Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
  1. #1


    BMW K1200LT
    EUR 8.250

    Daten:
    1171 ccm, 54.000 km, 72 kW (98 PS), EZ: 02/99, TÜV: 03/07, grau-metallic, Benzin, Kardan,

    Besonderheiten:
    ABS

    Beschreibung:
    Vollausstattung / RC / ABS / TÜV NEU / guter Zustand

    Anbieter:
    Dieter Barthle
    D-73525 Schwäbisch Gmünd
    1.Tel.: +49 - (0)171 / 5257537
    2.Tel.: +49 - (0)7171 / 189654


    eMail an den Anbieter

    Aktueller Sicherheitshinweis

    Että näin. Tingattuna saa alle 8000 € ja verot alle 4000 €
    Suomipyörä halvin nyt 16900 € !
    Kuka täältä enää ostaa kysyn vaan.....
  2. #2
    No tuolla 5000€ hintaerolla tekee kyllä aikamoisen Europa-turneen fillaria ettiessään joskos vaikka juuri tuo yksilö ei sitten juuri SE omaa silmää miellyttävä olisikaan

    Vaan entäpäs sitten kun tulee aikanaan itselle se tarve päästä vanhasta eroon Tietty jos siitä ei alunperinkään paljoa maksanut niin mikä jottei, mutta varsin moni kuitenkin on fillarinsa hankkinut bränikkänä josta sitten tuolla käytettyjen EU-hintatasolla takkiin tuleekin ihan ja se väliraha sitten siihen seuraavaan uuteen
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  3. #3
    Joo!!! K1200LT Saksasta on todennäköisesti minunkin seuraava pyörä.
    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
  4. #4
    Mutta etsikää sitten vähintään 2004 malli...
    Pyörä kun muuttui koko lailla viime vuonna, vaikkei niin ihmeellisesti ulkoapäin. (No jaa, valot taisi olla merkittävin ulospäin näkyvä juttu.)
    Vähemmän näkyviä : sähköinen keskituki, uusi vaihteisto, tehoa lisää, parempi käsiteltävyys hidasajossa ynnä muutenkin, uusi mittaristo jne.

    t. Pozo
    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
  5. #5
    Lainaa (mchuurre @ Maalis. 18 2005,09:09) kirjoitti


    BMW K1200LT
    EUR 8.250

    Daten:
    1171 ccm, 54.000 km, 72 kW (98 PS), EZ: 02/99, TÜV: 03/07, grau-metallic, Benzin, Kardan,

    Besonderheiten:
    ABS

    Beschreibung:
    Vollausstattung / RC / ABS / TÜV NEU / guter Zustand

    Anbieter:
    Dieter Barthle
    D-73525 Schwäbisch Gmünd
    1.Tel.: +49 - (0)171 / 5257537
    2.Tel.: +49 - (0)7171 / 189654


    eMail an den Anbieter

    Aktueller Sicherheitshinweis

    Että näin. Tingattuna saa alle 8000 € ja verot alle 4000 €
    Suomipyörä halvin nyt 16900 € !
    Kuka täältä enää ostaa kysyn vaan.....
    Jo vain on halpaa. Mutta jos kaikki hakisi moponsa ja tilaisi varaosansa/ varusteensa sakemanneilta, niin mitä sitten tulevaisuudessa. Missä huollot, ja mistä varaosat, kun ei ole suomalaisia kauppiaita. Ihmettelen, miten nykyisetkin mp pajat pärjäävät, kun ajokausi on mitä on.
    Mutta ehkäpä ne turkin pojat/yön timot , jotka saksan on jo "vallannut" (n.5 milj turkkilaista), huoltavat myös tulevaisuudessa suomipojan mopon.... ja halavalla..
    -Heikki-
    FXDB -07
  6. #6
    Lainaa (Prätkis @ Maalis. 18 2005,23:02) kirjoitti
    Joo!!! K1200LT Saksasta on todennäköisesti minunkin seuraava pyörä.
    Eiks nelipyöräinen avoauto olis mukavampi kun kakspyöräinen.
    Kela racing club, factorydriver
    Hayabusa K8
    alias buslake
  7. #7

