Onko kenelläkään kiinni Triplessä tai Daytonassa High Level -putkea niin, ettei takana matkustajan mukavuus kärsi lainkaan?
Eli; olen ymmärtänyt, että oikeanpuoleinen takajalkatappi pitää poistaa, mikäli halutaan asentaa ns. HL-putki - vai pitääkö?
Isoihin "virityksiin" en halua lähteä, eli kaikki vaikeat rakennelmat unholaan.
Newmanin kuvaa hyväksikäyttäen neuvoo hän:
http://www.salomc.com/pics/27022005(005).jpg
Edit: Niin oletuksena tietysti että nyt puhutaan Trumpan hi-levelistä...
Ja jos ei non-Triumph-putki mahdu niin aina voi laittaa pidemmät pultit ja spacer-holkit väliin. Saa vaikka metrin ulospäin noita jalkatappeja.
Ducati Diavel Dark
Itse hommasin Two Bros racing HL-putken ja mukana tuli pidemmät pultit ja spacer holkit. niillä homma toimii.
Se miten paljon putki lämmittää matkustajan reisiä on vielä testaamatta....![]()
Itse hommasin Two Bros racing HL-putken ja mukana tuli pidemmät pultit ja spacer holkit. niillä homma toimii.
Se miten paljon putki lämmittää matkustajan reisiä on vielä testaamatta.... *![]()
Duell kauppaa GPR:n high-putkea, missä ainakin kuvassa näkyy törröttävän takatapit paikallaan. Semmoinen (väliputki) on itelle tulossa italiasta, mutta toimitusaika on tuskastuttavan pitkä 8-12vko. Ihan siisti putki ja edullinen muihin verrattuna ainakin suomessa...
Takatapit saavat kyytiä joka tapauksessa, mutta se väliputki on vaan niin himottavan mallinen ja pönttö tulee hyvään paikkaan. Eikä tartte ostaa uutta sliparia...![]()
The Lakkivaari
Yamaha ei pamaha
Mulla on GPR:n rosterinen Hi-level putki. Sen kanssa ei tarvinnut siirrellä jalkatappeja. Ainoa miinus on sellainen kauneusvirhe, että takaa päin katellessa kollektorilta putkelle menevässä pätkässä on mutka. Muuten ihan hyvän näköinen.