Millasta ketjurasvaa kannattais käyttää ja mistä niitä kannattais hankkia?
BMW S1000 rr
BMW 800 GS
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
BMW F 650
Kawasaki ZX 12R
Honda VFR 800
Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
tähän varmaan joku fiksu linkittäs jonku vanhan keskustelun..minen ny viittimut toi on niiiii makuasia että ei tähän uskalla mitään yhtä sanoo ku joku pian hyökkää ylle ;)
itsellä kyllä on lista niistä aineista mitä ikinään en enään tule ketjuihini laittamaan.
--WROOM--
ite käytän ihan vaan vaihteistoöljyä tippakannusta.
Etenen rauhallisesti. Se on varmin tapa päästä perille.
Honda CBF 600S -04
No haku "ketjurasvaa" opasti esimerkiksi tuonne:
Miten rasvaat ketjusi?
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Kaikkee ne keksii, saakohan noita tiputus oilereita suomesta
http://www.devce.demon.co.uk/falcone/oiler.htm
http://www.axminster.co.uk/product.a...=22846&recno=7
- I love the smell of napalm in the morning.
En tiedä noista, mutta Scottoilerilla on maahantuoja Crossipyörä.(X-ray @ Maalis. 13 2005,08:46) kirjoitti
Löytyy myös Louisilta.
Hankinta on harkinnassa.
S 620 FF, 999S
Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
Tuolta löytyy myös
http://www.ratamopo.com/acatalog/Pikkutarvikkeet.html
Lubetronic
/marko
ite käytän kerran viikossa.. ensin castrolin ketjunpuhdistus spray ja sitten ketjuille tarkoitettu spray..
Ketju rasvan ja vahan jälkeen siirryin vaihteisto öljyyn jota levitellään maantielle tasaisesti alla kuvatulla tavalla.
Lennokin tankki 4-6e (Glunk tank, imuletku roikkuu pohjalla)
ohutta lennokki pa-letkua 1-2e/m
ISO neula 1,2e
akvaarion ilmahana,1,7e. (säätö ei oo liian herkkä)
Letku liittimiä tai ohutta putkea siihen tarkoitukseen
joku puristin, tai muu venttiili jolla sulkee kokonaan.
(hinnat muistaakseni tuollaiset)
Pikkasen nippusiteitä, ja letkun kiinnittimiä ja 1-2h aikaa ja litra vaihteisto öljyä. Tiputtamaan noin 40 sekunnin välein.
Näillä värkeillä sain kasaan ketjun voitelu laitteen joka toimii oivallisesti, pikkaisen säätelyn jälkeen sotkee vähemmän kuin ketjuvaha(ja vähät roiskeet lähtee saippua vedellä), ketju pysyy puhtaampana ja aina kosteana. ja litralla ajelee hyvinkin 20-30tkm... ja mun tankki tuli niin iso kuin katteen alle mahtui, joten kestänee n 10tkm yhdellä tankkauksella. (scott oiler lupaa muistaakseni n2-3tkm/dl)
Lisävirityksenä tuossa on huohotin letku joka menee syylarin luo katteiden muodostamaan "kujaan"- tuo lisäpainetta pulloon kun ajaa kovampaa (mutu) jotta vauhdissa tiputtaisi enemmän, ja koettanut keksiä/värkätä automaattisen sulkimen joka pysäyttäisi tippumisen kun pysähtyy/sammuttaa koneen.
<"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">
McJäykät