Pitäis löytää jostain Euroopasta kohtuuhintaiset "flushmount" -vilkut eteen, pyörän väri on hopea. En ihan heti löytänyt muualta kuin jenkkilästä.. Olisko vinkkejä?
Tarkotan about tämmösiä:
http://www.planetsuperbike.com/Product....nts.htm
Pleksi tuli jo tilattua MRA:lta, saas nähdä kuinka kauan kestää..
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Sama vika täällä, jos noita tommosii vilkkuja löytyis vaikka saksanmaalta tuohon 9R:ään, niin joku linkinpoikanen olis poikaa...
Tilasitko suoraan MRA:lta? MRA:n sivuilla sanotaan, etteivät toimita Saksan ulkopuolelle...(Tylyttäjä @ Joulu. 31 2003,15:04) kirjoitti
Suzuki Bandit 1200T -97
KTM 690 Enduro R -15
Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
Yes tollaset vilkut mäkin haluun R6:eenKertokaahan jos löydätte euroopasta jonku joka myy!!!
Fun is not a straight line
Juu tilasin suoraan MRA:n kautta.. Huomasin saman, että jossain väittivät etteivät toimita muualle kuin Saksaan. Kuitenkin tilauskaavakkeessa on maan valinta, katotaan miten käy. Saahan sitten Stormin kautta tilattua jos ei muuten, tulee vaan kalliimmaks..(Julle @ Joulu. 31 2003,15:23) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
Juu, kerrohan sitten miten kävi. Ei itsekään viitsisi maksaa STORM-lisää, jos MRAlta saa suoraan tilattua halvemmalla.(Tylyttäjä @ Joulu. 31 2003,15:45) kirjoitti
Suzuki Bandit 1200T -97
KTM 690 Enduro R -15
Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
Nyt pistän taas aivot narikkaan ja laitan tilauksen vetämään näistä vilkuista:(Sebu @ Joulu. 31 2003,15:42) kirjoitti
http://www.harris-performance.com/website....ts.html
Nuo ovat Gregg'c Custom's :n tekemät vilkut, eli just ne samat mitä mä kyselin siinä ekassa viestissä.
R6:een löytyy myös vilkkuja, lähteekö Sebu tilaukseen messiin? Hopeanvärisiä (mulla on hopeenvärinen Gixxeri) ei nyt ole varastossa, mutta ajattelin pistää tilauksen sisään jo kuitenkin, muutaman viikon pitäis kestää kun sitä kyselin.
Ilmottakaas kaikki tähän perään ketkä on halukkaita tilaamaan samalla, niin saadaan ainakin postikuluja jaettua, ehkä jopa vähän alennustakin...
Kyllä mä voisin sellaset tilata, siniset -02:een! Vai pistätkö sä tilaukseen ja maksut sitte sulle?
Laitoin sulle Sebu privaa..(Sebu @ Tammi. 08 2004,13:29) kirjoitti
Onko MRA vielä vastaillut tilaukseesi?(Julle @ Joulu. 31 2003,15:48) kirjoitti
Suzuki Bandit 1200T -97
KTM 690 Enduro R -15
Joo vastas ettei toimita(Julle @ Tammi. 16 2004,12:38) kirjoitti
Mä tilasin sitten Harrikselta Briteistä, siellä on paljon halvempaakin, tosin lähetyskulut on rasvaiset, suosittelen kimppatilausta.. Merkki ei ole MRA mut ei kai sillä niin väliä. Värejä löytyy vaikka mitä.
http://www.harrisperformance.co.uk
Tylyttäjä: Minkälaisen toim.ajan ilmoittivat kun tilasit ne "meidän" vilkut?
Sanoi, että pari viikkoa menee, ennen kuin ne edes itse saa kaikki varastoon.. Halusin tietenkin, että kaikki lähetetään samalla kertaa..(Sebu @ Tammi. 16 2004,12:52) kirjoitti
Toivottavasti ennen kevättä saadaan ne![]()
Meni sitten vähän kauemmin kuin pari viikkoa mutta kiitoksia Tylyttäjälle tätäkin kautta hienosti hoidetusta hommasta. Vilkut on nyt paikallaan ja tuolta löytyy muutama kuva niistä.
Jouduitko sä myös tekemään uuden taustalevyn tms metallista? Vai oliko ihan täysin "bolt-on"??(Spede1 @ Huhti. 12 2004,18:54) kirjoitti
En tehnyt taustalevyä vaikka se olisi ollut ehkä järkevää. Kiristin sillä ruuvilla ja prikkojen avulla reiän reunaa vasten. Ei pitäisi lähteä mihinkään siitä.(Tylyttäjä @ Huhti. 12 2004,19:45) kirjoitti
Jos joku on tuollaisia taas tilailemassa niin voisin lähteä mukaan kimppaan. Vanhoille kävi vähän huonosti![]()
Oon myös kiinnostunu kyseisistä vilkuista, joten eikun porukka kokoon ja tilaukseen.(Spede1 @ Tammi. 26 2005,11:11) kirjoitti
Kolmenkympin kriisi tuli vähän etumerkissä...
Onhan noi hyvännäköiset... mutta näkyvätkö ne mihinkään?
Ohittamaan lähdettäessä, edellä ajavan taustapeilistä?
Lievätkö laillisetkaan...?
(Sanoi kettu pihlajanmarjoista. Djiisustelija!)
![]()
ZZR 1200
Voisin olla kans kiinnostunu noista.
Tylyttäjä vois kertoo onko poliisi-setä tullu juttelemaa noista vilkuista.
Suzuki GSX-R 750 SRAD -96
Eipä oo sanonu mitään... Tai siis vilkuista ei ole sanonu, muuten on tuntunu olevan asiaa(rabbit @ Tammi. 26 2005,20:38) kirjoitti
Tossa yks kuva missä vilkutkin näkyy hienosti:
http://www.hut.fi/~vkaksone/gixxer/gixxer_nayttely.JPG
Mulla on noi samat vilkut.(Tylyttäjä @ Tammi. 27 2005,09:14) kirjoitti
Eikä ole myöskään ollut valittamista.... siis poliisillakaan.
Kyllä ne näkyi hyvin kun olivat tosi kirkkaat. Mulle ei poliisit ehtineet tulla sanomaan mitään kun olivat niin vähän aikaa kiinni. Tuolla on niistä kuva.
Ja tuolta löytyy 20mm ledit ja asennus kehykset 3,05€ +.alv, tee se itse miehille !
Partco
Custom Dynamicsista löytyy kaikenlaista valoa sekä sporttipyöriin rttä customeihin, www.customdynamics.com
Taitaa sittenki mennä rakentelun puolelle noitten vilkkujen kaa.
Vaikka vituiks meneeki ni onpaha ainaki uniikit![]()
Suzuki GSX-R 750 SRAD -96
jos joku on noita tilaamassa niin voisin tulla tilaukseen mukaan, ite ostin just -05 gixxerin ei ainakaan ollu sivuilla niin uuteen mut pitäis vissiin olla samanlaiset ku -04....... siis jos joku on tilaamassa niin viestiä tulee...... en oo ite koskaan tilannu tuolta mitään et jos jollain ois vaikka aikasempaa kopkemusta.
Ou jee mä haluun tollaset uuteen Gixxeriin. Vanhassa Yammussa oli tollaset ja ihan sika siistit! Eli mukana tilauksessa jos joku näkee vaivan!