Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Onko kenelläkään kiinni Triplessä tai Daytonassa High Level -putkea niin, ettei takana matkustajan mukavuus kärsi lainkaan?
    Eli; olen ymmärtänyt, että oikeanpuoleinen takajalkatappi pitää poistaa, mikäli halutaan asentaa ns. HL-putki - vai pitääkö?
    Isoihin "virityksiin" en halua lähteä, eli kaikki vaikeat rakennelmat unholaan.
    Newmanin kuvaa hyväksikäyttäen neuvoo hän:
    http://www.salomc.com/pics/27022005(005).jpg

Edit: Niin oletuksena tietysti että nyt puhutaan Trumpan hi-levelistä...

Ja jos ei non-Triumph-putki mahdu niin aina voi laittaa pidemmät pultit ja spacer-holkit väliin. Saa vaikka metrin ulospäin noita jalkatappeja.
    Ducati Diavel Dark
    Itse hommasin Two Bros racing HL-putken ja mukana tuli pidemmät pultit ja spacer holkit. niillä homma toimii.
    Se miten paljon putki lämmittää matkustajan reisiä on vielä testaamatta....
    Itse hommasin Two Bros racing HL-putken ja mukana tuli pidemmät pultit ja spacer holkit. niillä homma toimii.
    Se miten paljon putki lämmittää matkustajan reisiä on vielä testaamatta.... *
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Duell kauppaa GPR:n high-putkea, missä ainakin kuvassa näkyy törröttävän takatapit paikallaan. Semmoinen (väliputki) on itelle tulossa italiasta, mutta toimitusaika on tuskastuttavan pitkä 8-12vko. Ihan siisti putki ja edullinen muihin verrattuna ainakin suomessa...

Takatapit saavat kyytiä joka tapauksessa, mutta se väliputki on vaan niin himottavan mallinen ja pönttö tulee hyvään paikkaan. Eikä tartte ostaa uutta sliparia...
    The Lakkivaari

Yamaha ei pamaha

7.  
    Mulla on GPR:n rosterinen Hi-level putki. Sen kanssa ei tarvinnut siirrellä jalkatappeja. Ainoa miinus on sellainen kauneusvirhe, että takaa päin katellessa kollektorilta putkelle menevässä pätkässä on mutka. Muuten ihan hyvän näköinen.