kuulin ystävältäni että jollain on aina koira mukana kokootumis ajoissa sellainen pieni kääpiönautseri,niin onko ja mahdollista kuljettaa takalaukussa jos tekee siitä sellainen että ilma vaihtuu ja se koira näkee ulos sieltä ja mitä laki sanoo siitä ja onko kellään kokemuksia siitä vai oliko se huhu puhe vain
En mä ainakaan koiraani takalaukkuun laittais.Mopottimesta lähtee aika kova ääni ja koiralla mahtaa olla toosii hyvä kuulo...Olen mäkin kuullu et jollain olis ollu chiahuahua taskussa matkan ajan
![]()
pikkunen koira menee povarissa kun vähän vetoketjua raottaa... Ei poliisitkaan sanoneet mitään kun pysäytti mut ja veljen, vaikka veljen takin sisältä kurkisti pieni Rottweilerin poikanen![]()
Tuosta mennään...siitä on hyvä mennä!
Ainakin Bagsterilta löytyy pikkukoirille tankkilaukku, jossa parasta ystävää huomattavasti turvallisempi kuskata, kuin takalaukussa. | linkki |
![]()
En kyllä omia koiriani kuljettaisi prätkällä. Tosin mun koirat on vähän isompaa kaliiiberia *Mutta siis vaikka ne ois pienempiä, niin en takuulla kuljettaisi. Kovat äänet, viima yms. -> En usko, että on kovinkaan hyvä juttu koiralle.
GSX-R 1000 K8, KXF 450, DUKE II 640
käytä välimerkkejä.....(nenavoit @ Joulu. 25 2004,13:53) kirjoitti
Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
Jollain oli semmoinen ihan normaali muovinen häkki ja siinä mäyräkoira. Siis mitä myydään eläinkaupoissa ja joissa ihmiset kulettelee kissojakin.
Sitten olen nähnyt kuvan jossa isompi koira oli peräkärryssä.
Hehe ei kovin kauaa pysty rotikkaa pitää povaris ku kasvavat niin nopeesti(Bloodgress @ Joulu. 25 2004,15:03) kirjoitti
![]()
olenpa joskus kuskannut perhoskoiraa prätkänkyydissä. omassa kassissaan kulki, pää ulkona kassista, koira valjaissa sisällä ja kassi tankin päällä remmeillä ympäriinsä sidottuna, uimarinlasit ja lentäjänlakki koiralla päässä suojana, sekä rauhallista ajelua ja lyhyehköjä ajomatkoja ja vielä palkitsemista onnistuneen reissun jälkeen. jokusen ajokerran jälkeen hurtta alkoi vaatia ajeluja aina kun olin lähdössä päristelemään, semmosia ne ovat.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
eipä tuo enää anna nostaakkaan itteään(narttukoira). Ei se silti mikään kauhea hevonen kooltaan oo, mutta ootas kun päästään muonamenoihin...([Repe kirjoitti
Tuosta mennään...siitä on hyvä mennä!
kielpolliisi(Kukko @ Joulu. 25 2004,18:24) kirjoitti
![]()
![]()
Kätä isoja kirjaimia.(kawabata @ Joulu. 26 2004,00:26) kirjoitti
![]()
Vaikka on meitin koira laukkuun sopivaa kokoa, niin enpä taitais takalaukkun häntä tunkea. Vaikka ois tuuletusaukkoja sun muuta... En usko että hän kovinkaan nauttis mölystä ja viimasta.
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
en käytä.(elkku @ Joulu. 26 2004,01:13) kirjoitti
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Mulla on ollut joskus kokoontumisajoihin mennessä mäyräkoira sivulaukussa...![]()
Yamaha DT 125 LC "87 1994-1996
Honda CB125T "81 ~2002-
Honda Transalp 600 "93 *2002-2008
Yamaha TDM 900 "04 * 2008-2010
Yamaha TDM 850 "91 2011-
Reuhka naamalle ja baanalle!
Hillitsee vähän ylinopeuksia!
Mut maailmal ne varsinaisesti osaa:
Tos on lammas kiinni tos pyöräs
![]()
"Yleensä auto-/prätkäkuume lähtee kun hieroo lompakolla otsaa"
Olen tavannut kokoontumisajoissa englanninkääpiöterrierin joka kulki takaboxissa (ainakin sillä reissulla). Mun oma koiruuteni ei kyllä siihen suostuis, ehkä tuo tankkilaukku ois parempi systeemi...
"Älkää huoliko siskot, ne on munat jotka vanhenee, eivät kanat"
Kun täällä kerran pulustelemaan alettiin....koira on se, eikä hän....Kawabata voi käyttää ees pilkkuja.. näin aluks *(SenioRR @ Joulu. 26 2004,02:05) kirjoitti
![]()
Ai niin, asiaakin oli.Onhan noita pikkukoiria monellakin mukana kokoontumisajoissa.Meilläkin viime Kontiossa peräti kolme.