    HEI HALOO; Try it, You´ll LOVE it !
  8. #8
    Lainaa (raider @ Maalis. 18 2005,23:36) kirjoitti
    Lainaa (Prätkis @ Maalis. 18 2005,23:02) kirjoitti
    Joo!!! K1200LT Saksasta on todennäköisesti minunkin seuraava pyörä.
    Eiks nelipyöräinen avoauto olis mukavampi kun kakspyöräinen.
    Hei Haloo!!!
    Kuka haluaisi ajaa Suomessa nelipyöräisellä avoautolla???
    Aina palelee ainakin Suomessa!
    Kukaan ei viitsi ajella ajoautolla 100km kauemmaksi!
    PS.Kokeiltu on, eikä auttanu vaikka oli Porche alla.
    Eihän sillä voi edes kallistella...

    vrt. K1200LT pyörään.
    1000km ei tunnu missään verrattuna autoon. autossa tekee mieli päässä vain pisteestä A pisteeseen B. Bemarilla kokomatka on yhtä nautinoa.
    1000km ei tunnu missään verrattuna muihin pyöriin * (paitsi ehkä Wingiin). Bemarissa loistava kate, rento ajoasento, lämpimät kahvanlämmittimet, vakionop.säädin, stereot (jos haluaa) jne.

    PS. unohtakaa kaikki ylläoleva jos toi avoauto juttu oli provo *



    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
  9. #9
    Lainaa (heo @ Maalis. 18 2005,23:24) kirjoitti
    Lainaa (mchuurre @ Maalis. 18 2005,09:09) kirjoitti


    BMW K1200LT
    EUR 8.250

    Date...

    Aktueller Sicherheitshinweis

    Että näin. Tingattuna saa alle 8000 € ja verot alle 4000 €
    Suomipyörä halvin nyt 16900 € !
    Kuka täältä enää ostaa kysyn vaan.....
    Jo vain on halpaa. Mutta jos kaikki hakisi moponsa ja tilaisi varaosansa/ varusteensa sakemanneilta, niin mitä sitten tulevaisuudessa. Missä huollot, ja mistä varaosat, kun ei ole suomalaisia kauppiaita. Ihmettelen, miten nykyisetkin mp pajat pärjäävät, kun ajokausi on mitä on.
    Mutta ehkäpä ne turkin pojat/yön timot , jotka saksan on jo "vallannut" (n.5 milj turkkilaista), huoltavat myös tulevaisuudessa suomipojan mopon.... ja halavalla..
    Eiköhän niitä vielä täälläkin joku huolla, vaikka ei olisi sitten sellasta suurta bemarin valomainosta katolla. Eikös tossa teknarin testissäkin melkeen kaikki "viralliset" huoltoliikkeet taas flopannut aivan täydellisesti?
  10. #10
    Lainaa kirjoitti
    Jo vain on halpaa. Mutta jos kaikki hakisi moponsa ja tilaisi varaosansa/ varusteensa sakemanneilta, niin mitä sitten tulevaisuudessa. Missä huollot, ja mistä varaosat, kun ei ole suomalaisia kauppiaita. Ihmettelen, miten nykyisetkin mp pajat pärjäävät, kun ajokausi on mitä on.
    Tuskin se huoltoihin millään tavalla vaikuttaa, jos maahantuojat lyövät pillit pussiin. Eiköhän noita pyöriä riitä huollettavaksi ilman maahantuojiakin? Ei kai se huolto rahaa siltä maahantuojalta saa vaan siltä asiakkaalta (takuuhuollot erikseen).



    Raider
    CBX1000 -82 & ZX12R -04
    Kotisivu
  11. #11
    Lainaa (CBX_Raider @ Maalis. 19 2005,23:50) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Jo vain on halpaa. Mutta jos kaikki hakisi moponsa ja tilaisi varaosansa/ varusteensa sakemanneilta, niin mitä sitten tulevaisuudessa. Missä huollot, ja mistä varaosat, kun ei ole suomalaisia kauppiaita. Ihmettelen, miten nykyisetkin mp pajat pärjäävät, kun ajokausi on mitä on.
    Tuskin se huoltoihin millään tavalla vaikuttaa, jos maahantuojat lyövät pillit pussiin. Eiköhän noita pyöriä riitä huollettavaksi ilman maahantuojiakin? Ei kai se huolto rahaa siltä maahantuojalta saa vaan siltä asiakkaalta (takuuhuollot erikseen).
    tösös !
    Suomes ei kannata kovin vanhaa mutteripyörää hankkii jossei ite osaa perushommia ja vähä enemmänkii tehhä

    oula



    Triumph Tiger 800 XRX

  12. #12
    Sitä vain näin kuluttajana kovasti ihmettelee mistä löytyy noinkin suurille hintaeroille selitys? No tietty sitä enemmänhän se myyjä/maahantuoja siitä omaan fikkaan saa mitä kovempaan hintaa tuotteensa saa myydyksi, mutta jos ero kasvaa kovin suureksi, hakee kuluttaja sen toista kautta ja kama jää maahantuojan varastoon lojumaan

