Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Talvisäilö: Halpa. Venan säätö: Edullinen. Kaasarien synkkaus: puoli-ilmainen. + Jarrujen ilmaus ILMAINEN, oli toki jarrutkin ilmaiset, kun ilmasivat ne ILMAISEKSI! Mahtavaa. 54 papukaijamerkkiä KATAFORILLE.
    ooo
    Olen myös kuullut positiivisia juttuja kyseisestä paikasta.. tosin henk.koht kokemusta ei ole,muutakun joskus käyny heidän nettisivuilla ja hinnat oli jyllä suomen hinnoiksi ihan kilpailukykyiset. täytynee poiketa paikassa heti kun toi lumenpaska sulaa maasta paljonko veloittivat talvisäilytyksestä? kuuluiko siihen vielä huoltokin hintaan?

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    100€ talvisäilö. Huolto talvella 35€ tunti.
    ooo
    Metzelerin kumin osasivat vääntää väärinpäin vanteelle joskus männävuonna... Enkä tietenkään huomannut kuin vasta kotona.

Hakivat pyörän hervannasta ilmaiseksi, toivat takaisin myös samaan hintaan (mainittakoon että nimeltämainitsematon firma jolla komannes matkasta olisi pyytänyt hausta 50€...). Huollon hinta erittäin kohtuullinen, huollatan jatkossakin ko firmassa.
    ...and music? Well, it's just entertainment folks.
    Ja jonot on loistavan lyhyet, ja toivottavasti pysyvätkin lyhyinä!!!
    Tiet on ajamista varten
    Kun nää vastais ees puhelimeen niin ois kiva.

Vasta tässä jokusen hetken yrittänyt. Mutta kun vastaaja sanoo vain että on ruuhkaa.
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
    Malta mielesi Terhi. Kyllä ne vastaa kun kerkee. Ja säähän asut ihan vieressä, käy siellä...

Itse olen pyörääni käyttänyt huollossa aina tuolla, ja tulen käyttämään jatkossakin. Arvosana 10+
    CBR 1000 RR -07
    VW Kupla -66
    www.hc-kumi.com
    Juuei. Vastas ne sit lopulta. Eikä oo aikoja. Mukavan oloinen setä toisessa päässä kyllä.

Edit:
    Ja jaba, muistuttaisin sua korista kaljaa, parista viinapullosta ja ties mistä...

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
  10.  
    Kävin hakemassa pönikän öljyä Kataforista. Kysäisin samalla vaihtaisivatko uuden renkaan irtovanteelle. Onnistuu kuulemma saman päivän aikana jos vain rengasta on varastossa. Aattelin jo että hyvä hyvä mutta mulla on jo rengas ja pelkkää asennusta tarvitsisin. Tähän sitten sanottiinkin että aikaa renkaanvaihtoon ei ole eikä siis onnistu.

Harmittaa kun olin jo maksanut sen öljypöntön. Olisin sanonut että en sitten tarvitse tätä öljyäkään koska en pysty näköjään ajamaankaan...

Tälläinen politiikka muualta ostetuista renkaista on näköjään yleistymässä. Kauppias toki saa itse valita mitä tuotteita / palveluja myy, mutta onneksi myös asiakas pystyy valitsemaan liikkeensä missä asioi. Ihan periaatteen vuoksi en enään Kataforissa tule asioimaan.
    ZX-10R