Tulokset 1:stä 23:een 23:sta
  1. #1
    Niin onko kellään ollut aktiivikäytössä. Käytettävyys? Laillisuus?

    Tällanen
    1000RR white
  2. #2
    Eiköhän sovita, että jätetään ne kaikentyyppiset vakionopeussäädinviritykset autoihin ja keskitytään
    ajamaan prätkiä.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  3. #3
    Lainaa (Bomber @ Maalis. 05 2005,22:09) kirjoitti
    Eiköhän sovita, että jätetään ne kaikentyyppiset vakionopeussäädinviritykset autoihin ja keskitytään
    ajamaan prätkiä.
    Aivan kuten kaikenmoiset tupperwara tuottetkin, jotka eivät kuulu oikeaan mopottimeen
  4. #4
    No oishan se haasteellista jonku mutkapätkän alussa laittaa cruise vaikkapa 180km/h ja yrittää sitte päästä läpi.
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  5. #5

    No joo, eiköhän sovita että jos joku haluaa ajaa sähkövatkaimella nappula lukittuna pohjaan ni antaa ajaa vaan. Jos kysytään käyttökokemuksia ja TIETOA, viisastelun ja muun asiattoman mankumisen voi esittää vaikka eduskunnan kyselytunnilla.

    Ei sinänsä paskempi idea päästä joskus irrottamaan hetkellisesti ote oikeastakin kahvasta. Toi vakionopeudensäädinjuttu juontaa laitteen englanninkielisestä nimestä.

    UGH

    ...tuleekohan tästä taas yks "niitä ketjuja".... hohhoijjaaa
    1000RR white
  6. #6
    Näyttäis olevan vähän tiellä, tiedä sitten. Kyllä jonkinlaista ratkaisua on kaivannut kun on aamulla lähtenyt ja illalla ei ole vielä perillä. Muuten olen sitä mieltä että nämä muut kommentit kuulostavat siltä, että aina on käännytty takaisin kun kotiportti katoaa peileistä.
    Do you have premonitions of déjà vu?
  7. #7
    Se kuuluu asentaa suoraan alle. Toi on vaihtoehtonen tapa jos haluaa että se on nopeammin peukalolle saatavilla. Ei sitä kyl niin usein tuu varmaan tarvimaan.
    1000RR white
  8. #8
    Lainaa (NipaXX @ Maalis. 05 2005,23:42) kirjoitti
    No joo, eiköhän sovita että jos joku haluaa ajaa sähkövatkaimella nappula lukittuna pohjaan ni antaa ajaa vaan. Jos kysytään käyttökokemuksia ja TIETOA, viisastelun ja muun asiattoman mankumisen voi esittää vaikka eduskunnan kyselytunnilla.
    Kyllä minusta XX on enemmän homosohvaan kuin sähkövatkaimeen verrattava kulkupeli, joten sikäli siihen sopii vakionopeussäädin kuin nakutettu. Sen lisäksi täytyy ohjaustankoa korottaa ja reilusti, että saa selän täysin suoraksi. GPS on myös aivan välttämätön XX:ssä, jotta tietää, onko vielä tiellä vai jo maaston puolella.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  9. #9
    get a life
    Do you have premonitions of déjà vu?
  10. #10
    Homosohva? *

    Fast you might be, but you never catch me...

    Bomberin ainoa lisävaruste onkin sit kai ensiapulaukku, tai paremminkin kokoontaitettavat paarit!?
    On kerrassaan ihmeellistä että itseään bomberiksi kutsuva mies paheksuu rakentelua/ modailua...

    1000RR white
  11. #11
    Lainaa (NipaXX @ Maalis. 06 2005,22:18) kirjoitti
    Fast you might be, but you never catch me...

    Bomberin ainoa lisävaruste onkin sit kai ensiapulaukku, tai paremminkin kokoontaitettavat paarit!?
    On kerrassaan ihmeellistä että itseään bomberiksi kutsuva mies paheksuu rakentelua/ modailua...

    Kesällä 2004 Alastarossa jäi XX-kuski CBR 1000RR Bladelleni 1/2 kierrosta 2 kierroksen matkalla, joten ei se XX ainakaan radalla kovin nopea ole. Vakionopeussäädin ei ole mitään rakentelua/modailua eikä se, että yrittää vakioputkista saada kunnon ääniä, joita niistä ei saa, vaan kunnon ääniä varten on hankittava esim. Akran tai Yoshin kannu(t).
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  12. #12
    Lainaa (NipaXX @ Maalis. 05 2005,23:42) kirjoitti
    ...tuleekohan tästä taas yks "niitä ketjuja".... hohhoijjaaa
    Näköjään tuli...

