Tuli täs postia Triumphilta ja kyselivät mieli piteitä pyörästä, jälleenmyyjästä ja ym.ym. Vastanneiden kesken arvotaan uusi Triumph,jonka voittaja saa valita.Todennäköisesti koskee kaikkia maita? Piti vastata,tiedä vaikka kävisi hyvä onni siis tosi hyvä jos meikäläinen jotain voittaisi. Kuinka moni muu sai postia Triumphilta?![]()
Yamaha XS2 650 1972.Red/White.
Eipä tullut.![]()
Ei tullu...
Kun on jo UkkosLintu, niin seuraavaksi paras olisi??
Katetuista uusi Sprint, nakuista hmmm... Kaikesta huolimatta ehkäpä sittenkin Bonneville!![]()
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Meille tuli postia kans viime syksynä. Käsittäkseni kysely lähettiin niile, jotka hankkineet uuden pyörän vuoden sisällä taakse päin. Meillä mamma osti uuden bonnen syyskuussa 2003, joten kysely tuli hänen nimellään. Jaa mikä pyörä sitten jos voitto osuus kohdalle... Mikä minä saan asiaan vaikuttaa niin Speed Triple? Taitaa verot tulla aika koviksi jos tuon Rocketin valitsis!
Minulle tuli viime syksynä eli noin puoli vuotta rekisteröinnin jälkeen. Olipa koominen kysely- miljardi kysymystäja ruåtsiksi. Enpä jaksanut alkamaan sanakirjan avulla kikkailemaan vaan täräyttelin pikana rukseja ruutuun. Laitoin kyllä huomautuksen, että jos eivät viitti kääntää suomeksi niin lontookin taitaa sujua useimmilta paremmin. Niin kaksikielinen maa kuin Suomi onkin.
Ex-955i
Do niin. Nyt tuli sama kysely suomeksi, varmaan käänsivät sen takia kun heitin ruotsinkieliseen marinaavaikeasta murteesta- ja ehkä hölmöt vastaukseni vahvistivat tarpeen.
Kyllä minulle uusi Sprint ST 1050 kelpaisi![]()
Ex-955i
Triumph:n omistajat ovat näköjään isotuloista sakkia.
Kyselyn vuositulorajat:
yli 112500e
75001-112500e
37501-75000e
alle 37500e
Ex-955i