R6:lla mennään.. vm.-00 ja väriltään sininen.
KTM 390 adv
Niin, jos palataan vaikka tuohon alkuperäiseen kysymykseen... minä ajan -04 R1sellä, toivottavasti jo ensi viikolla. Tai ehkä jo tällä!?!
edit: ei enää rykköstä
Kun keli sallii, kirmaaan ulos sinisellä -04 TDM900:lla. Tehoa ja vääntöä on viime kesäiseen motoon nähden tuplasti. Tarkoituksena on kasvattaa toimintasädettä, ts. mukavien päivämatkojen pituutta. Näillä sivuilla näkyy olevan todella vähän juttua TDM:stä. Mistähän se johtuu, onhan TDM omimmalla käyttöalueellaan huippuvekotin.
Silti Yamaha ei ole klarinettini merkki, se on Buffet.
![]()
Vaikka en paikallinen olekkaan niin TDM on tallissa valmiina lähtöön... ja olen erittäin tyytyvällinen
Reissut mielessä........
Uhoot vaan(EskimoR1 @ Maalis. 21 2005,15:11) kirjoitti
nimim.yöpakkaset rulaa
![]()
Suk dik!
I dare you... I doubledare you! Jos perjantaina ei sada/pakasta, vaan päivä paistaa ja lämmintä on sen verran kuin nyt on luvattu eli +6 - +8c niin pakko se on käydä ainakin tuossa mittiksessä pyörähtämässä. Ja vaikka...(anttari @ Maalis. 22 2005,19:25) kirjoitti
Tuu messiin!
edit: +100km Mansen maastossa.
Täällä BT1100 -03(ÄIJÄ @ Maalis. 20 2005,19:12) kirjoitti
![]()
Kai sinne pitäis tiistaina yrittää kiivetä, jos vaan keli suinkin sallii *
Saattaa tosin olla vielä mopot aika vähissä...
Niin ja vielä vähän aihetta sivuten. Mulla oli yamaha
Absence of War Does Not Mean Peace
Tähän mennessä ainoa FZR 1000 -91, vanha sotanorsu.
Väkivalta lopettaa vittuilun.
Mulla r6 -04 sin.![]()
Oma "hani" on FZS 600 -03 sininen. Hani päästetään taas tallista ulos kirmaamaan ens viikolla.
Ensiksi pitää kuitenki puliukkoilla kunnolla kärppien dynastian kunniaksi... tai sitte vitutukseen.
Mulla YZF 600R Thundercat, vm 03.
R6 sininen, vm 2000
Täällähän näitä tamperelaisia yamahan ärräkuskeja on, käykäähän katsomassa tuolla yamaha r-clubin foorumilla www.yrc.fi ja tulkaa jutusteleen, sais ärriä koolle täällä tampereella päinkin vähän paremmin! *
fzs600 naku, väriltään sekä titteliltään <span style='color:gold'>kultainen</span>.
"Paskaks vaan jos se paskaks menee"
CBR600RR '07 -raaseri
Tampereella motoristit kokoontuvat tiistai-iltaisin sekä Mustalahdessa että Pyynikillä. Liityin eilen joukkoon tummaan ja katselmoin millaisilla Jammuja jannuilla oli. Yllättävää kun ei näkynyt ainoatakaan (toista) TDM900.
![]()
DT:llä päristellään vielä tää kesä. Ens kesäks kuussatku kyykky alle.... (toivottavasti)![]()
Leveä kuljetus!
Punane ´05 Rykköne
Jarrut on vauhdin surma!
Kyllä siinä muavia pitää olla!
Yamaha YZF-R1 -09
sininen R6 vm2000
yrc:n foorumilla oon koittanu ärriä joskus huudella kasaan tampereellakin päin mut hiljast on ollu...
edit: tuleepa harvoin käytyä ku en huomannu et oon jo aiemminkin huudellu tähän aiheeseen
Sininen R1-04
Ex R1-04