    Älä kuitenkaan siitä välitä, ajattele asiaa ennemmin siltä kantilta että avasit aiheen, johon tosimiehet voivat kertoa mikä on oikeanlainen moottoripyörä ja kuinka paljon radalla joku toinen jää, tarpeellisia tietoja nekin.
  13. #13
    peksu:n avatar
    Liittyi Jul 2004
    Tallin perällä tietysti..
    Vakioputkesta saa tietysti hyvät äänet jos haluaa.. toinen asia on jos peukalo röh nöttää keskellä kämmentä
    "jäi Bladelleni.." sä oot mies..


    Ei vaan, kyllä pidemmällä matkalla voisi mielellään leputtaa oikeaakin kättä joskus, se mikä olisi hyvä tekniikka sen toteuttamiseen jakaa mielipiteet.. mutta voihan sitä tietty pysähtyäkin välillä..
  14. #14
    Onpa tosiaan kirvoittanu asiallisia kommentteja tuo vakionopeuden säädin- aihe. Jotku tosiaan jopa voittaa kyykkypyörällä matkapyörän radalla. Mua ei oo kukaan ikinä voittanu radalla. Ja se on tosi. Ja miehekästä.
  15. #15
    Lainaa (Peltsi @ Maalis. 08 2005,20:45) kirjoitti
    Onpa tosiaan kirvoittanu asiallisia kommentteja tuo vakionopeuden säädin- aihe. Jotku tosiaan jopa voittaa kyykkypyörällä matkapyörän radalla. Mua ei oo kukaan ikinä voittanu radalla. Ja se on tosi. Ja miehekästä.
    Haloo, ei prätkässä tarvita mitään vakionopeussäätimiä, muuten voi siirtyä autoon. Nopeusjuttu lähti tästä englanninkielisestä lauseesta "Fast you might be, but you never catch me...", joka yleensä ymmärretään niin kuin se on kirjoitettu. Jos sillä viitataankin esim. spiidiin eli vauhtiin, en käytä ko. ainetta.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  16. #16
    Jos jollakulla olisi jopa jotain asiallistakin kommettia "kaasukäden lepuuttajista", niin lukisin mielelläni.
    "Vanheneminen on pakollista, aikuistuminen valinnaista."
  17. #17
    Lainaa (FiJeR @ Maalis. 08 2005,21:36) kirjoitti
    Jos jollakulla olisi jopa jotain asiallistakin kommettia "kaasukäden lepuuttajista", niin lukisin mielelläni.
    Itse käytin aikoinaan paksuhkoa kumista o-rengasta, jonka lipsautin samaan paikkaan kuin kuvan härpätin näyttäisi tulevan. Siihen kannattaa kiinnittää joku langanpätkä tai vastaava, jolla se on helppo venyttää pois sieltä, kun pitkä paana loppuu. Onhan se tietysti erittäin epävetomiesmäistä, mutta kun sattuu olemaan kaasukädessä vanha peukalohangan avomurtuma/murskavamma, joka vie tolkun sormista pitkäaikaisessa staattisessa rasituksessa. Opettelin myös käyttämään kaasua vasurilla, "ristiin", että sai lepuutella räpylää.
  18. #18
    ...Ja joka kevät aurinko sulattaa hölmölästä myös sitä porukkaa mikä olis saanut jäädä ikiroutaan.

    Mitä mä olen katellu merentakaisista vetovideoista ni tosi-stunttaajilla on joku vastaava lukitsin kaasussa että voi pitkillä suorilla tehä trikkejä. Ja eikö kunnon faitterissa ole ihan kuin mummon vanhasta joposta nyysitty leveämpi ja korkeampi tanko? Epäilemättä käytännönsyistä.. Riser-palat on kysyntään tehty.
    Mä edellee kamalasti ihmettelen..

    Vai jäi xx puol kierrosta kahdella kierroksella? Kuulostaa sille että hampaat irvessä on vedetty kisaa. Kyllähän noilla saavutuksilla ylpistyy väkisin. Huh huh. Sä oot äijä.

    Edelleenkään vista cruisessa ei ole kysymys vakionopeudensäätimestä, vaan hyvin yksinkertaisesta apuvälineestä. Nimi vain viittaa cruisecontrolliin. Kolme nivellettyä muovinpalaa. Jenkkien keskustelupalstoja selailin ja totesin että aika yleinen taitaa olla.

