Tuli aiemmin ostettua tuollainen lipattu Honda.
Pyörää kuntoon laitellessa ja osia etsiessä ihmettelin missäköhän tuo takasatula lienee, kun sellaista ei vakuutusyhtiön kautta saanut.
Tuli veljen kanssa poikettua kyseiseen firmaan kun oli kulkua sielläpäin, ja tiedustelimme sitten kyseisen pyörän historiaa ja kysäisimme tuosta takasatulasta. (Edellinen omistaja oli sen liikkeeseen toimittanut lunastuspäätöksen tultua.)
Pyörän historia oli hyvinkin tiedossa (ulkomuistista) ja ylimääräinen satulakin löytyi hyllystä etsimisen jälkeen. Satulan saimme mukaan veloituksetta!!! ja kaupan päälle iloinen mieli.
Syvästi on harkinnassa ollut pyörän huollattaminen siellä vaikka matkaa onkin n.200km.
Mopo tykkää kun sillä ajetaan.
VTR SP-1
Positiivisten kokemuksien kuuleminen on aina iloinen asia. Hienoa, että homma hoitui kivuttomasti! Kunpa mahdollisimman monet alan yrittäjät tajuaisivat, kuinka pienestä se hyvä palvelu (ja maine) monesti on kiinni..![]()
* Arctic Ranger *
Niinpä...(rico @ Helmi. 06 2004,08:57) kirjoitti
Tähän kohtaan täytynee todeta, että vaikka olen joiltakin kuullut myös päinvastaisia kommentteja Raision BW:stä (liekö huono päivä tai jotain), mutta aikoinaan ostin sieltä mopon ja täydellisen varustesatsin. Henkilökunta (varusteet yhdeltä ja mopo toiselta) oli palveluhenkistä ja ystävällistä ja mopo irtosi muitta mutkitta koeajoon vaikkei silloin ollut vielä edes ajokorttia (vain katsastuskonttorin lupalappu).
Niinpä sitten tein kaupat siellä ja senkin jälkeen jotain pikkusilppua on tullut sieltä hankittua. Vastaisuudessakin tarpeen mukaan BW Raisio on minun käyttämieni liikkeiden listalla kärkipäässä. (Asiaa edesauttaa myös n. 700 metrin matka kotoa sinne,öhöm...)
// Honda Blackbird 1100 XX
Raision BikeWorld on kaikista asiomistani liikkeistä ylivoimaisesti paras! Eikä Vantaan ja Helsingin BikeWorldit nekään kauas siitä liippaa. Henkilökunta on esimerkillisen palveluhenkisiä ja ystävällisiä. Kävin noin puoli vuotta oman prätkän ostamisen jälkeen liikkeessä kattelemassa pyöriä ja pyörän minulle myynnyt myyjä muisti välittömästi kuka oli kyseessä ja tarjosi kahvit rupattelutoukion lisäksi. Siinä jos jossain on esimerkillistä palvelua! Puitteet on älyttömän hyvät, eikä prätkiä huolleta missään pimeässä kellarissa (eikä varsinkaan säilytetä ilman venttiilikoppia pihalla, kuten eräässä takapajulan liikkeessä havaitsin).
Jos arvosanan pitäisi antaa yhdestä viiteen, asteikko ei riittäisi tyytyväisyyteeni.
- "No! It's not a Harley" -
Omat kokemukseni BikeWorldeista eivät ole kovinkaan maarittelevat. Lauttasaaren Bikeworld nyt jotenkuten jees ja Vantaalla varustepuolen jamppa on ainut, jonka kanssa voi heittää läppää. Mopopuolen myyjät taas Vantaalla ovat lähinnä kopeissaan istuvia haamuja.
Palvelualttiutta Vantaalta ei löydy piiruakaan muuta kuin sieltä varustepuolelta, sieltä saa ihan alennustakin
En nyt niin negatiivisesti sano tätä, mutta BikeWorld Vantaasta ainakin on jäänyt aika nuiva kuva, jotenkin tuntuu että pitäisi kuulua johonkin piireihin että sieltä palvelua saa (mopopuoli). Eipä buo Hondat toisaalta kyllä kiinnostakkaan.
