Ihan pakko vastata vaikka kyse ei olekkaan mopokaupoista:kävin siellä pari viikkoa sitten tarkoituksena ostaa ajovarusteet,ainakin puoli tuntia sovittelin takkeja ja katselin kypäriä mut kukaan ei vaivautunut palvelemaan vaikka olin ainoa asiakas liikkeessa

. En tiedä olenko sit niin persaukisen näkönen,et ne ajatteli ettei sillä kuitenkaan ole rahaa mitään ostaa

.No en mä sit viitsiny "vaivata" heitä enempää joten lähdin pois.
Seuraavaksi eksyin marttilaan Korpiaholle pikkasen ennen sulkemisaikaa,siellä oli muutama asiakas,aikani soviteltuani myyjä(ilmeisesti Erkan velipoika)tuli kysymään et voiko olla avuksi.Takin olin jo katsellut valmiiksi ,mut halusin mp-asun housut joissa on irrotettava vuori,mut sellaisia ei meinannu löytyä(tämän kauden uutuus),sit se muisti et samana päivänä oli tullu oolraitista 4 häkillistä tavaraa ja niissä jossain oli himoitsemani housut.Sanoin et voin tulla myöhemminkin parempaan aikaan,myyjä vaan meinas et nythän on paras aika ku ei oo muita asiakkaita

.Aikanaan ne housutki sit löyty (eikä varmaan ekasta häkistä

).Hinnastakin tiputettin mukavasti.Siellä ainakin tiedetään mitä on asiakaspalvelu on!
Ainakin tiedän minne liikkeeseen euroni jatkossa kannan!