    Eikö sitä pitäs ajaa niinkun parhaaksi näkee ja sellasella kalustolla kun sopii tyyliin. Mulle tää on ainakin nautintolaji, puritaanit saakoon paskahalvauksen. Laitan laukkutelineet, lisävalot, riserit, peräkärrin ja vaikka kardaanivedon jos tuntuu et tarvii.
    1000RR white
  19. #19
    http://www.avk.fi/a_kuvat/401525b.jpg
    hyvä esimerkki bombereista, taitaa toi pyörä olla 1000 bleidi...
    Minä en ole koskaan väärässä, vaan saatan joskus erehtyä!

    http://www.bike.fi/valokuv....095.jpg

    Honda CBR 1100 XX -04
  20. #20
    Lainaa (Bomber @ Maalis. 07 2005,15:37) kirjoitti
    Lainaa (NipaXX @ Maalis. 06 2005,22:18) kirjoitti
    Fast you might be, but you never catch me...

    Bomberin ainoa lisävaruste onkin sit kai ensiapulaukku, tai paremminkin kokoontaitettavat paarit!?
    On kerrassaan ihmeellistä että itseään bomberiksi kutsuva mies paheksuu rakentelua/ modailua...

    Kesällä 2004 Alastarossa jäi XX-kuski CBR 1000RR Bladelleni 1/2 kierrosta 2 kierroksen matkalla, joten ei se XX ainakaan radalla kovin nopea ole. Vakionopeussäädin ei ole mitään rakentelua/modailua eikä se, että yrittää vakioputkista saada kunnon ääniä, joita niistä ei saa, vaan kunnon ääniä varten on hankittava esim. Akran tai Yoshin kannu(t).
    Kesällä 2004 Alastarolla R1-kuski (R1 2004 Huom!) jäi ÄFFÄ-CBR600:lleni kolmen kierroksen aikana kierroksen. Kaikkien testien mukaan R1 on jopa nopeampi kuin Pleidi, eli onko ÄF-CBR600-tourer-almost-homosohva-liianpienelläkoneella sitten huimasti vielä nopeampi malli kuin Pleidi ja ko. R1?

    Hohhoijaa...

    Pitäiskö jonkun näyttää vähän ajolinjoja Bomperille Alastarolla, kun ei XX enempää jää jälkeen...? Tai sitten kannattaisi viedä Pleidi huoltoon, jos siinä on joku vika? Ko kö? *



  21. #21
    Vaikuttaa aikas kireeltä kun lueskelee näitäkin juttuja, porukat uhkuu ajohaluja
    ps. XX:homosohvan omistaja
  22. #22
    Lainaa (Jyri @ Maalis. 10 2005,07:25) kirjoitti
    Kesällä 2004 Alastarolla R1-kuski (R1 2004 Huom!) jäi ÄFFÄ-CBR600:lleni kolmen kierroksen aikana kierroksen. Kaikkien testien mukaan R1 on jopa nopeampi kuin Pleidi, eli onko ÄF-CBR600-tourer-almost-homosohva-liianpienelläkoneella sitten huimasti vielä nopeampi malli kuin Pleidi ja ko. R1?

    Hohhoijaa...

    Pitäiskö jonkun näyttää vähän ajolinjoja Bomperille Alastarolla, kun ei XX enempää jää jälkeen...? Tai sitten kannattaisi viedä Pleidi huoltoon, jos siinä on joku vika? Ko kö?
    Ankraa provoiluyritystä sinulla ainakin riittää, eipä voi kieltää. Toisaalta ymmärrän hyvin, sillä täystehoisesta ja kulkevasta Seposta siirtyminen hitaan ja alitehoisen Ducatin puikkoihin syö miestä. Minäkin muistan Alastarosta yhden R1-kuskin tuliterässä sävy-sävyyn hopeanharmaassa kypärä-nahka-asuyhdistelmässä, joka huonolla menestyksellä yritti tehdä kouluttajien määräämää väistö-jarrutustehtävää. Bladella ei niissä ole mitään ongelmia kun fillari on niin tasapainoinen. Jos noissa uusissa R1:ssä onkin sellainen suurempi suunnitteluvirhe samaan tapaan kuin Ducati S750:n toisen sylinterin alla oleva öljyvuoto? Joko on riittävästi provoa, vai laitetaanko suurempaa vaihdetta silmään? Tämä on vasta tällaista kevyttä alkuveryttelyä.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  23.  
  24. #23
    Vähän arvelutta tuommoinen kaasukahvan lukitseminen. Mitenkähän se pomppaa pois päältä, jos pitää jarruttaa tms. Vai pitääkö sitä vipua alkaa etsimään vaaratilanteessa.

    Tuli mieleen tuosta ideasta, että mitäs jo laittaisi jonkun solenoidisysteemin kaasuvaijeriin, joka toimisi vähän samalla periaatteella jumiuttaen kaasun, mutta pomppaisi pois päältä, jos painaa jarrua tai nappia. Pitäisikö hakea patentti. *

    Trottle Rockeriin tykästyin, mutta olisi se kiva joskus voida ottaa se käsikin pois kahvalta vauhdin hiipumatta.
    Dixi et animam levavi