Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Himottaisi laittaa tohon uuteen -05 R6:een PeeCee. Acran putket siinä on jo, että sen puolesta...mutta mutta ?
    aina noit menee...noit menee aina.
    Lainaa (janezky @ Maalis. 15 2005,11:06) kirjoitti
    Himottaisi laittaa tohon uuteen -05 R6:een PeeCee. Acran putket siinä on jo, että sen puolesta...mutta mutta ? *
    Säädä omaa ruuttaa:
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....lyttäjä

Ei maksa mitään..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Jhoo... voishan totakin kokeilla.
    tere Janezky!
    Onko oikeen kokoputkisto?
    Jos on niin paa vaa se commander, saat
    paljo paremman siitä.
    tos pöydällä on purkki mis lukee HAISTA P###A >ota siitä!
    Olen koittanut selvittää tuota R6 oman ruiskun säätöä? Mutta merkki huoltajat/maahan tuojalta on tullut sellainen vastaus että ainoastaan mahdollista jos on kitti sarja?
    omasta voi näitten herrojen mukaan säätää ainoastaan 0-3000 kierrokseen ja tämä siksi kun on jossain maissa on vuosi katsastukset
    Tiedä sitten mikä on oikea vastaus kun jenkki pojat säätää ainakin noilla ohjeilla,niin euro pyörissä ei ainakaan tarvi tehdä tuota johto hässäkkää kun tuonne ecu arvoille pääsee käsiksi!
    Onkohan kukaan suomessa käynnyt viellä penkissä kokeilemassa tuota oman ruiskun säätöä.
    JOS JOKU ON NIIN OLIS KIVA SAADA JOTAIN INFFOA
    Luulisi täällä foorumilla olevan joku guru joka olis näistä perillä.
    Lainaa (jappa @ Maalis. 15 2005,15:01) kirjoitti
    Olen koittanut selvittää tuota R6 oman ruiskun säätöä? Mutta merkki huoltajat/maahan tuojalta on tullut sellainen vastaus että ainoastaan mahdollista jos on kitti sarja?
    omasta voi näitten herrojen mukaan säätää ainoastaan 0-3000 kierrokseen ja tämä siksi kun on jossain maissa on vuosi katsastukset
    Tiedä sitten mikä on oikea vastaus kun jenkki pojat säätää ainakin noilla ohjeilla,niin euro pyörissä ei ainakaan tarvi tehdä tuota johto hässäkkää kun tuonne ecu arvoille pääsee käsiksi!
    Onkohan kukaan suomessa käynnyt viellä penkissä kokeilemassa tuota oman ruiskun säätöä.
    JOS JOKU ON NIIN OLIS KIVA SAADA JOTAIN INFFOA
    Luulisi täällä foorumilla olevan joku guru joka olis näistä perillä.
    Eipä ne maahantuojalta yleensä tollasia edes kerro. Tuota ei kovin moni todellakaan tiedä. Esimerkkinä tuosta vois sanoa, että Suzukistakin saa vikakoodit mittaristoon yhdistämällä pari piuhaa (dealer mode). En usko, että sitäkään kerrottais virallisesta huollosta vaikka kysyis.

Mä fiksailin siihen kytkimen, eli jos punainen vika-ledi tuikkii niin sitä nappia painamalla saan jatkossa vaikka ajossa suoraan vikakoodin mittaristoon. Eipä tartte arpoa mikä oli häikkänä. Muutaman kerran se ledi on nimittäin tuikkinut, olis ollu hauska silloin tietää mikä mätti..

Mitä mä olen kuullut, niin Yammun saa omalla boksilla ihan tarpeeks hyvin säätöihin, samoin kuten Suzukin pystyy säätämään ihan tarpeeks hyvin omaa boksia räpläämällä.

Ei ne Commanderitkaan yms tee muuta kuin säätää suuttimien aukioloaikoja, tosin niitä pystyy säätämään vähän useammalla alueella. Uskon kuitenkin, että tuo 4 alueinen säätö riittää, riittäähän se kaasareissakin. R mallin commanderissa on tosin vielä sytkän säätö bonuksena, harva sitä on kuitenkaan juurikaan höydyntänyt.

Vaatii ainakin jarrullisen penkin ja pitkän säätöoperaation, että sen Commanderin edut verrattuna orkkisboksiin saa hyödynnettyä. Eli siinä on vaan useampi säätöalue eri kaasunasennoille ja kierrosluvuille. Valmiit kartat mitä saa netistä, on aikamoisia kompromisseja. Voi olla siellä päin tai sitten ei..

Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

Kyllähän se niin on että se maahan tuoja ei kerro tämmösiä juttuja
    Mutta olen kysellyt monesta penkki pajasta,eikä kukaan ole sitä mieltä että orkkis ruiskua voi säätää? Ei viitsisi viedä turhaan jollekin penkille ja maksaa siitä jos tuo omasta säätäminen ei onnistu
    Niin ja eivät ala edes kokeilemaan tätä orkkis ruiskun säätöä!!
    Käskevät aina laittaa pc tai vastaavan.
    Kun olisi tosiaan vaan tarkoitus saada seokset suurin piirtein kohdilleen,ettei kävis keski kierroksilla laihalla.
    Lainaa (jappa @ Maalis. 15 2005,15:29) kirjoitti
    Kyllähän se niin on että se maahan tuoja ei kerro tämmösiä juttuja
    Mutta olen kysellyt monesta penkki pajasta,eikä kukaan ole sitä mieltä että orkkis ruiskua voi säätää? Ei viitsisi viedä turhaan jollekin penkille ja maksaa siitä jos tuo omasta säätäminen ei onnistu
    Niin ja eivät ala edes kokeilemaan tätä orkkis ruiskun säätöä!!
    Käskevät aina laittaa pc tai vastaavan.
    Kun olisi tosiaan vaan tarkoitus saada seokset suurin piirtein kohdilleen,ettei kävis keski kierroksilla laihalla.
    Niin, eivät siis tiedä että sitä on edes mahdollista säätää!

Koita ensin itte niitä säätöjä, ja sitten opetat siellä penkkiäijää mistä se säätö onnistuu, jos ei muuten kerran luonnistu. Se sitten kattelee lambda-anturilla että menee kohdilleen.

Saahan sen perstuntumallakin hierottua kun varaa muutaman tunnin aikaa. Siinä 4 aluetta jota voi säätää rikkaammalle/laihemmalle, ei pitäis olla ylivoimainen tehtävä säätää itse. Silleen että se vastaa hyvin kaasuun, on herkkä ja vetää kunnolla ylös asti. Lisäks sen tulee kestää täyskaasu ihan alakiekoilta asti. Jos menee liian rikkaalle, sen kyllä huomaa kun alkaa kakistelemaan.

Sen sais just eikä melkeen säätöihin itsekin, kun laittais lambda-anturin kiinni siihen pyörään.

Lainaa (äryksi @ Maalis. 15 2005,14:23) kirjoitti
    tere Janezky!
    Onko oikeen kokoputkisto?
    Jos on niin paa vaa se commander, saat
    paljo paremman siitä.
    Moro
    Joo on siinä tai siis tonnin huollon yhteydessä asennetaan se, kun olivat sitä mieltä, että menee raiskauksen puolelle jos samantien laittaa...
    Saisin sen commanderin kyllä aika kohtuu hintaan eli 300ekiä. Näytti ovh olevan 429e?
    tere Janezky!
    Mistä tohon hintaan saa noita pc3, vai onko sulle valmiiksi tingitty hinta(ei muille)?
    Tuolla ainakin sais penkki miehille R6 säädettäväksi
    tarviiko muuten tota pc säätää jos löytyy powercommander sivuilta putkelle kartta
    jotkut kyllä väittää ettei ole kyseiseen pyörään mitään hyötyä pc3 mutta saishan sillä ainakin ne v.tun seokset kohdalleen * alan meinnaan olla jo kyllästynyt tähän orkkis ruiskun säätö kyselyyn, kun noi gurut ei ala kokeilee tuota oman säätöä! ja olishan se mielen rauha ettei ajan myötä vahingoita konetta.
    se on vähän niinkun veli hyvä hinta...
    Lainaa (jappa @ Maalis. 15 2005,19:03) kirjoitti
    Mistä tohon hintaan saa noita pc3
    kyleusa <- Tuolta tilasin itse.. alle 300€ tuli kokonaishinnaksi. Palvelu tuossa puljussa on todella hyvää ja luotettavaa. Kannattaa laittaa tilauskaavakkeeseen lahjatäppä.. säästää tulleissa vähäsen

Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
    Lainaa (Earthend @ Maalis. 15 2005,19:18) kirjoitti
    kyleusa <- Tuolta tilasin itse.. alle 300€ tuli kokonaishinnaksi. Palvelu tuossa puljussa on todella hyvää ja luotettavaa. Kannattaa laittaa tilauskaavakkeeseen lahjatäppä.. säästää tulleissa vähäsen
    Kiitti vinkistä pitää laittaa tilaukseen kaverin visalla
    Oliko muuten pitkä tilaus aika
  14.  
    Lainaa (jappa @ Maalis. 17 2005,19:26) kirjoitti
    Lainaa (Earthend @ Maalis. 15 2005,19:18) kirjoitti
    Kiitti vinkistä pitää laittaa tilaukseen kaverin visalla
    Oliko muuten pitkä tilaus aika
    Pari viikkoa tais mennä, ja UPS toi kotiovelle. UPS hoiti tullauksenkin valmiiksi.
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012