Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    mä vaihdoin siellä viimekesänä pyörän ekan huollon tinkasin kaupanpäälliseksi ja se kyllä tehtiin mutisematta palveluakin sieltä olen saanut ihan kiitettävästi, vaikka tarakkaa ei pyörääni sieltä löytynytkään vaikka ei löytyny kyllä muualtakaan olen kyllä kuullut huonojakin kokemuksia mut tällälailla mun on mennyt ja viimeksi kun kävin niin jo uutta pyörää tultiin kaupitteleen
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
    Ihan pakko vastata vaikka kyse ei olekkaan mopokaupoista:kävin siellä pari viikkoa sitten tarkoituksena ostaa ajovarusteet,ainakin puoli tuntia sovittelin takkeja ja katselin kypäriä mut kukaan ei vaivautunut palvelemaan vaikka olin ainoa asiakas liikkeessa . En tiedä olenko sit niin persaukisen näkönen,et ne ajatteli ettei sillä kuitenkaan ole rahaa mitään ostaa .No en mä sit viitsiny "vaivata" heitä enempää joten lähdin pois.
    Seuraavaksi eksyin marttilaan Korpiaholle pikkasen ennen sulkemisaikaa,siellä oli muutama asiakas,aikani soviteltuani myyjä(ilmeisesti Erkan velipoika)tuli kysymään et voiko olla avuksi.Takin olin jo katsellut valmiiksi ,mut halusin mp-asun housut joissa on irrotettava vuori,mut sellaisia ei meinannu löytyä(tämän kauden uutuus),sit se muisti et samana päivänä oli tullu oolraitista 4 häkillistä tavaraa ja niissä jossain oli himoitsemani housut.Sanoin et voin tulla myöhemminkin parempaan aikaan,myyjä vaan meinas et nythän on paras aika ku ei oo muita asiakkaita .Aikanaan ne housutki sit löyty (eikä varmaan ekasta häkistä ).Hinnastakin tiputettin mukavasti.Siellä ainakin tiedetään mitä on asiakaspalvelu on!
    Ainakin tiedän minne liikkeeseen euroni jatkossa kannan!
  3.  
    Lainaa (tinke @ Maalis. 26 2005,22:50) kirjoitti
    Ihan pakko vastata vaikka kyse ei olekkaan mopokaupoista:kävin siellä pari viikkoa sitten tarkoituksena ostaa ajovarusteet,ainakin puoli tuntia sovittelin takkeja ja katselin kypäriä mut kukaan ei vaivautunut palvelemaan vaikka olin ainoa asiakas liikkeessa . En tiedä olenko sit niin persaukisen näkönen,et ne ajatteli ettei sillä kuitenkaan ole rahaa mitään ostaa .No en mä sit viitsiny "vaivata" heitä enempää joten lähdin pois.
    Seuraavaksi eksyin marttilaan Korpiaholle pikkasen ennen sulkemisaikaa,siellä oli muutama asiakas,aikani soviteltuani myyjä(ilmeisesti Erkan velipoika)tuli kysymään et voiko olla avuksi.Takin olin jo katsellut valmiiksi ,mut halusin mp-asun housut joissa on irrotettava vuori,mut sellaisia ei meinannu löytyä(tämän kauden uutuus),sit se muisti et samana päivänä oli tullu oolraitista 4 häkillistä tavaraa ja niissä jossain oli himoitsemani housut.Sanoin et voin tulla myöhemminkin parempaan aikaan,myyjä vaan meinas et nythän on paras aika ku ei oo muita asiakkaita .Aikanaan ne housutki sit löyty (eikä varmaan ekasta häkistä ).Hinnastakin tiputettin mukavasti.Siellä ainakin tiedetään mitä on asiakaspalvelu on!
    Ainakin tiedän minne liikkeeseen euroni jatkossa kannan!
    Focuksestta Kokemukset on vastaavia!!! Ajelin Focukseen n. 40km matkan tarkoituksena ostaa buffi. Olin pelipaikalla klo. 13.05, eli 5 min myöhässä. Kypärää pois ottaessani tuli viimeiset asiakkaat ulos, joiden perässä myyjä. Kysyin myyjältä, että kerkiäisikö ostamaan sen buffin/kaulurin. Vastaus kuului, että ei nyt kerkiä kun menee ylitöiksi!!! Tästä suuttuneena sanoin myyjälle, että menetitte juuri yhden maksavan asiakkaan. Ja vastaus: Ihan sama...
    But Officer....I wasn't speeding....I was QUALIFYING!