Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 41:een 41:sta
    itel omassa ähvässä on kyykkyjä korkeammal tanko nii helpottaa rutosti käsille tulevaa painetta mut sehä onkin matkalehmä
    mut kyl sil just ja just voi vetää hesasta hirvaskankaalle jos ei tee mieli pysähdellä...
    mut mitä kovempaa ajaa sitä parempi ajaa esim zxr...
    jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider

zx-10r-04 ex
    dr-800s-93
    ktm duke 620 -96
    zx10-r -08
    Selkä pakkaa väsymään, mutta toi munuaisvyö kyllä auttaa siihen vaivaan aika paljon. Kädetkään ei väsyis kun sais pitää marssivauhtina vaikka 140 kmt.
    Tukka putkella pitkin baanaa,
    kyllä vauhti korjaa virheet.
    Lainaa (tertsunen @ Maalis. 13 2005,01:14) kirjoitti
    Edellinen pyörä oli kawa zxr ja 100km oli maksimisiivu, minkä jaksoi ajaa ilman suurempia tuskia.
    Nykyisestä pyörästä ei olekkaan vielä kokemusta.
    ZXR:llä kun nostaa matkavauhdin riittäväksi niin ei puudu kyllä enää mikään...200 km menee kevyesti.
    ZXR 750 -92 ->ZXR 750R -92 ->Z1000 -05 ->ZX-6R -05->?
    Tottumus tietenkin, eli joku jo mainitsikin, että jos alkukesästä tuntuu, niin loppukesästä ei missään. Joten nyt vain kuivaharjoittelua autotallissa joka ilta vähintään tunnin verran.

Toinen asia on hyvä kunto. Eli hus hus salille siitä rautaa nostamaan, että jaksaa vähintään sitä omaa massaa kannatella.
    Olemme jakautunut persoonallisuus..
    600 cebarilla viime kesänä max siivu motaria oli se 100km jonka jälkeen pakko pitää röökitauko perseen puutuessa. Moottoritienopeuksissa käsien väsymistä ei esiintynyt ku sen verta pitkä oon että tuuli tuli pleksistä suoraan rintaan ni pysty hyvin siihen nojaamaan. Tuo penkki ei kyllä ollu yhtään minulle suunniteltu. Toivottavasti gixerissä o parempi

Niin ja edittinä vielä että kunnon mutkapätkää voi ajaa vaikka sen 500km putkeen

Epävirallinen .ORG irckanava:
    #moottoripyora @ IRCNet
    Current:
    Honda CBR1000RR -05
    Ex:
    Suzuki GSX1300R -05
    Honda CBR600F -00
    Suzuki GSR600 -06
    Suzuki GSX-R1000 -02
    Honda CBR600F -94
    Huhhuh, luulin olevani niiiin aloitteleva motoristi tai niin vanha iältäni, *
    etten ole kehdannut vaivoista kenellekkään mainita mutta totta tosiaan alkukesästä on ihan rampana ja kummankin käden peukalot on ihan turvoksissa (jonkinlainen jännetupin tulehdus): mopottimessa on niin jäykät kytkin ja jarrukahvat että joutuu tosissaan niitä puristamaan että toimii. *
    Viime keväänä tähän aikaa tajusin kaivaa varaston kätköistä semmoiset sormipuristimet, ja niillä sitten treenasin iltaisin telkkarin ääressä, niin kyllä auttoi. Mutta ilmeisesti pitäisi alkaa harrastamaan talvisin jotain kuntoiluun liittyvää, jotta olisi aina kesäisin ajokunnossa..

nimim. anti-urheilija
    "Miksi olla vaikea, kun vähällä vaivalla voi olla täysin mahdoton?"

"Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava !"
    Lainaa (pirre883 @ Maalis. 14 2005,17:17) kirjoitti
    Viime keväänä tähän aikaa tajusin kaivaa varaston kätköistä semmoiset sormipuristimet, ja niillä sitten treenasin iltaisin telkkarin ääressä, niin kyllä auttoi.
    Hei mullahan löytyy kans sellaiset sormipuristimet. Niitä on hyvä puristella kun katsoo Kauniita ja rohkeita

Mulla alkoi tänään dieetti ja nenänvalkaisukausi että saan masuni prätkäilykuntoon. Mun tekee mieli kaljaa ja pizzaa

Mä oon kohta Ron "The Body" Jeremy
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
    Lainaa (Ron Jeremy @ Maalis. 14 2005,19:33) kirjoitti
    [

Mulla alkoi tänään dieetti ja nenänvalkaisukausi että saan masuni prätkäilykuntoon. Mun tekee mieli kaljaa ja pizzaa *
    Ei kannata rahalla hankittua masua mennä millään diettillä pilamaan. masulla saa tukea tankista, ei ranteet väsy, uskokaa pois!Senkun survoo itsensä parinumero liian pieneen nahkapukuun niin,kuuma kesä huolehtii lopusta. virvokkeita saa nauttia ajon jälkeen.
    Miten miljoona kärpästä voi olla väärässä, että p***a on hyvää?
    Lainaa (Juhrex @ Maalis. 14 2005,20:39) kirjoitti
    Ei kannata rahalla hankittua masua mennä millään diettillä pilamaan. masulla saa tukea tankista, ei ranteet väsy, uskokaa pois!
    Meikäläisellä on kanssa niin kallis vatsa että ei todellakaan ole varaa laihduttaa. Kyllä tuohon on jo pari kivitaloa uponnut!
    Moto Guzzi Nevada Classic, Moto Guzzi California EV, Moto Guzzi Norge
    Lainaa (Juhrex @ Maalis. 14 2005,20:39) kirjoitti
    Ei kannata rahalla hankittua masua mennä millään diettillä pilamaan. masulla saa tukea tankista, ei ranteet väsy, uskokaa pois!
    Joo mä huomasin saman että ranteet lepää kun masulla ottaa tankista tukea, mutta tytöt ja vaimo tykkää enemmän kun ei ole hirveä masu
    Sit kun oon laihduttanut niin käytän sellaista "Fakta homma" tyynyviritelmää että vanhat mp-kledjut menee eikä lepata ja pystyy silti ottaa mahalla tankista tukea
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
  11.  
    hyvä on ajaa, ei mitään rasituksia ajoasennon suhteen! kova ja matala jakkara, sopivan leviä tanko ja tapit kaukana eessä! sopiva etunoja!
    Tyyli ennen tarkoitusta.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12