![]()
Minä sain Vantaalta todella upeaa palvelua eräältä vanhemmalta herrasmieheltä! Hondani ostaminen sujui todella hienosti! Oli tosi miellyttävä kokemus...
Itsellä on Raision liikkeestä pelkästään positiivista kerrottavaa. Ykden pyörän ostaneena ja kaikki huollot siellä teettäneenä.
Nimeltä mainitsemattomalle myyjälle iso plussa
-C9B5R4-
Mietelause:
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
Raisiossa viimeisen vuoden aikana muutaman kerran asioineena olen saanut meilkein kerran palvelua kun olin sovittamassa ajosaappaita muutama viikko sitten. Silloinkin myyjä hävis kesken kaiken johonkin kun tuli jotain tärkempää...no en mä niitä saappaita olis kuitenkaan ostanut, saapasrahat oli alunperinkin tarkoitus pistää ORGin shoppiin.
Muilla kerroilla ei ole ollut lähelläkään, että olis palvelua herunut. Kypäriä kun eukon kanssa oltiin ostamassa, niin silloinkaa ei myyjiä kiinnostanut. Liikkeen kaikki mallit tuli sovitettua ja sitten kotiin. Tapanani ei ole näissä asioissa kerjätä palvelua, kiikutan rahat mieluummin muualle.
Honda VTR 1000F
Samanlainen kokemus mullakin, mutta myyjä oli nuorempi herrasmies. Ja Honda lähti kotiin.(Jyri @ Maalis. 12 2004,00:33) kirjoitti
Don´t brake until you see god then brake like hell
Raision Bw:stä SUNNUNTAINA moponi kotiin noutanut ja todella tyytyväinen palveluun olen ma
soittelin nimeltä mainitsemattomalle myyjälle ja saimme sovittua ajankohdan jolloin ovet aukeisivat keskellä pyhäpäivää vain ja ainoastaan käyntini vuoksi...
Asiallista palvelua kaikinpuolin..myyjät leppoisia.. pystyy puhelee helpottuneesti eikä sellasta "pakko pysyy asiassa" juttua, kahvetta tarjotaa aina ja siin rupatellessa on mukava kauppojakin hieroa..
Ekan ja tuskin viimeisen mopottimeni raisiosta ostanut![]()
Vantaalta olen kaksi pyörää ostanut ja palvelu on aina ollut erinomaista. Pari viikoa sitten ostin Dainesen nahkat ja erittäin kilpailukykyiseen hintaan paljon mainostettuun mlol.de hintaan verrattuna.
Kela racing club, factorydriver
Hayabusa K8
alias buslake
Voin suositellä lämpimästi kyseistä paikkaa.Kaupanteko vaivatonta ja palvelu erinomaista.![]()
![]()
Kyllä se siitä
Lauttasaaren Bike World myymälän puolesta en voi ainakaan minä liputtaa yhden käynnin perusteella. Kaverini kanssa saamamme palvelu pari viikkoa sitten oli aika tyrmistyttävää.
Kyseltiin Givin takalaukkutelinettä kaverini Yamaha Thundercattiin ja hetken esitettä selattuaan tarvikemyyjä ilmoitti ettei Giviltä löydy telinettä ko. pyörään. Pyysimme tsekkaamaan uudelleen vaikka maahantuojalta koska mielestämme sellainen löytyy mutta myyjä ei vaivautunut.
Tiedusteluihin Givin pehmeistä sivulaukuista samaiseen Thundercatiin saimme vastauksen että niitä löytyy maahantuojalta ja tilauksen tekemiseen kaverini olisi joutunut maksamaan varausmaksun ettei kama jäisi kauppiaan hyllyyn seisomaan...
Samalla reissulla oli hakusessa nahkaiset ajohousut ja kun oikeata Jofamatin mallia/kokoa ei hyllystä löytynyt myyjä käski mennä Tuupakan Bike Worldiin eikä halunnut varmistaa minulle löytyykö niitä edes sieltä, saatikka olisi hommanut byysat Laruun, koska turhaa reissua en olisi halunut lähteä heittämään Vantaalle.
