuhintainen hotelli, aamiaisella, omalla ravintolalla ja -ah- omalla olutterassilla
    Hienosti muuten oli järjestetty se lipunmyynti. Istumakartalta sai valittua haluamansa paikat.
    Vielä kun olis hienot il... paskat! Aivan sama, kun pääsee kattomaan MotoGP:tä
  6.  
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Pari kertaa on tullut Brnon kisoissa käytyä, tosin ilman pyörää. Eli reppuretkellä lentokoneella. Jos joku haluaa jotain vinkkejä reissun suhteen tai kisojen suhteen ni apuja saa...

Kirjoittelin joskus pienimuotoisia juttuja (vikkejä muille) matkasta jollekin keskustelupalstalle, mutta en kuollaksenikaan muista että minne...

Onhan siellä jonkunverran suomalaisia, ihan hyvä meininki ja kohtuu hinnat, mutta kyllä kaks kertaa sitä rallia saa riittää... Ehkä tänä vuonna johonkin etelä-euroopan kisaan? Täytyy kattella...
    The Lakkivaari

Yamaha ei pamaha