Tulokset 1:stä 24:een 24:sta
  1. #1
    Tervehdys orgilaiset!
    Ennen kuin pääsen asiaan niin kelasin puolet kawa sivuista
    lävitse etsimässä kysymyksiini vastauksia,ei löytynyt.
    Eli mulla olisi 636 vm 03 kiikarissa ja tarvitsisin tietoja
    kyseisen kulkineen vioista sekä ominaisuuksista.
    Puskaradiosta sain kuulla että jossain vaihessa olisi ollut
    kannen kanssa ongelmia,totta vai tarua? *
    Joten kaikkia kokemuksia kaivataan kiitos.
  2. #2
    Jaa kansiviasta en oo kuullu kyllä mitään mutta tuolla on ainakin juttua tästä pyörästä aikas paljon http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....29;st=0
    Ja multa löytys muuten tarpeettomana kyseinen vehje 03 ml 5600km takuu 092005 asti virheetön yms!
    Kadun mielummin sitä mitä olen tehnyt,kuin sitä mitä olen jättänyt tekemättä!!!!
  3. #3
    Lainaa (satsuma @ Maalis. 06 2005,16:27) kirjoitti
    Tervehdys orgilaiset!
    Ennen kuin pääsen asiaan niin kelasin puolet kawa sivuista
    lävitse etsimässä kysymyksiini vastauksia,ei löytynyt.
    Eli mulla olisi 636 vm 03 kiikarissa ja tarvitsisin tietoja
    kyseisen kulkineen vioista sekä ominaisuuksista.
    Puskaradiosta sain kuulla että jossain vaihessa olisi ollut
    kannen kanssa ongelmia,totta vai tarua?
    Joten kaikkia kokemuksia kaivataan kiitos.
    Pahin vaiva on kyseisen pyörän aiheuttama addiktio, josta ei pääse kuin ajamalla. Omassa -03:ssa ei ollut mitään huomauttamista, pyörä nyt vaimolla ja mittarissa reilut 25000. Jaa, äänenvaimentaja vaihdettiin takuuseen, kiinnikkeissä tyyppivikaa ainakin -03:ssa, mutta nuo lienee kaikista jo korjailtu.
  4. #4
    Kansivioista en minäkään ole kuullut, vaikka paljon noita lähipiirissä onkin ollut.

    Sen sijaan laatikot ei ilmeisesti kisakäytössä tahdo oikein kestää (katukäytössä ei ainakaain itellä ollut ongelmia). Kytkin taas on kuulemma poikkeuksellisen vahva.

    Joissakin laitteissa on ollut ongelmia öljypumpun tiivisteen kanssa, tuppaa tihkumaan öljyä veden sekaan ja sakka näkyy paisuntasäiliössä. Tosin 95 % tai enemmän tapauksista joissa paisarissa on öljysakkaa johtuu siitä, että syylarissa on sisällä uutena jotkin rasvat ja se rasva kerääntyy pikkuhiljaa paisariin. Kun sen kerran poistaa, niin ilmiöstä pääsee eroon.

    Pakoputken kiinnitykset onkin jo takuuseen korjattu.

    Ei siinä mitään vakavia tyyppivikoja ole ilmennyt, ja ei kyllä muitakaan vikoja. On toiminut kuin kello tähän asti, 28 000 km takana.

    Niin, semmonen vika siinä on, että se on erittäin addiktoiva laite. Suosittelen.
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
  5. #5
    itsellä ei ole ollu mitään ongelmia 19tkm aikana!! Ominaisuudet yksinkertaisesti upeat!!! Osta pois!
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  6. #6
    Miten on ollut venojen kanssa? Koska olette säätäneet ekan kerran?
    Millä bensoilla ajaneet? Käytelleet lisä aineita?
    Itsellä -03 mittarissa 15000 ja kävi just säädettävänä ettei tarvisi kesällä ihmetellä. Säädettävää oli aika monessa. No nyt taas kuullostaa hyvältä. Kyllä se kava on toi vehe...
    -98 750 gixu --> -03 zx6r --> kymppikö
  7. #7
    Taitaa puskaradio olla yli kymmenen vuotta aikaansa jäljessä..

