Kaveri istu takana ja kengänpohja suli pakoputken pintaan. Milläs hitolla sen siitä saa siististi pois?
Originaali ZX-12R putki![]()
Tenttu, GNLD:n Super 10, bensa, tärpätti tai jokin näiden yhdistys...johan luulis lähtevän...
Tuosta mennään...siitä on hyvä mennä!
Voi onnellisia, on päässy jo sulattaa kengät
Meillä viel liikaa lunta ja pakkasta![]()
Sokerinpalalla hinkkaamalla
"oikeassa momentissa"
Sokeripala on paras. Ei tule naarmuja, mutta lähtee täysin veks.
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Joo sokeripala ja vähän vettä, hyvä tulee.(Italowestern @ Maalis. 13 2005,22:20) kirjoitti
Eikö se pitäisi olla sokeripala ja ruokaöljyä? Sitä yhdistelmää ainakin minä olen käyttänyt, sokeripalahan likenee/murenee vedessä.(Kalpa @ Maalis. 14 2005,12:20) kirjoitti
Sokeripala. Ei vettä kovasti samaan aikaan, vaan vedellä voi välillä puhdistaa niitä roippeita siitä putkesta.
* Arctic Ranger *
Pulmua peliinEi oo sokerin voittanutta tossa hommassa
![]()
Poliisi, nainen ja taxi. Mikään näistä ei ole paikalla kun niitä tarvitset
Siis miten tama sokerihomma irrottaa tohnat? Mulla on kanssa Bangkokin pyorassa jotakin outoa tohnaa (aluksi luulin sen olevan linnun...kaa), mutta en tieda mita lie onkaan. Se pehmenee tietenkin, kun putki lammin, mutta kylmana aivan kovaa.(Jardze @ Maalis. 14 2005,18:25) kirjoitti
Pyora oli 2 viikkoa vanha, kun se skeidanrohjake siihen jostakin ilmesty. Olis kiva saada se skeida pois putkesta.
Ei muuta kuin patapataa kehiin
No ihan oikeasti mites ois sinoli? En muista miten sopii kiiltäville pinnoille?
And the Road Warrior?
That was the last we ever saw of him.
He lives now only in my memories.
Lämmitetään putkea hiukan, mutta ei tulikuumaksi. Sokeripalaan räkäistään pari kertaa ja sitten sitä hierotaan siihen töhnäkohtaan.(motorcyclist @ Maalis. 14 2005,19:31) kirjoitti
'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
Okay, thanks, pitaa kokeilla, kun olen ensi kerralla paikalla.(DoubleTwin @ Maalis. 15 2005,09:59) kirjoitti
On se sokeri ihmeellistä
Hyvin lähti "sulanut kenkä" putkesta pois
Kiitos hyvästä vinkistä![]()
Niinpä niinpä....................(PitkäJ @ Huhti. 10 2005,18:29) kirjoitti
Mutta hei,laitappa sinne kaverin kengänpohjaan se pulmunen valmiiksi. Niin ei seuraavalla kerralla tuu mustaa....![]()
![]()
![]()
![]()
Tulevaisuus edessä-tukka takana................
Kannattaa muuten ensin kokeilla johonkin sellaiseen paikkaan jossa pikkunaarmuista ei ole niin väliä. Itse hankasin vähän aikaa sitten palaneita kuminpalasia putkesta juuri tuolla tavalla ja huomasin että vaikka kumi lähteekin, saa sokeripalalla aikaan myös naarmuja jos hankaa yhtään kovemmin.(motorcyclist @ Maalis. 15 2005,11:05) kirjoitti
Autoglymin tai Autosolin metal polishilla pikkunaarmut saa kyllä pois, mutta tämä kuitenkin vinkkinä siltä varalta ettei tarvitsisi hinkata moneen kertaan eri aineilla.
Make.
Xyleeniä voi myös kokeilla, toimii ainakin kromiputkissa hienosti.
Sokeripala toimii!! Kastat veteen ja hankaat hellästi...muutamalla sokeripalalla saat ihmeitä aikaan ja ainakin itse olen muutaman kerran käyttänyt ja AINA kylmään putkeen![]()
(...sillon kun sinä taputtelit lattialla paskaa, niin minä poljin fillarilla naisiin...)
Kynsilakanpoistoaineella lähtee. Uskokaa vaan, kun peikkotyttö sanoo. Olen kokeillut ja toimii.
mutkaista -elämä on