Ohi mennen erehdyin kokeilemaan alennuksessa ollutta Shoein kypärää ja juutuin kinastelemaan myyjän kanssa oikeasta kypärä valinnasta. Myyjä haukkui muitta mutkitta nykyisen X-Lite kypäräni suorin sanoin paskaksi ja väitti että ohimoitani ja poskiani jumalattomasti kiristänyt Shoei oli minulle juuri oikean kokoinen. Kommenttiini etten voinut edes kunnolla puhua kypärä päässä myyjä tokaisi että mitä pirua sitä pitää puhua ajon aikan ja kuultuaan että käytän kypäräpuhelinta reissussa matkalaisen kanssa, totesi että ei sellaisilla leluilla tee mitään....
Tässä vaiheessa poistuimme kaverini kanssa suht tyrmistyneenä liikkestä ilman ostoksia/varauksia ja suunnistimme Lauttasaaren HD-Centeriin. Siellä myyjä varmisti että Thundecattiin löyyty kuin löytyykin Givin takateline, joka olisi voitu tilata kahden päivän toimitusajalla maahantuojalta. Samoin pehmeät sivulaukut olisi voitu tilata samalla ja ilman erillisiä tilausmaksuja.
Jofamatin nahkahousuista löytyi oikea malli muttei kokoa ja myyjä tilasi Ruotsista tehtaalta varmuudeksi vielä muutaman eri housu mallin ja koon minulle kokeiltavaksi tälle viikolle.
Suomeksi sanottuna saimme asiallista palvelua.
Tämän kokemuksen jälkeen vaatii aika paljon että menisin uudelleen tuohon Bike Worldiin myymälään. Lähetin heidän kotisivujen kautta palautetta saamastani palvelusta sähköposti osoitteellani ryyditettynä, mutten ole vielä saanut viestiini mitään palautetta. Myyjän asennne ja palvelualttius oli hyvinkin pielessä ja asiakkaan arvostusta ei ollut lainkaan.
Onneksi ainakin Stadissa on valinnan varaa näiden liikkeiden osalta ja aina voi äänestää lompakollaan.
Samaa narikkaa kaikki tyynni ja Brandtin tytäryhtiötä...
Ettei olisi ilmassa hieman ennakkoasennetta... *(Ruben @ Maalis. 25 2004,10:32) kirjoitti
Kyllä jokainen liike hankkii maineensa riippumatta onko se jonkun ketjun osa tai jopa maahantuojaliikkeen hallinnassa. Henkilökunnan tapa huomioida asiakas, palvelun laatu ja yleinen ilmapiiri on yksilöllistä; sitä ei voida "konsernikirjeellä" tms. määrätä. Keskustelun alkuperäisenä aiheena oleva Raision myymälä ja sen henkilökunta saa lähiseudun motoristeiltä pääosin myönteistä palautetta, toki myös risuja aina silloin tällöin ( kaikki ei voi olla aina täydellistä ). Olen asioinut myös Helsingin liikkeessä muutaman kerran: palvelu on ollut asiallista ja kohteliasta, mutta silti erilaista kuin Raisiossa. Ja liikkeet seuraavat tätä foorumia melko tarkasti, joten meidän mielipiteemme otetaan kyllä huomioon... *![]()
www.motzcari.com
Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
Joo ei ollut tarpeen noin yleistää.. Itse olen asioinut Tuupakan Bike Worldissä ja palvelua olen saanut tarvikepuolella aina kun olen tarvinnut, pyörä kauppaa en ole siellä tehnyt.
Ketjuna Bike Worldilläkin luulisi joka paikkakunnalla olevan sama päämäärä:
Palvelkaa asiakkaita mahdollisimman hyvin kykyjenne mukaan
Mutta ilmeisesti paikkakunta kohtaisia eroja on ja sääli niin..
Joo, kyl Raision myymälässä on Suomen paras prätkämyyjä (osuva nimi kaveril(kap57 @ Maalis. 25 2004,13:26) kirjoitti
). Jos sen hemmon kans ei synny kauppoja niin sit missään...
*Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
*Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
Pitää paikkaansa(Anthony @ Maalis. 25 2004,13:48) kirjoitti
-C9B5R4-
Mietelause:
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
Näin kyllä on, eihän nimi miestä pahenna
Palvelu loistavaa, kun pyörä talutettiin talliinkin odottamaan töistä kuolaavaa motoristi.
