Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Ajattelin hankkii kilofasuun hi-pipen. Micronilla ainakin valikoimissa. Mitä mieltä kyseisestä/ onko kellään muun valmistajan haipaippii. Googlel ei löytyny mut varmaan kyl muillakin löytyy? Olis äänien lisäksi ulkonäkö kunnos
    http://micron-exhaust.com/
    Täysin makuasia sanoi koira kun p... nuoli .

Micronilta tosiaan löytyy useimpiin mopoihin myös hi-pipe malli. Toisiin sopii ja toisiin ei. Yhden fasun olen 2-puoleisella hi-pipeilla nähnyt, tosin ei ollut micron vaan jokin muu ja hyvältä se näytti, mutta matkustajalla ei ollut enää tappeja tallella. Onhan niitä vaihtoehtoja kun katselee noita erilaisia jenkkien fz1-sivuja...
    - vesku -

"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
    Leo Vinceltä vois löytyä.
    Sama paikka myy kuin microniakin (stormi)
    Ei muuta kokemusta kuin kuva stormin tän
    vuoden kuvastossa (sivu 62).
    "Joopa,joo"
    Lainaa (-V- @ Elo. 10 2004,19:24) kirjoitti
    Täysin makuasia sanoi koira kun p... nuoli .

Micronilta tosiaan löytyy useimpiin mopoihin myös hi-pipe malli. Toisiin sopii ja toisiin ei. Yhden fasun olen 2-puoleisella hi-pipeilla nähnyt, tosin ei ollut micron vaan jokin muu ja hyvältä se näytti, mutta matkustajalla ei ollut enää tappeja tallella. Onhan niitä vaihtoehtoja kun katselee noita erilaisia jenkkien fz1-sivuja...
    Joo on varmaan aika hieno 2-puoleisena. Tosin täytyis ne matkustajan tapit siel kyl olla. Voipi tulla huutoo muuten
    Micronin saundit on vissiin aika miehekkäät. Ei kyllä käsittääkseni älyttömän matalat. Enemmänkin semmosta suoraa huutoo. Ei paha sekää. Minkä tahansa tarvikeputken ääni voittaa fazerin vakio "äänet" mennen tullen.
    Yhden IXIL (?) hi-pipe putkella varustetun Fazun olen nähnyt. Hieno oli! Matkustajan jalkatappi oli vedetty ko. yksilössä ulommas semmoisilla jatkopaloilla. Putki meni jalkatapin takaa.

Edit: Näyttäähän noita Fazun hi-pipejä löytyvän myös mm. Laserilta, Remukselta ja useammalta "halpisputkivalmistajalta".

Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Lainaa (Athene @ Elo. 11 2004,10:01) kirjoitti
    Yhden IXIL (?) hi-pipe putkella varustetun Fazun olen nähnyt. Hieno oli! Matkustajan jalkatappi oli vedetty ko. yksilössä ulommas semmoisilla jatkopaloilla. Putki meni jalkatapin takaa.

Edit: Näyttäähän noita Fazun hi-pipejä löytyvän myös mm. Laserilta, Remukselta ja useammalta "halpisputkivalmistajalta".
    Joo pitäähän sitä matkustajan tappii siit vähä siirtää. No talvella on sit aikaa miettii putkivalintaa, kun antaa rahatilanne paremmin myötä. Joutuu nyt syksyn viel kiukuttaa orkkiksel *
    Just laitoin tilaukseen IXIL hi-pipet tonnifasuun. Kahta puolta tulee siis ylös tommoset racing pöntöt. Mahtaa siis ainaki äänet saada miehekkyyttä? Vai mitens tuo IXIL huutaa... * Anyway, myyjä kertoili että kaikki tarvittavat kilkkeet asennukseen tulee messissä ja notta pysyy matkustajan jalkatapitkin paikallaan. Tosin luulen että niihin tulee just semmoset "adapterit" jotta putki mahtuu meneen välistä. Miten mahtaa olla norm. takavilkkujen laita? Sopivatko oleen vielä siellä vai tuleeko ahdasta? Muitakin kokemuksia ko. merkin slipareista tietty luetaan innolla. Toivotaan nyt että tuo toimitus sujuisi edes suht kitkatta, kun tosta motoplazasta oon vähän kakkaakin kuullut... *

Tollaset siis, mut hiilikuitua tietty * Just, ja tuon kuvan perusteella ainakin voipi tulla säätämistä noitten vilkkujen kanssa.

It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Itse olen tällä hetkel devilin haipaipin kannalla, mutta ei huonolta näytä toi ixilikä, ja vähän halvempikin. Ens kuussa oisi tarkoitus hankkia. Vilkkujen sijottelu tosiaan täytyy katsoa vasta kun putki on kiinni. Omassa fasussa sisälokarikin on vielä irti ja siitä kaikki ylimääräiset muovinrämmäleet poistettu.

Jos en olisi persaukinen niin pistäisin saman tien ton ixilin tuplaversion todella tyylikäs, mutta että 699
    Toisaalta jos kelit sallisi, niin kelpaisi tällä hetkellä vaikka vakioputki, on meinaa sen verran ajokuumetta
  9.  
    Joo, vähän tyyriin puoleinen tuo on kyllä. Mut itteni tuntien jos en laita sitä mistä eniten tykkään, ni se vaivaa niin kauan kunnes se kuitenkin laitetaan, hinnoista ja järkevyydestä viis... Nyt jäi huggerit, undertrayt, minivilkut sun muut härpäkkeet sit myöhemmin kesällä hankittaviksi.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...