Tere
Kuulin eilen eräänlaisesta open source ruiskutusjärjestelmästä kuin megasquirt ja pienellä etsimisellä löytyi myös todella hyvä sivusto asiasta ( http://www.students.tut.fi/~heinala/mopo/ ) nyt kysyisinkin, että onko tuossa Diversionissa olevan moottorin päälle lykätty ruiskujärjestelmää jossain jammun pyörässä, jolloin muutos olisi helpoin toteuttaa? Esim FZR:ssä tai 6R:ssä?
You tried your best and you failed miserably. The lesson is 'never try'. --Homer Simpson ---
Honda Transalp XL 700V
Ainaki yksi Suomessa on tehnyt, muistan lukeneeni jutun Bajahillistä. Muuten en osaa sanoa mitään, jonkun auton pruutta siihen ysisataseen tuli, olivat kaasarit kuluneet mutta kone muutoin ehta vielä...ajettu vasta jotain parijapuolisataatuhatta tms.
Kannattaa etsiä Bajahillin jutuista.
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
Kyllähän tuohon ruiskun saa väkästettyä tuolla Megasquirt'lla. Samanlainen nelitahti moottori siinä Jammussa on kuin missä tahansa muussakin.(Avokid @ Maalis. 11 2005,20:43) kirjoitti
Tässä on Megasquirt'in liittyvä tuore suomalainen foorumi. www.finsquirt.net
Sieltä saa hyvin tietoa tuohon Megasquirt'in ja joitakin pyörä projektajakin siellä on tekeillä.
ZZR 1400 ABS -07
ZX-9R -03/-04
ZZR 600 -93
ZZR 500 -90
RD 125 DX -77
Pitää vaan metsästää sopivat läppärungot + ruiskusuutinjärjestelmät ja sit mekaskvirtti ohjaamaan koko paskaa. Järkevintä olisi varmaan hommata koko ruiskupaketti jostakin purkupyörästä etc. Yksi merkittävä ongelma lienee kaiken sen anturitiedon hankinta, jonka megasquirt tai ruisku yleensä vaatii toimiakseen.