No, tän vuoden 636:lla kohta 1000 kilsaa ajeltu... pyörä tosi helppo ajettava.. menee mutkaan kuin mutkaan hyvin.. mittaristo ihan perseestä.. ei oikein pysty normaalissa ajoasennossa näkemään paljon on taulussa, joutuu kurkistimaan.. pyörän perä on suoraan sanottunua RUMA!! mutta se on onneksi muutettavissa mieleiseksi... ja niistä tehoista ei pysty vielä oikein sanoa mitään, koska sisäänajossa... mutta tuntuisi olevan mukavasti lähtimiä..![]()
Onkos kukaan lukenut Superbiken testiä noistaa kusiaisista? Oli mielestäni "hieman" laajempi ja paremmin tehty kuin jotkut Biken testit. Ja olihan siinä testissä parempi voittajakin![]()
Ei tuo minusta nyt parin pikku modauksen jälkeen yhtään hullummalta näytä + siihen on nyt tottunut, kun se on jo kuukaudenpäivät kohta terassilla vapaa-aikansa viettänyt. Tuplakupla poisti mittaristo-ongelman kokonaan. Ja ulkonäkökin minusta parantui melkoisesti orkkisplexiin nähden. Tosin MRA:n kulmikkuus ei iske minuun, mutta minkäs teet kun paska on jo housussa..
http://vexi.on.eniten.com/kawio.jpg
http://vexi.on.eniten.com/kawio2.jpg
Tolla sitä pitäis ajella nyt seuraavat pari kesää..![]()
Nätti pyörä!Kyllä tolla useampikin kesä menis(Vexix @ Huhti. 14 2005,16:26) kirjoitti
![]()
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Kävinpä eilen serkun pyörällä tuuppaamassa pienen pyrähdyksen. On aivan mahtava laite ajaa!!! ei mulla muuta![]()
---------------------------------------------------------------------------
Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
Myydään CB1000R osia:
-Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.
Muuta:
-Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
Serkku penkitti oman Kawan. Kiinni on Yoshimuran slipari ja numerot on seuraavat:
Koneteho 131 hv
Takapyörä 116 hv
Vääntö oli tasan 70nm. Nyt en muista oliko se koneesta vai renkaalta...renkaalta vissiin.
Huh huh on toi "raw titanium" vaan makee väri kawattimeen *(Vexix @ Huhti. 14 2005,16:26) kirjoitti
![]()
- XT 660 R
Aika nätit lukemat 6satkusta! Siihen kun ynnää ram-air:in niin menee jo ylikin tehtaan ilmoittamasta(Mr. Big @ Huhti. 22 2005,22:14) kirjoitti
![]()
Kawasaki ZX7R -01
Muuten kyllä asiallinen mutta tuo plexin kulmikkuus sopii kyllä tuohon niinku otsatukka sialle.(Vexix @ Huhti. 14 2005,16:26) kirjoitti
Hep. Mites teillä muilla -05 mallin omistajilla, kuuluuko koneesta helvetillinen kawa-tikitys? Mulla mittarissa vasta n. 120km ja nakutus on mitä mahtavin
Ainakin tässä ja tässä threadissa on juttua asiasta, toi naputus vissiin tulee "kaupanpäälle" kun kawan ostaa
Niin, sanottakoon vielä että joku ehdottaa tuolla että se "tikitys" tulee ruiskuista, pitääkö ne tosiaan tommosta meteliä?
Siistiksi tuli toi perä, teit vissiin ite ton telineen? Täytyis ottaa perästä kanssa nyt mitat niin vois koittaa töiden jälkeen joku päivä tehdä. Miten paksusta pellistä/ raudasta teit?(Vexix @ Huhti. 14 2005,16:26) kirjoitti
Toi pleksi on vissiinkin se kawan orig. tuplakupla? Onkohan Puigin pleksejä jo Suomessa? Fabbri?
Onkos joku jo selvitellyt tähän uuteen slipareiden saatavuutta ja hintoja, Suomesta tai ulkomailta? Yoshi ainakin taisi olla jossakin penkitetyssä jo kiinni.
Kokemuksia tonnin huollon kuluista? Reilu satanen?
Siihen nakutus asiaan sen verran, että ne äänet on kait tullut kawan kaupanpäällisenä jo aikojen alusta.
Supermotard
Toi näppärän näkönen koje..(Vexix @ Huhti. 14 2005,16:26) kirjoitti
![]()
Joo, Duellin kautta hommas sen. Onhan se hinta muistaakseni Duellin kuvastossa...(Tuppuzx6 @ Huhti. 23 2005,09:04) kirjoitti
Onkos joku jo ajellut uutukaisella enemmän. Lähinnä kiinnostaisi mitä olette mieltä onko ohjausiskari tarpeellinen. 10R:ssähän se pitäisi olla lakisääteinen mutta miten on 6R:n kanssa? Voi olla että se paljastuu vasta ratakeikkojen yhteydessä mutta onko edes lehdissä viitattu asiaan?
You're not so fast as I think I am!
