Kuten otsikko jo sanoo, mistä saa tilattua laadukkaita nahka takkeja, housuja ja kokopukuja kaikista halvimpaan hintaan. Suomestahan noita on aivan turha kysellä koska hinnat ovat mitä ovat![]()
Vastaus ei ole helppo. Nahkapukuja kun on mp-käyttöön mieletön määrä eri merkkejä, ja parhaimmat tahtovat olla saman hintaisia kaikissa maissa (esim. Dainese).
Jos haluaa edullista laadukasta nahkaa, kannattaa tutkia hyvämaineisen valmistajan ylivuotisia malleja, suomestakin on saanut Dainesea -30 %.
Hyvä paikka tilata ulkomailta on www.fc-moto.de, lähinnä Alpinestarssia, sekä mlol.de, josta saa Dainesea ja Alpinestarssia. Tarjoukset ovat aika-ajoin hyviä, tosin nykyään saa suomestakin jo samoihin hintoihin, valikoima on vain hieman rajoitetumpi.
Mikäli kysyjä tarkoittaa halpaa nahka-asua, pakistanissa niitä valmistetaan, ja tuodaan suomeenkin. Halvalla sellaista kuraa myy mm. louis. Laatu tosin on suhteellinen käsite, jollekin edullinen halpispuku täyttää tarpeen mainiosti ja käyttäjä on hyvin tyytyväinen!
Suosittelen tutustumaan YES:sin tuotteisiin. Kyseessä on Dainesen tytäryhtiö, joka tekee nahka-asuja Dainesen vanhoilla kaavoilla. Siten hinnat on saatu todella alas, puvut ovat silti hyvin laadukkaita ja kestäviä, sekä suojissa lukee Dainese. Yessiä myy suomessa BW ja Storm-Motor.
Joo eli tarkoitin juurikin alpinestar ja dainese ym. tunnetuimpia merkkejä. Pitänee huomenna kysellä ylivuotisia takkeja kun käyn kypäriä kokeilemassa. Ja kiitos Jyrillelisää vain jos vain on jotain lisättävää
Käypä tulta vilkaseen. Ilmainen kuljetus Suomeen. Tilattiin kaks pukua ja viikossa tuli.
http://www.cissburyleathers.com/
Jonttu, mites nuo koot on verrattuna ns meidän standardeihin?
Näköjään esim takeissa menee 38 - 48...![]()
Kävin tuossa Gibraltarilla ja siellä oli aikas edullinen nahkaliike. Möivät myös moottoripyöräpukuja. Liike oli justiin menossa kiinni ja huomasin mopon väreihin sopivan kaksiosaisen nahkapuvun ikkunalla ohi mennessäni. Menin sisälle kyselemään. Hinta oli 250 puntaa ja pitihän sitä koittaa. Tutkin sisuskalut ja materiaalit ja ihan asiallinen oli. Ihan samat materiaalit kuin mun syksyllä ostamassani Richassa. Rintakehä on vielä suojattu paremmin kuin Richan puvussa. Lopulta sain tingattu 200 euroon (eli 144 puntaa), joten oli sikahalpa. Merkki on Maakson, mistä en ole kuullutkaan, mutta on ihan asiallinen.
Jotkut muutkin tuotteet olivat tosi edullisia. Mallukartsa maksoi 15€. Saattaapi olla, että jotkut toivat sieltä 7 kartonkia ja kuulivat jälkeenpäin, että saisi tuoda vain yhden.
edit: niin siitä tilauksesta en kyllä tiedä.
Dixi et animam levavi
Siis jos tuolta tilaisi pelkästään kypärän, niin tulisiko sekin ilmaiseksi lähimpään postitoimipaikkaan(Jonttu @ Maalis. 18 2005,13:15) kirjoitti
Takit tuolla nyt ei niin halpoja ole, mlol.de saa alpin stuntin halvemmalla... Shoei Xr-1000 hintaan 285€, ei paha ollenkaan
![]()
noita POLOn nahka-asuja olen itsekkin katellut, ulkonäkö ja hinnat näyttäis olevan mulle sopivia. sikspä kysyisinkin onko kellään ORGilaisella omaa kokemusta noista? miten koot menee verrattuna suomessa myytäviin, laatu?(kaasunalle @ Maalis. 17 2005,18:39) kirjoitti
![]()
matkasohvalla keuliva kukkahattupelle!
*lainaus* Any total order over £100.00 is free delivery.(Needle @ Maalis. 18 2005,15:52) kirjoitti
No siellähän se luki isolla aivan näkyvällä paikalla(Köpi @ Maalis. 18 2005,18:42) kirjoitti
Noh, teidänpä mistä tilaan kypärän
onko kellään kokemusta CLOVER 1275 BACK PROTECTOR selkäsuojasta, tekeekö sillä mitään, voisi samalla tilata sellaisen...
Tilasin itselleni kokoa 48 RST Dynon. Eli meillä koko 58.Ja sopii just hyvin...(Köpi @ Maalis. 18 2005,13:34) kirjoitti
"Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.
Meikän turpokwaak
Kyllä ne toimittaa tosiaan ihan ilmaiseksi, jos menee sen 100 punnan päälle ostokset. Koot on aina kymmenen numeroa isommat siellä, vai toisinpäin en nyt jaksa muistaa. Arlen nessiä tuli ostettua kun ne siellä oli niin sikahalpoja.(Needle @ Maalis. 18 2005,15:52) kirjoitti
oisko noi Luiskiksen nahkarotsit hiukan kaupunkikäyttöön, mulla oli yks ja raakkasin sen aika pian ja hankin Halvarssonnin tilalle, joka sekään ei täysin vastaa odotuksia, mutta aikalailla parempi. Ei ne oo kalliita, mun mielestä, mutta kukaties saa vielä halvemmalla Ruotsista.
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
Tuli itse ostettua tuolta mlol.de:stä alpinestarin GPU nahkapuku, hinnaksi ilmoittavat sivulla 599e, pyysin tarjousta sähköpostitse, antoivat 475e. Kannattaa tosiaan kysäistä tarjous sähköpostin välityksellä, antavat mukavia alennuksia melkeinpä kaikesta mitä myyvät(GPU maksoi suomessa n. 900e)