    Välykset tarkistin syksyllä, mittarissa oli noin 22tkm. Yksi imuventtiili oli toleranssin alarajalla, muut keskivälin alapuolella, joten säädin kaikki kun oli aikaa ja sopivia paloja. Pakoventtiilejä ei tarvinnut säätää.
    "Kyl siinä vielä pitoa on, kankaat ei näy vielä."
  8. #8
    Kiitos vastauksista.Tässä tuntuu siltä että voi olla seuraava
    pyörä hyvinkin 636 kawa juuri ominaisuuksien takia.
    Kunhan toi hallitus antaa vielä suostumksensa niin hyvähän
    tässä olisi tulevaan kevääseen lähteä.
  9. #9
    Joo osta ihmeessä!! Mulla on myös toi -03 636 Kawa ja on kyllä pelittäny aivan loistavasti. Oli pyörä kyl myynnissäki mut onnex tajusin, et hei sehän on niin hyvä pyörä, et miks myydä, joten jatkan onnellisesti kawan sarvissa!!! Minkäs värisen oot meinannu ostaa?...vihreen?...itel on sininen ku vihreitä tulee "joka" mutkas vastaa.
    K6/K7/K8 1000 Gikseriä vailla...
  10. #10
    Itse asiassa mulle käy kumpi vaan.Totta että vihreitä tulee
    joka kulmauksessa vastaan,vaikka nätti pyörä onkin.
  11. #11
    Vihree se kawan olla pitää.
    Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen
  12. #12
    Lainaa (Kwaks @ Maalis. 11 2005,23:23) kirjoitti
    Vihree se kawan olla pitää.
    Ei tarvi
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
  13. #13
    Jos huomenissa päästään kauppoihin niin meikäläisellä
    alkaa jumalaton ajokauden odottelu.
    Vi**u kun ulkona on aina vaan pakkasta ja lunta tulee
  14. #14
    Lainaa (Kwaks @ Maalis. 11 2005,23:23) kirjoitti
    Vihree se kawan olla pitää.
    ei ku sininen!!
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  15. #15
    Hoppiapa!
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  16. #16
    Candy Thunder Blue
    "Yleensä auto-/prätkäkuume lähtee kun hieroo lompakolla otsaa"
  17. #17
    Tähän topicciin piti listata kawan tyyppivikoja, ja sellainenhan se sininen väri onkin.
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
  18. #18
    Lainaa (Make80 @ Maalis. 14 2005,11:52) kirjoitti
    Tähän topicciin piti listata kawan tyyppivikoja, ja sellainenhan se sininen väri onkin.
    Tyyppiviaksi voidaan siis myös laskea tehtaan kiinni jättämät paketointi muovit?
    Kawasaki ZX-10R 2008.
  19. #19
    Nooh, saahan sitä vihreenki ostaa jos pitää tollasesta oksennuspyörästä.
    "Yleensä auto-/prätkäkuume lähtee kun hieroo lompakolla otsaa"
  20. #20
    Lainaa (odu @ Maalis. 14 2005,15:50) kirjoitti
    Nooh, saahan sitä vihreenki ostaa jos pitää tollasesta oksennuspyörästä. *
    Vihreä väri oksennuksessa on huolestuttavaa. Vihreä väri oksennuksessa voi kertoa sisäelinsairaudesta, joten jos olet havainnut oksennuksessasi vihreää väriä, hakeudu välittömästi lääkärin vastaanotolle. Muutoin
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
  21. #21
    Lainaa (Make80 @ Maalis. 14 2005,16:37) kirjoitti
    Lainaa (odu @ Maalis. 14 2005,15:50) kirjoitti
    Nooh, saahan sitä vihreenki ostaa jos pitää tollasesta oksennuspyörästä. *
    Vihreä väri oksennuksessa on huolestuttavaa. Vihreä väri oksennuksessa voi kertoa sisäelinsairaudesta, joten jos olet havainnut oksennuksessasi vihreää väriä, hakeudu välittömästi lääkärin vastaanotolle. Muutoin *
    Toisaalta, jos sieltä oksusta alkaa löytymään kawoja, ollaan jo terminaalivaiheessa..
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  22. #22
    Värillä ei oo väliä kunhan on musta.
    "Kyl siinä vielä pitoa on, kankaat ei näy vielä."
  23. #23
    Lainaa (Jippe @ Maalis. 14 2005,17:09) kirjoitti
    Värillä ei oo väliä kunhan on *musta. *
    Joo, mustat pianot on upeita.
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
  24.  
  25. #24
    Miten saa parhaiten tossa yllämainitun vaihteistovian (vaihdettu raakana yleensä radalla)todettua?
    Putooko vaihteet pois päältä vai rutiseeko?