Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    R 1100 RT ja ME 880 Front ja nimenomaan se R-rengas eli Steel Radial. Kesti noin 10 tkm ja vasemmasta laidastaan tuhannen kuluksissa eli loppu. Omassa R:ssä vastaavalla mutta B-mallilla ajettu 32 tkm eikä vielä vaihtokunnossa. RT:ssä pitäisi 880:n kestää noin 25 tkm. R ja B-mallin ero on erilaiset kudokset.
    Laho kun alan olla en muista ollaanko ajettu aiemmin R vai B-mallilla aiemmin noita hyviä tuloksia. Myyjänkin ymmärryksen mukaan 880:n pitäisi kestää huomattavasti pitempään ja laittaakin renkaan maahantuojalle reklamaationa.

    Kellä on varmoja muistikuvia R ja B-mallien kestävyyseroista tai kestävyydestä yleensäkin?
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  2. #2
    Toivottavasti, se 10kkm kestänyt oli yksilö.
    nimim. Steel Radial alla
    Kaikkea kannattaa kokeilla paitsi omaa siskoa ja kansantansseja
  3. #3
    Mainitun RT:n etuvanteessa oli melkoinen lommo, joka aiheutti ainakin sen, että yhdessä kohdassa on vivuttaisheittoa. Ei haittaa ajamista eikä pystyheittoa ole. Pantiin uusi alle ja seurataan tilannetta. Lommon syntyhistoriasta tai -ajankohdasta ei mitään tietoa.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  4.  
  5. #4
    Syyskuussa 2004 vaihdoin kaksi kesää etupyöränä olleen 880:n uuteen ja kilometrejä kertyi 38 tkm. Ei ollut vielä sakkomallia eikä ravistanut. Oli vaan liki 6 ykm reissu edessä ja olihan se jo hintansa hankkinut...
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45