    Samalla tavalla taisi olla viimeksi Puskuri -ohjelmassa kun ihmeteltiin autojen tehdaslisävarusteiden hintaeroja täällä vs. Keski-Euroopassa. Pohjaksi otettiin itse auton hintaero ja siitä saatu prosenttiluku. Loogisestihan lisävarusteella prosentin pitäisi kaiken maailman autoveroineen olla sama, mutta eipäs vain ollutkaan. Pahimmillaan prosenttiluku lisävarusteella oli jopa 2-3x sen mitä itse autolla Ja ketäköhän taas tässäkin kohtaa kusetetaan
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  13. #13
    Osaselitys on varmaan volyymi tai sen puute. Eli myyt paljon ja pienellä katteella tai vähän ja isolla. Jos myy vähän ja pienellä katteella, on lopputulos yleensä huono ja liike lyhytikäinen. Ajoneuvomäärät (siten myös vaihdetut) ovat keski euroopassa aivan eri luokkaa kuin täällä härmälandiassa
    <p>2002-2014</p>
  14. #14
    Samoihin se menee kun laskee matkat ja kaikki kaljat, jekut yms.
  15. #15
    Lainaa (HiTec @ Maalis. 20 2005,11:44) kirjoitti
    Sitä vain näin kuluttajana kovasti ihmettelee mistä löytyy noinkin suurille hintaeroille selitys? No tietty sitä enemmänhän se myyjä/maahantuoja siitä omaan fikkaan saa mitä kovempaan hintaa tuotteensa saa myydyksi, mutta jos ero kasvaa kovin suureksi, hakee kuluttaja sen toista kautta ja kama jää maahantuojan varastoon lojumaan
    Ei se välttämättä se myyjä/maahantuoja saa enemmän rahaa. Ne pyörät kun pitää maksaa sinne tehtaallekin ja se tehtaan hinta ei kuulemma ole kaikkiin maihin sama. Tuohon tämä harmaa/rinnakkaistuonti taitaa ihan perustuakin.
  16. #16
    Lainaa (CBX_Raider @ Maalis. 19 2005,23:50) kirjoitti
    Tuskin se huoltoihin millään tavalla vaikuttaa, jos maahantuojat lyövät pillit pussiin. Eiköhän noita pyöriä riitä huollettavaksi ilman maahantuojiakin? Ei kai se huolto rahaa siltä maahantuojalta saa vaan siltä asiakkaalta (takuuhuollot erikseen).
    No voi hyvä ihme.. Jos ei ole maahantuojia, ei ole myöskään valtuutettuja merkkihuoltoja. Missä hoidetaan takuuasiat.. Saksaanko mennään, vai Japaniin? Ei ole kurssitettuja asentajia, ei merkkikohtaisia erikoistyökaluja, eikä merkki / mallikohtaista osaamista.
    Eihän se huoltoihin muuten vaikuta, mutta sitten ei ole enää merkkikorjaamoja. On vaan yleispajoja, joilla ei voi olla joka mopoon erityisosaamista. Ei edes tavallisimpia osia ja nekin huolto-osat mitä löytyy, on tarvikekamaa, ei alkuperäistä. Kuten autopuolella, näihin uuden polven mp-korjaamojen joukkoon mahtuu monenlaista yrittäjää. Varmasti ammattitaitoisia ja rehellisiäkin, mutta myös muuta. Korjaamon saa perustaa ihan kuka vaan ja töihin voi palkata ketä halvimmalla löytää.

    Ilman merkkiliikkeitä / maahantuojia ei myöskään ole minkäänlaista varaosavarastoa, ei kuvastoa, ei hinnastoa. Ei palvelevaa, ammattitaitoista kyseisen merkin tuntevaa varaosamyyjää, jonka puoleen voisi kääntyä. On vaan yleisvaraosaliikkeitä (all rirht, storm jne..) joista saa sitä sun tätä, mutta kaikki merkkikohtainen ja alkuperäinen tilataan sitten ihan itse jostain toiselta puolelta maapalloa.

