Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Heps!
    Onko kukaan tehnyt 800 intukkaan pakoputkistoon kikkailuja, että äänet kuulostaisi muultakin kuin naapurin ruohonleikkuri. Siis onko perää että poraa reikiä änärin päähän tai tehnyt tätä muutosta
    http://www.migcruisers.com ja toimiiko tämä vuosimallin 1992 intukassa. Ja voihan olla että asiasta puhetta jo aiemminkin mut eipä sattunu löytymään.
    Japi vaan..
    Onko sinulla salasanaa tuonne Team Customiin? Jos ei, lähetä privaa jäsenelle timon.

Siellä on vanhastaan aika paljon keskustelua noista ääniasioista.
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
    olis kans mukava tietää asiasta..vaikuttaako reikien poraaminen?
    Kyllä poraaminen kuulemma parantaa saundeja, mutta itse luovuin ajatuksesta kahdesta syystä: putket ei sitten enää ole alkuperäiskunnossa myyntiä tai jopa mahdollista tulevaa katsastusta (!) varten. Toinen syy on, että enimmäkseen olen lukenut ruokahalun kasvaneen, ja kuitenkin tullut hankituksi sliparit, joilla viimein on saatu halutut äänet. Aion siis kerätä rahat V&H tms. putkiin ja ajella leikkurisaundeilla siihen asti.

VS800 on siitä hassu vehje, että menee rikkaammalle jos avartaa pakopuolta (sopivasti), mikä on vain hyvä kun ne on niin laihalla orkkiksena. Eli siinä mielessä helppoa, mihin ratkaisuun sitten päädyttekin, ei tarvi suuttimia alkaa vaihdella. Mitä nyt vähän ehkä tyhjäkäyntiseoksia laihemmalle ruuvata jos niihin on aikaisemmin koskettu.
    mistähän löytyy tämmönen team custom?
    tod tietämätön
    Se on tuolla "Foorumit, jotka on suojattu salasanalla". Salasanan saat modeilta, mutta kannattaa pistää muistiin myös Custom Union (linkki).
  7.  
    Jaahas, kiitoksia vastauksista, mietitään tässä miten homman kanssa edetään, toi laihalle meno juttu olikin mielenkiintonen tieto. Olin aivan varma että vetää laihalle aivan kuten kaikki muutkin putkimuutosten jälkeen. Mut ne äänet on kuitenkin niin lähellä ruohonleikkuria et jotain pitää keksii..
    Niin se tunnari sinne team custom osastolle pitäs selvittää, ku aina tulee jotain kyssärii mieleen..
    Japi vaan..