Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Olen kovasti ihastunut tuohon rr-hondaan ( ), joten kertokaapa nyt kokemuksia siitä? Hyviä/huonoja puolia? En ole vielä päässyt sitä koeajamaan, joten kaikki kertomukset otetaan kiitollisena vastaan. Miten esim. ajoasento, kuinka vertaisitte vaikka R6:een?


  2. #2
    Ajoasento aikas äärimmäisen kyykky.Tehoa alhaalla ei r6 tasoa.Etupää hieman löysähkö kovaan rata ajoon.Jarrut erinomaiset,kone kuin pieni eläin kierroksilla korkeilla.Saatanan kova penkki.Menee kovaa mutkaan kuin mutkaan.Kaikkeen tottuu,osta mielummin parannettu 05 malli, alkaa saamaan varmaan aikas hyviä tarjouksia jo.Tämähän on vain oma mielipiteeni,ei tarvi kenenkään omistajan vetää hernettä nenään.
    Kyllä se siitä
  3. #3
    Ootteko te nyt ihan tosissanne, ettei muka kellään muulla oo kokemuksia tuosta moposta..?




  4. #4
    Uudessa Fastbikesin 600cc *testissä uus RR (-05) ei kovin kehuja saanut, lähinnä moottoria moitittiin hengettömäksi verrattuna muihin kusiaisiin (mikä kyllä näkyi dynokäppyröistäkin)

    Lainaus: "The CBR600RR hasn't got worse since last year, but it hasn't got better either. That doesn't cut it when other manufacturers are pushing the game forwards so hard. The engine kills it for us, and the chassis is now merely on par for the class and not enough to save it"

    Niin testin mukaan omalla tasollaan ovat zx-6r ja gsx-r 600

    sitten seuraavassa kastissa melko tasaväkisesti cbr600rr ja R6

    Edelleen pahnan pohjimmaisina Daytona 650 sekä Ducati 749, näiden hankintaan liityen oli seuraavanlainen kommentti: "You'd never be choosing between these two, but you'd need a very good reason to choose either". *


    Niinpä sinuna kyselisin kokemuksia ihan eri pyöristä * "provo"
  5. #5
    Ihan oikein yksi kesä tullut tuollaisella ajettua. -03 mallisella kertyi n.17 tkm. Toimi ihan niinkuin pitikin, eli mitään ongelmia ei ollut. Tosiaan hieman hengetön tuo keskikierroksilla on, kuten joku sanoikin, mutta voihan sitä vaikka välityksiä lyhentää, jos vähän virkistyisi. Penkki on aluksi ihan oikeasti kovan tuntuinen, mutta ei se montaa päivää häirinnyt, yllättävänkin nopeasti tottui. Ja sitten kun eniten kovaa ajaa, alkaa varmaan tuo keulan löysyys häiritsemään, mutta eipä ne jouset sinne kauheita maksa. Ja tieliikennettä ajetellen ei tuosta alustasta kannata olla huolissaan. Ajoasento on sellainen, kun nyt tuon tyyppisissä pyörissä yleensäkin on, ehkä hieman edenpänä tuntuu istuvan kun kawassa tai yamahassa.
    Mutta eiköhän se sama ole minkä noista uusista (03->) japanialaisten tekemistä 600sta ostaa, tuskin kauhean huonoa mopoa saa. Ostaa vaan hienoimman värisen
    Tai vaikka sen missä mukavin on istua.
  6.  
  7. #6
    Itse ajelin viime kesän tuollaisella 600rr:llä. Taitaapi olla -03. Pyörä on mielestäni aivan mainio laite. Ihan sporttinen kääntymään ja riittävästi kaasua väännettäessä kulkee mukavan jouhevasti.

    Varmasti nykyään löytyy järkevämpiä, tehokkaampia, persoonallisempia, harvinaisempia, ketterämpiä ja kaikin puolin parempia mopoja kaupoista ja pajoilta, mutta mielestäni tuo hondan rr-malli on yksi hyvä kandidaatti 600cc sporttipyörää ostettaessa.

    Yleisesti ottaenhan se kuinka hyvin mopo menee mutkissa, suorilla, nokka pystyssä, perä pystyssä yms. riippuu enemmän siitä mitä löytyy tangon ja penkin välistä, kuin siitä mitä löytyy akseleiden välistä. Tämän vuoksi ei kannata kauheasti antaa prätkälehtien arvosteluiden tai yleisen mielipiteen muokata omia mielikuvia ja haluja, vaan antaa ihan oman sydämen tehdä päätöksen..

    Mikään mopo ei koskaan ole Suomessa kuitenkaan järkihankinta..