Tulokset 1:stä 21:een 21:sta

Moro. Minkälaisilla Yammuilla Manselaiset ajelee? Itellä R6 -04
    R6:lla mennään.. vm.-00 ja väriltään sininen.
    KTM 390 adv
    Niin, jos palataan vaikka tuohon alkuperäiseen kysymykseen... minä ajan -04 R1sellä, toivottavasti jo ensi viikolla. Tai ehkä jo tällä!?!

edit: ei enää rykköstä

Kun keli sallii, kirmaaan ulos sinisellä -04 TDM900:lla. Tehoa ja vääntöä on viime kesäiseen motoon nähden tuplasti. Tarkoituksena on kasvattaa toimintasädettä, ts. mukavien päivämatkojen pituutta. Näillä sivuilla näkyy olevan todella vähän juttua TDM:stä. Mistähän se johtuu, onhan TDM omimmalla käyttöalueellaan huippuvekotin.

Silti Yamaha ei ole klarinettini merkki, se on Buffet.
    Vaikka en paikallinen olekkaan niin TDM on tallissa valmiina lähtöön... ja olen erittäin tyytyvällinen
    Reissut mielessä........
    Lainaa (EskimoR1 @ Maalis. 21 2005,15:11) kirjoitti
    Niin, jos palataan vaikka tuohon alkuperäiseen kysymykseen... minä ajan -04 R1sellä, toivottavasti jo ensi viikolla. Tai ehkä jo tällä!?!
    Uhoot vaan nimim.yöpakkaset rulaa
    Suk dik!
    Lainaa (anttari @ Maalis. 22 2005,19:25) kirjoitti
    Lainaa (EskimoR1 @ Maalis. 21 2005,15:11) kirjoitti
    Uhoot vaan nimim.yöpakkaset rulaa
    I dare you... I doubledare you! Jos perjantaina ei sada/pakasta, vaan päivä paistaa ja lämmintä on sen verran kuin nyt on luvattu eli +6 - +8c niin pakko se on käydä ainakin tuossa mittiksessä pyörähtämässä. Ja vaikka... Tuu messiin!

edit: +100km Mansen maastossa.

Lainaa (ÄIJÄ @ Maalis. 20 2005,19:12) kirjoitti

Moro. Minkälaisilla Yammuilla Manselaiset ajelee? Itellä R6 -04
    Täällä BT1100 -03
    Onko tietoo, joko Pyynikillä kokoontuillaan?

ÄIJÄ
    Kai sinne pitäis tiistaina yrittää kiivetä, jos vaan keli suinkin sallii *

Saattaa tosin olla vielä mopot aika vähissä...

Niin ja vielä vähän aihetta sivuten. Mulla oli yamaha

Absence of War Does Not Mean Peace
    Tähän mennessä ainoa FZR 1000 -91, vanha sotanorsu.
    Väkivalta lopettaa vittuilun.
    Mulla r6 -04 sin.
    Oma "hani" on FZS 600 -03 sininen. Hani päästetään taas tallista ulos kirmaamaan ens viikolla.

Ensiksi pitää kuitenki puliukkoilla kunnolla kärppien dynastian kunniaksi... tai sitte vitutukseen.
    Mulla YZF 600R Thundercat, vm 03.
    R6 sininen, vm 2000

Täällähän näitä tamperelaisia yamahan ärräkuskeja on, käykäähän katsomassa tuolla yamaha r-clubin foorumilla www.yrc.fi ja tulkaa jutusteleen, sais ärriä koolle täällä tampereella päinkin vähän paremmin! *

fzs600 naku, väriltään sekä titteliltään <span style='color:gold'>kultainen</span>.
    "Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
    Tampereella motoristit kokoontuvat tiistai-iltaisin sekä Mustalahdessa että Pyynikillä. Liityin eilen joukkoon tummaan ja katselmoin millaisilla Jammuja jannuilla oli. Yllättävää kun ei näkynyt ainoatakaan (toista) TDM900.
    DT:llä päristellään vielä tää kesä. Ens kesäks kuussatku kyykky alle.... (toivottavasti)
    Leveä kuljetus!
    Punane ´05 Rykköne
    Jarrut on vauhdin surma!
    Kyllä siinä muavia pitää olla!

Yamaha YZF-R1 -09
    sininen R6 vm2000

yrc:n foorumilla oon koittanu ärriä joskus huudella kasaan tampereellakin päin mut hiljast on ollu...

edit: tuleepa harvoin käytyä ku en huomannu et oon jo aiemminkin huudellu tähän aiheeseen

21.  
    Sininen R1-04
    Ex R1-04