Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Ah, tuli laitettua Ducati ensimmäistä kertaa tulille. Hieno laite...

No, asiaan. Tuli hankittua 749 Dark-malli. Dark on muutamaa poikkeusta lukuunottamatta täysin sama pyörä 2004-mallisena, kuin Biposto. Nämä poikkeukset ovat seuraavat:
    - takarungon linkku+korkeudensäätö kiinteä
    - ohjausiskari puuttuu, samoin paikka rungosta
    - väri

ja 2005-mallissa on surkea etujousitus verrattuna muihin, onneksi 2004:seen on ymmärretty jättää sama Showa kuin muihinkin.

Takarungon linkku + säätötanko oli pakko hankkia heti aluksi, koska kyllähän runkogeometriaa pitää pyöränsä tuntevan ihmisen päästä säätämään (säätämisen ilosta ).

Uusi takaiskari menee tilaukseen, Sachs ei varmaankaan tyydytä alkuunkaan, ohjausiskareita saa kaupasta, MUTTA runkokiinnikkeitä ohjausiskarille ei näytä juuri olevan.

Maahantuoja tarjoaa omaansa hintaan 279 €, se oli minusta hieman kallis, eikä näyttänyt hyvältä, joten piti teettää sellainen itse:

toki tällaisen samankaltaisen olisi saanut Matrisilta tai Ducatininesta, mutta tuli kokeiltua itse, ja hyvin se ainakin sopii.

Et silleen.
    Laitetaan nyt vielä kuva laitteesta, mihin tuo edellinen palikka sopii.

Näitä vehkeitä on sen verran vähän, ettei juuri pääse kyselemään kokemuksista erilaisten komponenttien osalta. Pitää kokeilla itse...

Hienon näköinen metallipala... ja hienon värinen liina tossa pyörässä kiinni myös...

ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
    Lainaa (Jyri @ Maalis. 17 2005,22:11) kirjoitti
    Laitetaan nyt vielä kuva laitteesta, mihin tuo edellinen palikka sopii.

Näitä vehkeitä on sen verran vähän, ettei juuri pääse kyselemään kokemuksista erilaisten komponenttien osalta. Pitää kokeilla itse...
    on se kyllä hieno..
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
    Lainaa (Jyri @ Maalis. 17 2005,22:08) kirjoitti
    Ah, tuli laitettua Ducati ensimmäistä kertaa tulille. Hieno laite...

No, asiaan. Tuli hankittua 749 Dark-malli. Dark on muutamaa poikkeusta lukuunottamatta täysin sama pyörä 2004-mallisena, kuin Biposto. Nämä poikkeukset ovat seuraavat:
    - takarungon linkku+korkeudensäätö kiinteä
    - ohjausiskari puuttuu, samoin paikka rungosta
    - väri

ja 2005-mallissa on surkea etujousitus verrattuna muihin, onneksi 2004:seen on ymmärretty jättää sama Showa kuin muihinkin.

Takarungon linkku + säätötanko oli pakko hankkia heti aluksi, koska kyllähän runkogeometriaa pitää pyöränsä tuntevan ihmisen päästä säätämään (säätämisen ilosta * ).

Uusi takaiskari menee tilaukseen, Sachs ei varmaankaan tyydytä alkuunkaan, ohjausiskareita saa kaupasta, MUTTA runkokiinnikkeitä ohjausiskarille ei näytä juuri olevan.

Maahantuoja tarjoaa omaansa hintaan 279 €, se oli minusta hieman kallis, eikä näyttänyt hyvältä, joten piti teettää sellainen itse:

toki tällaisen samankaltaisen olisi saanut Matrisilta tai Ducatininesta, mutta tuli kokeiltua itse, ja hyvin se ainakin sopii.

Et silleen.
    '"takarungon korkeussäätö kiinteä" --> Tarkoittanee, ettei sitä tähän halppis -versioon ole laitettu... Tosin kiinteä kuulostaa paremmalta!

Mutta hienon kiinnikkeen Marko piirsi ja teki!
    Lainaa (gixer1000 @ Maalis. 23 2005,17:35) kirjoitti
    Mutta hienon kiinnikkeen Marko piirsi ja teki!
    Itse piirsin, koneistaja koneisti, Marko joi kahvia.

Huhujen mukaan sun kuvilla pyyhittiin *settä...
    Lainaa (gixer1000 @ Maalis. 23 2005,19:23) kirjoitti
    Huhujen mukaan sun kuvilla pyyhittiin *settä...
    No ei se sinunkaan kuvasi kauhean kaunis ole.
  9.  
    Lainaa (Jake82 @ Maalis. 17 2005,22:17) kirjoitti
    on se kyllä hieno..
    Ja vielä, jos sitä saa väreissä
    Desmo Jugend