Vihdoinkin sain ostettua akran sliparin ja kysymys kuuluukin että tarviiko/kannattaako ruisku säätää uudestaan, onhan se aikatavalla virtaavampi kannu? Ja mopohan on CBR 600F 2004.
Kelejä odotellen *
![]()
Kawasaki zzr 1400 -13
Itsellä samanlainen peli (-02), sliparilla, ja mul on seossuhdemaittari eikä se menny ainakaan laihalle.
1290 Super Duke R
Kuten täällä usein todettu, niin ei varmaan niin laihalle mene että jotain hajoisi, mutta jotain hyötyä siitä saat irti kun säädät. Siis hyvän mökän lisäksi..
Riippuu tietysti vähän siitä että ookkona sulkenu ne pakkoilmansyöttöjutskat sieltä koneesta. Se kun syöttää ilmaa tuonne pakosarjaan(vissiin kanaviin, ei tarkkaa faktaa) joka sekottaa sitä "aitoa" seosta esim. mitattaessa änkkärin päästä. Tuolla BW:ssä muistaakseni näin tekivät kun penkittivät oman ruisku cbr:räni.(Juspa @ Maalis. 09 2005,15:58) kirjoitti
Kipu on väliaikaista, Kunnia ikuista!
Mä sain ainakin: ilman säätöä (aika villi)(Johu @ Maalis. 09 2005,16:06) kirjoitti
Säädettynä
Paraneeko kaasun vastaavuus säätöhommalla? Tehoja tuskin tulee älyttömiä lisää kun ei oo PC:a eikä muutakaan viriosaa.(Johu @ Maalis. 09 2005,16:06) kirjoitti
Kawasaki zzr 1400 -13
Juu en oo sulkenu niitä syöttöjutskia ja lambda-anturi on heti siinä, missä pakosarja muuttuu yhdeksi putkeksi. Ja kyllähän sen huomaa täyskaasukiihdytyksessa puutumisena jos menee liian laihalle. mut jos toimii ihan moitteetta ni en näe ainakaan mitään järkeä ruveta ostamaan ruiskunohjausboksia jos ei oo mitään säädettävää.(seppomies @ Maalis. 09 2005,17:16) kirjoitti
1290 Super Duke R
Itellä oli 03 ceebari "600cc",Migin kokoputkistolla.Eipä tarvinu säätää, penkissä todettiin että hyvin pelittää.Ceebarin omaa ruiskua, kun ei hirveästi säädetä.Eli kovaa ajoa vain
Kyllä se siitä
Itsella ainakin parani huomattavasti 600cc mopossa, tonne siitä jotain kommentoinkin:(J@ni @ Maalis. 09 2005,19:23) kirjoitti
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/palsta/ikonboard.cgi?s=b81...
En teidä sitten miten on noiden CBR:en kanssa, voiko sitä ruiskua säätää?
Se ois ollu kyl paljon herkempi ja parempi ku olis laittanu commanderin siihen ja teettäny kartan. Penkeissä kun yleensä nähdään vain täyskaasu, muut kaasunasennot on kuitenkin juuri ne tärkeimmät normaalikäytössä.(capital @ Maalis. 11 2005,08:42) kirjoitti
Kaverin CBR 600 F4i:hin tuli Micronin slipari, ja ilman säätöä oli kuulemma suht huono. Sitten commanderi ja kartta netistä -> parempi. Säätö ja kartan teko Tampereen KX-Centerin jarrullisessa penkissä -> täydellinen..
Juttua:
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....d237233
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***