Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
    Onko kukaan laittanut ohjausiskaria 03-04 636:seen? Lähteekö tuo pyörä herkästi woblaamaan ilman iskaria? Ja tekeekö halvemmalla, esim LSL mitään, vai pitääkö suosiolla laittaa heti öhlari tai WP ja missä hinnoissa nuo laatumerkit pyörii?
    Niitä "edullisia" malleja ?

muusta ei tietoa
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
    Jos sillä rankemmin ajelee, niin on hyvä olla. Mulla on Öhlari, ja se on todella hyvä. Ei woblaa eikä kiemurtele.

Kannattaa ostaa kunnollinen, sen saa aina myytyä kun et enää tarvii ja ne on huollettavia. Öhlari tosin maksaa kiinnikkeineen noin 550 eur, mutta on se sen arvonen. Hankintaa harkitessa kannattaa muistaa, että ensimmäinen woblaus ilman iskaria voi olla viimeinen, koskaan.
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
    Lainaa (Make80 @ Maalis. 14 2005,12:37) kirjoitti
    Hankintaa harkitessa kannattaa muistaa, että ensimmäinen woblaus ilman iskaria voi olla viimeinen, koskaan.
    AAMEN tolle!! Eli hommaa ihmeessä. Se saattaa tosissaan joskus olla SE ainoa pelastava tekijä!!

P.s. Katoppa tota mun avatarta. Siinä R1 ilman ohjausiskaria....
    Kipu on väliaikaista, Kunnia ikuista!
    LSL = LaSten Lelu.

Ei mitään LSL:ää, osta kunnon WP, Öhlins tahi Bitubo tai Hyperpro, sellainen malli, missä on säätöjä ja kunnon laatu.
    Lainaa (seppomies @ Maalis. 14 2005,13:47) kirjoitti
    Hankintaa harkitessa kannattaa muistaa, että ensimmäinen woblaus ilman iskaria voi olla viimeinen, koskaan.
    AAMEN tolle!! Eli hommaa ihmeessä. Se saattaa tosissaan joskus olla SE ainoa pelastava tekijä!!

P.s. Katoppa tota mun avatarta. Siinä R1 ilman ohjausiskaria....
    Semmonen kommentti vielä, että toi kutoskawa on vähän petollinen. Se ei vaikuta levottomalta, mutta tietyissä oloissa se saattaa aivan varoittamatta kuitenkin olla sitä. Mulle kävi kerran Räyskälässä niin, että pääsuoralla lähti keula pompusta ilmaan ja alastullessa alko karmea wobellus. Vauhtia oli pari sataa ja päällä goret... Suoran lopussa vielä seuras yllätys, kun jarruissa ei ollutkaan ketään kotona: raju wobellus on lyönyt jarrupalat ääriasentoihinsa irti levystä, ja vaati muutaman puristuksen ennen kuin otti kiinni. Syke kävi sen verran korkeella, että päätin ostaa ohjausiskarin. Enkä oo katunu.
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
    Ne ketkä noilla ihan oikeasti osaavat vetää enemmän ovat väittäneet ettei tuollaisella paineistamattomalla iskarilla tee paljon mitään (niinkuin LSL ja halvat Matrisit ainakin). Eli ainakin jos on tarkoitus vauhdikkaammin ajaa (radalla) niin on ihan järkevää sijoittaa kunnon iskariin.

"Kyl siinä vielä pitoa on, kankaat ei näy vielä."
    Tattis vaan vastanneille! Kai sitä täytyy nyt iskaria alkaa kattelemaan... Mistä muuten Make80 ostit sen öhlarin?
    Mulla on kawassa Hyperpron iskari ja kyllä se ainakin paremmalta ja laadukkaammalta vaikuttaa kuin kaverin LSL.

Mut olihan se jonkun verran kalliimpikin n. 250 ekee ilman kiinnikkeitä, itse tein kiinnikkeet kun kynivät niistä niin v****sti.
    "Jokainen enskalla metsässä ajettu kilometri tukehduttaa raivoonsa yhden viherpiipertäjän"
    Niin mä kysyin oitraconista paljonko maksaa hyperpron
    iskari kawa 6r 04 ni se oli kiinnikkeineen n.440e.
    Paljonko ootte itte maksanu?onko kellään öhlinsiä??
    we're not here for a long time , we're here for a good time
    Lainaa (tollo81 @ Maalis. 16 2005,13:18) kirjoitti
    Niin mä kysyin oitraconista paljonko maksaa hyperpron
    iskari kawa 6r 04 ni se oli kiinnikkeineen n.440e.
    Paljonko ootte itte maksanu?onko kellään öhlinsiä??
    Joo oitraconista kanssa tilasin.... se olis ollu hiukan viä halvempi jos samasta puljusta mistä toi tilattiin olis ollu muuta tilattavaa niin siihen tuli postitus kulut päälle.
    "Jokainen enskalla metsässä ajettu kilometri tukehduttaa raivoonsa yhden viherpiipertäjän"
    http://www.oitracon.fi/ totako pojat tarkotatte? prkl oon ettiny tota hyperpron maahantuojaa/myyjää ikuisuuden, iso kiitos tosta
    Joo , sieltä saa hyperprota...
    tämmöne oli vastaus ku kyselin:

Arvoisa motoristi,
    Kiinnityssarja + vaimennin 75 mm "iskupituudella" kokonaishinta sis. toimituksen bussiennakolla 428 eur,
    väreinä punainen, titaani,musta,hopea sininen.
    Toim. aika noin 3 vkoa.
    Yst. terv. Oitracon Oy
    psta j.oiva

ja pyörä oli kawa zx-6r 636 vm.04
    ja paikkakunta Nokia...

Onko kukaan asentanu itte?Oliko paha??Ei kai se voi kovin paha nakki olla...

we're not here for a long time , we're here for a good time
    Lainaa (tollo81 @ Maalis. 16 2005,22:36) kirjoitti
    Joo , sieltä saa hyperprota...
    tämmöne oli vastaus ku kyselin:

Arvoisa motoristi,
    Kiinnityssarja + vaimennin 75 mm "iskupituudella" kokonaishinta sis. toimituksen bussiennakolla 428 eur,
    väreinä punainen, titaani,musta,hopea sininen.
    Toim. aika noin 3 vkoa.
    Yst. terv. Oitracon Oy
    psta j.oiva

ja pyörä oli kawa zx-6r 636 vm.04
    ja paikkakunta Nokia...

Onko kukaan asentanu itte?Oliko paha??Ei kai se voi kovin paha nakki olla...
    ei ole paha pistää. valmiit kiinnikkeet sopii mainiosti paikalle.
    jos itse tekee kiinniikkeet niin hiukan on suunnittelemista mutta onnistuu kyllä.
    voin pistää kuvia jossain vaiheessa....
  15.  
    Lainaa (seppomies @ Maalis. 14 2005,13:47) kirjoitti
    Yhdyn aameneen! Joskus pari vuotta sitten tuli pyörittyä kehä kolmosta satasen vauhista, tuloksena murtunut ranne ja katkennut solisluu. Pyörä ei ollut kyykky mutta kuitenkin..
    ---------------------------------------------------------------------------
    Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
    Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
    ---------------------------------------------------------------------------

Myydään CB1000R osia:
    -Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.

Muuta:
    -Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!