Siellä ne menee povarissa tai peräpenkillä kassissa....näyttävät tykkäävän.
Lakkaa jännittämästä!!!(Kukko @ Joulu. 25 2004,18:24) kirjoitti
But Officer....I wasn't speeding....I was QUALIFYING!
Netissä on kaikkea: *KLIKS!*
![]()
ZZR 1200
Meidän sheltti on "hän". Ihminen aika useasti "se". Kisunpentu on "rääpäle". Varhaiset äidinkielen opit oon heittäny nurkkaan jo ajat sitten...(Kawasaki ZL @ Joulu. 26 2004,11:50) kirjoitti
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Telkkarissa oli kerran ihan juttua yhdestä miehestä, joka oli tehnyt koiran kuljetukseen sopivan peräkärryn! Ja tämä siis Suomessa...laki ei sanonut tähän mitään. Koiralla oli pehmeä plyyshi-sisusta ja ikkunat sekä riittävä äänieriste ja hyvä ilmastointi! Koira näytti innolla menevän sinne heti, kun isäntä veti kypärää päähän!
Notta semmoosen määki haluan...kyytiin pitäis mahtua puudeli ja pyreneittenmastiffiMeinaan mun pyrre-penikkaa ei kyl povariin tungeta, eikä liiemmin mihinkään laukkuun
Ja ei muuta kuin tekemään omaa renkailla kuljetettavaa boksia!
Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
Kawa GPZ500S -91
Dulce et decorum est pro patria mori...
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHHHH...menkää ...tana autolla niine piskeinenne !!!!
"Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
Mitäs se papparainen siellä taas vaahtoo?(Fabio T. @ Joulu. 27 2004,17:51) kirjoitti
Eiks joulupukki tuonnukaan Ducateille "uutta" Ducatia leikkikaluks?
![]()
![]()
![]()
<span style='color:cornflowerblue'>"Staedert, I have a doubt."</span>
Retu povariin ja menox! *repeilee*([Repe kirjoitti
![]()
![]()
..TTU... mopot mitään eläinkuljetuksia ole !!!... ostanko saatana emakon ja teippaan ilmastointiteipillä 888:n tankkiin kiinni..olis kaks sikaa perätysten...kolmannen päällä...(seeker @ Joulu. 27 2004,18:14) kirjoitti
... ja vaihda poika se aprillipilas kunnon mopoon !!!
"Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
Helpommin kulkee TAKARIZILLÄ...(Fabio T. @ Joulu. 27 2004,17:18) kirjoitti
Meiän elukat (corgi-merkkiset koirat) viihtyvät enimmäkseen sivuvaunussa. Nuita pihallamme möykkääviä isoja poikia en viitti edes yrittää vaunuun, ainakaan yhtä aikaa. Painoa tulis yli sata kolmekymmentä kiloo...Ja Jawa on kohtalaisen kevvee mopo.
Onhan tuo sakki joskus Ressussa häirinny mm. Tumppilaisten eväitten syöntiä...ja Teppotäti tais eräässä rallissa napostella jokun pahoinvoinnin tuotokset jostain teltan takaa.Argh.![]()
jawanainen: ränttätänttää sen olla pitää!!! Mummoillekin!
VOL 1 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * VOL2
Kuu Kotarista kesään, * * * * * * * * * Kuu piikkisestä kesään,
puoli kuuta customista, * * * * * * * * puoli kuuta vaunupyörästä.
sivuvaunullisesta vähäsen. * * * * * *Kyykkypyörästä vähäsen,
Museopyöristä ei päivääkään! * * * *faitterista ei päivääkään!
MoTukka *-olkapäänä motoristilta motoristille. www.smoto.fi
Koira on hän.(Kawasaki ZL @ Joulu. 26 2004,11:50) kirjoitti
Tai siis meillä koirat on HE.
Kun noita turjakkeita on sekä sisällä että ulkona.
En kyllä missään nimessä suosittelisi että koira matkustaisi kuljettajan takana. Syy miksei, on meteli. Koiralla on herkempi kuulo kun ihmisellä, eikä se kuulo pysty niin hyvin suojaamaan, ettei sitä meteliä ois lurpalle liikaa. Ja tavalliseen paksiin en missään nimessä laittaisi!!!Mistä tietää minkälaiset olosuhteet siellä on? Liian kuumaa, liian kylmää, meteli, veto, painonmuutokset jne.
Jos väkisin haluaa roudata doggyn mukana, niin semmosia "kengurutaskuja" löytyy mihin laittaa koiraa, jos on pieni. Tai sitten joku tankkilaukkuviritelmä. Mutta kuljettajan edessä, että kuljettaja pystyy näkemään mitä se värkkää.
Ja kyllähän nuo pilkut ja pisteet helpottaa lukemista kummasti![]()
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle