Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
    Kaveri istu takana ja kengänpohja suli pakoputken pintaan. Milläs hitolla sen siitä saa siististi pois?
    Originaali ZX-12R putki
    Tenttu, GNLD:n Super 10, bensa, tärpätti tai jokin näiden yhdistys...johan luulis lähtevän...
    Tuosta mennään...siitä on hyvä mennä!
    Voi onnellisia, on päässy jo sulattaa kengät
    Meillä viel liikaa lunta ja pakkasta
    Sokerinpalalla hinkkaamalla

"oikeassa momentissa"
    Kynsilakanpoistoaineella
    *harrastukset on väärät jos kaikki rahat ei mene*
    Sokeripala on paras. Ei tule naarmuja, mutta lähtee täysin veks.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
    Lainaa (Italowestern @ Maalis. 13 2005,22:20) kirjoitti
    Joo sokeripala ja vähän vettä, hyvä tulee.
    Lainaa (Kalpa @ Maalis. 14 2005,12:20) kirjoitti
    Lainaa (Italowestern @ Maalis. 13 2005,22:20) kirjoitti
    Joo sokeripala ja vähän vettä, hyvä tulee.
    Eikö se pitäisi olla sokeripala ja ruokaöljyä? Sitä yhdistelmää ainakin minä olen käyttänyt, sokeripalahan likenee/murenee vedessä.
    Sokeripala. Ei vettä kovasti samaan aikaan, vaan vedellä voi välillä puhdistaa niitä roippeita siitä putkesta.
    * Arctic Ranger *
    Pulmua peliin Ei oo sokerin voittanutta tossa hommassa
    Poliisi, nainen ja taxi. Mikään näistä ei ole paikalla kun niitä tarvitset
    Lainaa (Jardze @ Maalis. 14 2005,18:25) kirjoitti
    Pulmua peliin * Ei oo sokerin voittanutta tossa hommassa *
    Siis miten tama sokerihomma irrottaa tohnat? Mulla on kanssa Bangkokin pyorassa jotakin outoa tohnaa (aluksi luulin sen olevan linnun...kaa), mutta en tieda mita lie onkaan. Se pehmenee tietenkin, kun putki lammin, mutta kylmana aivan kovaa.

Pyora oli 2 viikkoa vanha, kun se skeidanrohjake siihen jostakin ilmesty. Olis kiva saada se skeida pois putkesta.
    Ei muuta kuin patapataa kehiin

No ihan oikeasti mites ois sinoli? En muista miten sopii kiiltäville pinnoille?
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
    Lainaa (motorcyclist @ Maalis. 14 2005,19:31) kirjoitti
    Siis miten tama sokerihomma irrottaa tohnat? Mulla on kanssa *Bangkokin pyorassa jotakin outoa tohnaa (aluksi luulin sen olevan linnun...kaa), mutta en tieda mita lie onkaan. Se pehmenee tietenkin, kun putki lammin, mutta kylmana aivan kovaa.

Pyora oli 2 viikkoa vanha, kun se skeidanrohjake siihen jostakin ilmesty. Olis kiva saada se skeida pois putkesta.
    Lämmitetään putkea hiukan, mutta ei tulikuumaksi. Sokeripalaan räkäistään pari kertaa ja sitten sitä hierotaan siihen töhnäkohtaan.
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
    Lainaa (DoubleTwin @ Maalis. 15 2005,09:59) kirjoitti
    Lainaa (motorcyclist @ Maalis. 14 2005,19:31) kirjoitti
    Siis miten tama sokerihomma irrottaa tohnat? Mulla on kanssa *Bangkokin pyorassa jotakin outoa tohnaa (aluksi luulin sen olevan linnun...kaa), mutta en tieda mita lie onkaan. Se pehmenee tietenkin, kun putki lammin, mutta kylmana aivan kovaa.

Lämmitetään putkea hiukan, mutta ei tulikuumaksi. *Sokeripalaan räkäistään pari kertaa ja sitten sitä hierotaan siihen töhnäkohtaan.
    Okay, thanks, pitaa kokeilla, kun olen ensi kerralla paikalla.
    On se sokeri ihmeellistä

Hyvin lähti "sulanut kenkä" putkesta pois

Kiitos hyvästä vinkistä
    Lainaa (PitkäJ @ Huhti. 10 2005,18:29) kirjoitti
    On se sokeri ihmeellistä

Hyvin lähti "sulanut kenkä" putkesta pois

Kiitos hyvästä vinkistä
    Niinpä niinpä....................

Mutta hei,laitappa sinne kaverin kengänpohjaan se pulmunen valmiiksi. Niin ei seuraavalla kerralla tuu mustaa....
    Tulevaisuus edessä-tukka takana................
    Lainaa (motorcyclist @ Maalis. 15 2005,11:05) kirjoitti
    Okay, thanks, pitaa kokeilla, kun olen ensi kerralla paikalla.
    Kannattaa muuten ensin kokeilla johonkin sellaiseen paikkaan jossa pikkunaarmuista ei ole niin väliä. Itse hankasin vähän aikaa sitten palaneita kuminpalasia putkesta juuri tuolla tavalla ja huomasin että vaikka kumi lähteekin, saa sokeripalalla aikaan myös naarmuja jos hankaa yhtään kovemmin.

Autoglymin tai Autosolin metal polishilla pikkunaarmut saa kyllä pois, mutta tämä kuitenkin vinkkinä siltä varalta ettei tarvitsisi hinkata moneen kertaan eri aineilla.

Make.
    Xyleeniä voi myös kokeilla, toimii ainakin kromiputkissa hienosti.
    Sokeripala toimii!! Kastat veteen ja hankaat hellästi...muutamalla sokeripalalla saat ihmeitä aikaan ja ainakin itse olen muutaman kerran käyttänyt ja AINA kylmään putkeen
    (...sillon kun sinä taputtelit lattialla paskaa, niin minä poljin fillarilla naisiin...)
    Kynsilakanpoistoaineella lähtee. Uskokaa vaan, kun peikkotyttö sanoo. Olen kokeillut ja toimii.
    mutkaista -elämä on
  21.  
    Kynsilakanpoistoaine, eli asetooni toimii