    Tämäkö on toivottu lopputulos?



    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  17. #17
    TÖSÖS !
    Mitähän ne EEUUHUN liitymisen myötä kuuluva vapaampi kauppa ja kaikki muut lupaukset , asioinnin helpottuminen , vapaampi liikkuminen ,eri maiden välisen kauppayhteydet jne jne jne mitä poliitikot toistakymmentä vuotta sitten höpöttivät sitten oikeen tarkottaapi näin taviksen veronmaksajan näkökulmasta .
    Eikö juuri myös tällaista yksityisten immeisten kaupankäyntiä yli rajojen .
    Ostetaahan myö netistä nykkii kaikenmaailman ompelukoneen osat ja just sain vihjeet niin sain Englannista OSTETTUA Puimakoneen ration cats-koodin kun ei sitä täältä rakkahasta kotimaasta millään löytynnä .BMW maahantuoja levittel käsiä ettei hyö mittään larionista tiiä . Taitaa olla jälkiasennus (Monellako teillä muuten on ?)
    Larionin maahantuoja ei kyselyihin vastannut olleskaan .
    Toivottavasti Euroopan antimet vain enempi avautuisivat meille kuluttajille kunhan vain valtiovalta pääsis eroon joutavasta takapajula politiikasta erilaisine veroineen ja muilla rajoituksilla millä kaikkea kansainvälistymistä estetään tehokkaasti jos se kohdistuisi yksityisen kansalaisen tekemisiin !!!!!!!!!!!!!
    Elekee hermostua on mun mielipie !
    Triumph Tiger 800 XRX

  18. #18
    ENTÄS TÄMÄ SIT?


    K1200LT -00

    EUR 7.990

    Daten:
    1171 ccm, 55.500 km, 72 kW (98 PS), EZ: 03/00, TÜV: 03/06, rot-metallic, Benzin, Kardan,

    Besonderheiten:
    ABS, Katalysator, Elektrostarter

    Beschreibung:
    Tempomat, Griffheizung, Radio,... guter Pflegezustand

    Händler:
    Böning Motorräder
    Ernst-Abbe-Str. 2
    D-56070 Koblenz
    Tel.: +49 - (0)261 / 8020160
    Fax: +49 - (0)261 / 805056


    eMail an den Anbieter
  19. #19
    Lainaa (Peltzi @ Maalis. 28 2005,23:23) kirjoitti
    Samoihin se menee kun laskee matkat ja kaikki kaljat, jekut yms. *
    Täysin samaa mieltä, mutta matkailu avartaa!
    Onhan tuo hyvä syy lähteä merta edemmäs kalaan, jos kotiolot on huonot.

    Viidettä suomipyörää ajan/omistan. Huollot ja muut tarvikehankinnat toimineet hyvin tähän päivään ainakin. Maahantuojalla on oma sanansa sanottava, jos merkkihuolto ei meinaa toimia. Kokemusta on siitäkin!
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  20. #20
    [QUOTE= (Prätkis @ Maalis. 19 2005,21:56)]
    Lainaa raider,Maalis. 18 2005,23:36 kirjoitti
    1000km ei tunnu missään verrattuna autoon. autossa tekee mieli päässä vain pisteestä A pisteeseen B. Bemarilla kokomatka on yhtä nautinoa.
    1000km ei tunnu missään verrattuna muihin pyöriin * (paitsi ehkä Wingiin). Bemarissa loistava kate, rento ajoasento, lämpimät kahvanlämmittimet, vakionop.säädin, stereot (jos haluaa) jne.
    Lämpimät kahvanlämmittimet!?!? Lämpimät??! *
    Miksi sen 1000km:n pitäisikään tuntua missään?? *
    Ja kolmen leivän paahdin!! *
    ZZR 1200
  21.  
  22. #21
    Käytetyt on käytettyjä mutta kuinkas jos ei vanhat kiinnosta ja haluaa uusinta uutta... Se on kai selvintä ja halvinta ostaa Suomesta olen ollut laskevinani.
    Ja mitä siitä tulisi jos tänne rahdattaisiin vain vanhoja... Nytkin näyttää välillä kuin oltaisiin jossakin Venäjällä, Kosovossa tai jossakin vastaavassa lävessä kun vanhoja vehkeitä koreilee tuliterissä kilvissä... Laitettais edes tyyliinkäyvät kilvet kun niitä on saatavissa eikä noita tyylirikkoja EU-kilpiä...
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45