Kyllä se siitä
Tarinani jatkoksi.
Sain sähköpostiini viestin Lauttasaaren Bike Worldin myymäläpäälliköltä. Asia oli nostettu pöydälle firmassa ja sieltä suunnalta oltiin todella pahoillaan tapahtuneesta. Asiakkaan antama asiallinen suora palaute oli heidänkin mielestä parasta materiaalia palvelun parantamiseksi. Hyvä näin!
Saamastani viestistä kävi myös ilmi että kirjoitukseni täältä org:ista oli huomattu heidän puoleltaan myös, eli kyllä näitä palstoja luetaan kauppiaittenkin toimesta.
Joo, kerran poikettiin emännän kanssa ohikulkumatkalla ko. liikkeeseen ja pitää kyllä sanoa että meinas pyörä lähtee alle vaikka ei ois tarvinnut! *
Oli meinaan niin hyvä palvelu liikkeessä että sais esim. Auto-Bike Tikkurilassa ottaa mallia. *
Auto-Bikestä puheenollen, olen käynyt pari kertaa tänä vuonna kyseisessä liikkeessä, joka kerta "boxi" on täynnä äijää jotka oven avattua vilkasee olan yli eikä oo kiinnostunut että asiakas on talossa. *Palvelua siellä ei saa! No, minkä se mahtaa kun talvipakkasella oon "toppatakki kansaa"
Olen yhden pyörän ostanut sieltä, mutta minun lompsa ei kyseisessä liikkeessä enää aukene! *![]()
Raisiosta kävin viime viikolla uuden takin ja kypärän hakemassa.
Tiistaina kävin kamoja katselemassa, myyjä tuli juttusille kysellen mitä tarvitsen. Sanoin vanhan Rukan pikkuhiljaa mätänevän päältä ja jotain tarvitsisi keksiä. Siitähän sitä sitten löytyi kyllä vaihtelun vuoksi Yoko:n takki. Kypärähyllyn koetin kiertää kaukaa koska huomasin ylähyllyllä Arain jota messuilla kuolasin, mutta johan pian löysin itseni sitä sovittelemasta. Sitten siinä niitä sovittelin, mutta kaikkia kokoja ei ollut hyllyssä. Sovittiin hinta kohdalleen ja kävivät Vantaalta hakemassa keskiviikkona täydennystä hyllyyn ja torstaina sain haluamani.
Hinta noille ei ehkä ollut kaikkein halvin, mutta ei nyt mikään ryöstökään. Hyvästä palvelusta plussaa.
1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
Aivan,ostin niiltä kostoksi itselleni pyörän ja meinaan mennä vielä ainakin 32. kerran
![]()
It ain't the size of the dog in the fight
-it's the size of the fight in the dog.
Näinhän tää tuntuu olevan.Eli että kokemuksia on monenlaisia.(1tumppi @ Huhti. 11 2004,22:26) kirjoitti
Mulle Auto-Bike oli ainoa PK-seudun liike,josta sain ripeää ja ystävällistä palvelua 1.pyörää ostaessani.Lisää aiheesta ketjussa´Mistä palvelua aloittelijalle´En osaa linkittää ja nyt on sitä paitsi vähän aikaa ja hidas yhteys.
Hyvää palvelua sain kyseisessä liikkeessä ja hyvän tarjouksen vanhasta joten vaihto oli melkein pakko tehdä(Anthony @ Maalis. 25 2004,13:48) kirjoitti
![]()
![]()
"Be careful out there"
Kyllä mun mielestä tuolta saa turun seudun parhaan palvelun *Aina ollaan kahvia tarjoomassa ja palvelua jos tahtoo. Tulee käytyä aika usein kun on työpaikka lähellä
Kypärästä meni kerran ilmaventtiili enkä ollu edes ostanu sitä sieltä enkä edes koko ketjulta ja silti vaihtoivat sen. Muilta ku tahtoo tulla kommenttia että mee sinne mistä ostitkin
vaikka maahantuoja sen maksaa
(Jetro @ Touko. 03 2004,19:48) kirjoitti
Näin on.
Neljä menopeliä on yllä mainitusta liikkeestä tullu ostettua ja korjaamon puolella huollettua. "Keep up the good work". *![]()