Mistäs sitä aiemmin mainittua kuplapleksiä kannattas tilata ja löytyykö moneltakin valmistajalta? Toi kulmikas mikä vexix:in pyörässä ei oikeen houkuta.![]()
Kyllä se taitaa olla aika pakollinen ostos. Ykkösellä keventää aika pirun helposti nokkaa..(Speedy @ Huhti. 26 2005,18:18) kirjoitti
Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
Myydään CB1000R osia:
-Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.
Muuta:
-Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
F.Fabbrin pleksit on ainakin mun silmään helvetin hienoja, ja tohonkin niitä jo saa. Suomessa ainakin http://www.ratamopo.com myy. Kaveri tilas tosin carpimotolta, http://www.carpimoto.it(oku @ Huhti. 28 2005,18:27) kirjoitti
Saa muuten myös vihreänä.. (mutta ei ratamoposta)
Oon pitkälti samaa mieltä tuosta kawan mittaristosta(JLS @ Huhti. 13 2005,08:49) kirjoitti
Kawa jäi viime vuonna hankkimatta suurilta osin tuon mittariston takia. Toivotaan etteivät muut valmistajat seuraa tulevaisuudessakaan kawan jalanjälkiä tässä asiassa *![]()
//CBF600SA -11
Oho,aika huono saa mittaristo olla että sen takia jättäisin pyörän ostamatta(SPL @ Huhti. 28 2005,20:59) kirjoitti
ei toi nyt NIIN huono mun mielestä ollut kun kävin koe-ajolla (-03 vm.),kiekkamittari hiukan epäselvä mut uskoisin et tohon tottuu suht nopeasti.
Kawasaki ZX7R -01
Itekkin olen ajatellut just Fabbria tai Puigia. Jossain jenkkifoorumilla oli kuvia runsaastikin Puigilla varustetuista ja oli kyllä mun silmään hieno, Fabbrissa ehkä "kupla" on taas liian pieni ja terävä kyttyrä.(oku @ Huhti. 28 2005,18:27) kirjoitti
Supermotard
Kiitoksia vaan vinkistä! Nyt on Ratamopossa tilaus sisällä.(Karban @ Huhti. 28 2005,20:30) kirjoitti
Mun mielestä tuo kulmikas pleksi on tosi siisti. Ainakin noissa kuvissa. Ja pirun hyvän värinen tuo titaani. No, onneksi ei ole varaa enää uuteen pyörään. Tuollaisen ostaminen olisi aikas lähellä.(mka @ Huhti. 22 2005,23:32) kirjoitti
- JAM Racing Team -
Kertokaa nyt vielä mullekin että mihin sitä kiekkamittaria tarvii?(SPL @ Huhti. 28 2005,20:59) kirjoitti
Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
Niin, tai mihin nopeusmittaria tarvii kun on kiekkamittari... >;O=
** Hengitä vapaasti **
Kumpaakaan ei tarvii, jos putki hengittää vapaasti.
Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
Mulla on vm.03 6r:ssä F.Fabbrin tumma kupla ja pakko sanoa et mahdollisesti tyylikkäimpiä mitä olen nähny!!Kannattaa siis katella sieltäpäin ..
![]()
Ja se mittari ei tod. ole vaikeaselkoinen!!! Se mikä tossa uudessa häiritsee on se pleksi,jonka takia pitää kurkistaa,EI mittaristo. Nyt kun on ite ajellu tolla omalla pari kesää ni toi mittaristo näyttää niin prkleen hyvältä että..![]()
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
On se vaikeaselkoinen. Varveja ei ehdi lukemaan, ei sitten pätkääkään. Ja vaihtovalo saisi olla suurempi. Nyt sitä ei kirkkaalla ilmalla näe. Suitsan mittaristo oli aivan ylivoimainen tuohon verrattuna.(Kawa600 @ Huhti. 29 2005,12:36) kirjoitti
Se on ihan kivannäköinen ja kompakti, mutta käytettävyys on nolla.
- JAM Racing Team -
Millon sitä kiekkoja kerkee kattelemaan? Meikäläinen ainaki vaihtaa ihan korvakuulolta.. Tosin oonki ihan vässykkä(johtaja @ Huhti. 29 2005,13:23) kirjoitti
Kaipa sit ku aletaan niitä kymmenyksiä kierrosajoista viilaamaan, voi hommaa isomman vaihtovalon. Vässykkänä ja tissiposkena sellasia en itse tarvitse!
Huonoa tuosta 05 mittaristosta se, että kun bensavalo syttyy, niin mittaristossa kellonajan/matkamittarin kohdalla vilkkua FUEL valo. Se saa pois kun painaa nappia että vaihtaa kellonajasta -> matkamittariin, mutta laiskana sitä ei jaksa painaa ja sit taas pitää ettiä se kellonaika (mitä siis pidän useimmiten päällä). Vaiva se on pienikin vaiva
--Vexi
Olis khuulia vaihtaa sitä mittaripohjan väriä, vaik niiku näin: Click
Peijakas kun pulju sijaitsee jenkeissä.
Kawasaki ZX-10R 2008.