R 1100 RT ja ME 880 Front ja nimenomaan se R-rengas eli Steel Radial. Kesti noin 10 tkm ja vasemmasta laidastaan tuhannen kuluksissa eli loppu. Omassa R:ssä vastaavalla mutta B-mallilla ajettu 32 tkm eikä vielä vaihtokunnossa. RT:ssä pitäisi 880:n kestää noin 25 tkm. R ja B-mallin ero on erilaiset kudokset.
Laho kun alan olla en muista ollaanko ajettu aiemmin R vai B-mallilla aiemmin noita hyviä tuloksia. Myyjänkin ymmärryksen mukaan 880:n pitäisi kestää huomattavasti pitempään ja laittaakin renkaan maahantuojalle reklamaationa.
Kellä on varmoja muistikuvia R ja B-mallien kestävyyseroista tai kestävyydestä yleensäkin?
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Toivottavasti, se 10kkm kestänyt oli yksilö.
nimim. Steel Radial alla
Kaikkea kannattaa kokeilla paitsi omaa siskoa ja kansantansseja
Mainitun RT:n etuvanteessa oli melkoinen lommo, joka aiheutti ainakin sen, että yhdessä kohdassa on vivuttaisheittoa. Ei haittaa ajamista eikä pystyheittoa ole. Pantiin uusi alle ja seurataan tilannetta. Lommon syntyhistoriasta tai -ajankohdasta ei mitään tietoa.
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Syyskuussa 2004 vaihdoin kaksi kesää etupyöränä olleen 880:n uuteen ja kilometrejä kertyi 38 tkm. Ei ollut vielä sakkomallia eikä ravistanut. Oli vaan liki 6 ykm reissu edessä ja olihan se jo hintansa hankkinut...
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45