Tjaa. Mikä on liikaa? Itse olen rullannut kahdella eri -03 6R:llä yhteensä 44 000 km, ja kaveripiirissä niitä on tai on ollut äkkiä laskien 7 kpl. Yhdessäkään ei ole ollut mitään teknistä murhetta. Ventiilit on saattaneet vähän kilkattaa, mutta se on Kawoille ominaista.(Cold_ @ Elo. 04 2005,15:35) kirjoitti
Kisakäytössä on ollut ongelmia vakiovaihdelaatikon kestävyyden kanssa, mutta katukäytössä en ole kuullut laatikoiden rikkoutuneen.
Mun mielestä tommosen uskaltaa ostaa. Buzukillakin on maanantairunkonsa, jotka katkeilee.
Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
Ei. Siinä on vain kuulopuheita. Kannattaako ostaa uutta kilogiksua, oon kuullu et niistä katkeilee rungot?(can t stop! @ Elo. 04 2005,19:32) kirjoitti
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Olisi mukava kuulla vielä muilta kokemuksia tältä osin. Pirusti muuten myynnissä noita ko. kawoja tälle hetkellä verrattuna esim. CBR RR, mutta kyllähän niitä varmaan on aika paljon enemmän myytykin.(Make80 @ Elo. 04 2005,19:40) kirjoitti
Totta kai on myyty enemmän, niissä on niin paljon enemmän munaa.(Cold_ @ Elo. 04 2005,21:05) kirjoitti
Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen
Mä itsenkin huomasin että kawa on tavan kilisijä ja kolisija,mutta
kuitenkin se pelittää hienosti.Ja pidän siitä siltikin vaikka honda
mies kehoitti ajat sitten korjauttamaan koska se kolisee ja
sehän leviää just nyt.
Tässä tuli kokeiltua omaa tietenkin suljetulla alueella
niin kyllä se kelaa 6 vaihtella tappiin saakka.
Kaverin 1400km ajetusta ylivuotisesta zx6r:stä oli lähtenyt vauhtipyörä irti ku se oli sammuttanu sen. Rengaspaineita oli siinä tarkistellut ja yrittänyt laittaa mopotinta käyntiin vaan eipä ollut enää käynnistynytkään.
Onneksi ei lähtenyt kunnon vauhdissa!!
Tuolla on paljon keskustelua mm. zx6r:ästä.Kawiforums
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."