Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 57:een 57:sta
    Kiitoskiitos, mutta ei vielä nuolaista, on suuri mahdollisuus, että sössin vielä jotenkin koko projektin...
    Olet kyllä osannut homman tehdä hienosti Nyt kun vertaat pc:ssä olevaa photoshop-kuvaa, niin tuliko sellainen kun suunnittelit? Vai saiko improvisaatio kesken asennuksen vallan Kannustusta loppuprojektiin, ettet sössi!
    The Black line
    Lainaa (teammate @ Maalis. 04 2005,06:54) kirjoitti
    Olet kyllä osannut homman tehdä hienosti *Nyt kun vertaat pc:ssä olevaa photoshop-kuvaa, niin tuliko sellainen kun suunnittelit? Vai saiko improvisaatio kesken asennuksen vallan Kannustusta loppuprojektiin, ettet sössi! *
    Teippien suuntaus oli suunnitelmassa jyrkemmin nouseva, mutta takateippejä ei pystynytkään siten asentamaan, joten loivensin kulmaa ja ylin tarra tulikin tankin alareunaan ja viiden etuteipin sijasta laitan vain neljä. Samoin tuota alarantuviritystä ja lokoasettelua pitää vielä modailla..

Vasen puoli valmis. Eli tuollainen tuli. Mielestäni kohtuukivan näköinen. Läpsyttelen toisenkin puolen tuossa läjään ja ilmoittelen, jos onkelmia tulee...

!!
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Lainaa (tkay @ Maalis. 02 2005,11:19) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Mitäs teippien teettäminen maksaa?
    Minun satsi maksoi satasen.
    Nyt kun vielä kerrot, että missä, niin ryntään samaan puljuun hakemaan Susukiin tarrat, joita olen tässä kaksi talvea piirrellyt. On se kuitenkin aika alaston tuo pyörä ilman mitään teippauksia, vaikka yksi kesä tuli silleen ajeltua.
    Näyttää kuitenkin kohtuulliselta tarrojen kokoon verrattuna tuo hinta.
    Elät vain kerran, jos uskallat. Kilon Gixeri.
    Siistia tyota

Hiukan vaan tuo otsikon termi "lieva projekti" antoi odottaa hiukan isompaa juttua...

vrt. tahan kuvaan, jossa myynnissa lieva projekti, kun kaikki osat kuitenki loytyy

Koko viikonloppu piti äheltää noiden teippien kimpussa, mutta kyllä ne loppujen lopuksi paikoilleen asettuivat. Tuossa vielä oikealtakin puolelta kuvaa..

Siisti kun mikä! Varsinkin noi vanteet
    "Parempi pyörä tallissa,kuin 10 kaupassa."
    Hienosti tehty, hyvä! Siistin näköistä työtä, paljonko olis mahtanut maksaa jos ton ois teettänyt, kysyitkö?
    The Black line
    Lainaa (miklis @ Maalis. 04 2005,20:24) kirjoitti
    Nyt kun vielä kerrot, että missä, niin ryntään samaan puljuun hakemaan Susukiin tarrat, joita olen tässä kaksi talvea piirrellyt. On se kuitenkin aika alaston tuo pyörä ilman mitään teippauksia, vaikka yksi kesä tuli silleen ajeltua.
    Näyttää kuitenkin kohtuulliselta tarrojen kokoon verrattuna tuo hinta.
    Niinjuu, Oulun Opastekeskus, Kaukovainiolla. Kun käyt, niin kysäisepä varsin, mitä liukuvärjätyt teipit maksaisivat?
    Lainaa (teammate @ Maalis. 06 2005,21:44) kirjoitti
    Hienosti tehty, hyvä! Siistin näköistä työtä, paljonko olis mahtanut maksaa jos ton ois teettänyt, kysyitkö?
    En tohtinut edes kysyä..
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Ihan kivastihan se elävöittää. Kokeilitko lainkaan tuon suunnitelman mukaisesti, eli että tuo ilmanottoaukko olis jäänyt teippaamatta?
    Ilmanottoaukko on alunperin musta. Eli en teipannut sitä, vaan tuohon suunnitelman punainen täyttöväri täytti vahingossa myös tuon aukon..
    Jonkinverran tuli palautetta alimmaisista raidoista, enkä itsekään ollut vielä ihan tyytyväinen lopputulokseen, joten riipaisin alarannut mäjelle ja kävin kaupasta hakemassa 3 eurolla 9 metriä 6 mm leveää hopeanauhaa, josta rustasin sitten noille jäljellä oleville siiville varjostukset. Nyt näyttää (ainakin minun mielestäni...) hyvältä. Enkä kyllä enää jaksaisikaan säätää...

Toi hopee kyl kruunas koko työn! Toi on siis jo ihan siisti pakko myöntää. Kylläpäs teipeillä saa paljon aikaan!
    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

Siis mää vai
    Damn, mun vanha sotaratsu alkaa näyttämään ihan oikeasti ''vanhalta sotaratsulta''. Kuitenkin, olen edelleen sitä mieltä että 90-93 mallinen on paremman (lue: virtaviivaisemman) näköinen.

Miten sulla on tuo tuplakupla toiminut? Parantaako tuulensuojaa vai onko vain ulkonäkökysymys. Allekirjoittaneella on harmaantunut ja raapimisjälkiä täynnä oleva pleksi. Voisi harkita joskus vaihtoa...
    - "VFR kehrää ja paukkuu" -
    Olen lyhyt tatti (175) enkä ole orkkispleksin kanssa ajanut metriäkään, mutta kuitenkin uskon, että hyötyä on. Ei puistele pyörteet päätä moottoritienopeuksissa eikä kohinakaan ole paha. Ja ulkonäkökin on kohdallaan.. Niin ja tietystihän 94-97 on parhaan (lue: hyvimmän) näköinen...
    Kyllä on todella hieno vifferi! * *
    "Suddenly, everything else, looks like prey, Hayabusa"
    Ei sitä kyllä uskoisi mitenkä nuo teippaukset vaikuttavat pyörän ulkonäköön. Uskomattoman hienoa työtä.
    Z750 --> ZX-9R --> ZX-6R
    Seurasin topiccia sivusta ja nyt kun on valmis niin palautetta antamaan. Hieno tuli täytyy myöntää. Tuo hopea varjostus teki entistä paremman näköisen. En tiedä haitko tuolla teippauksella jotain tiettyä ideaa, mutta minusta siihen tuli hiukan retro-henkeä mukaan, mikä on vain hyvä asia. Oletko ajatellut jonkinlaista teippiä myös ajovalomaskiin. Nyt se vähän niinkuin jäi huutamaan omaa osuutta?

Kesän lopussa olisi myös kiva kuulla kuinka teipit ovat pysyneet matkassa mukana.
    De gustibus non est disputandum.
    Liittyi May 2003
    Lainaa (Muerte @ Maalis. 09 2005,03:36) kirjoitti
    Oletko ajatellut jonkinlaista teippiä myös ajovalomaskiin. Nyt se vähän niinkuin jäi huutamaan omaa osuutta?

Kesän lopussa olisi myös kiva kuulla kuinka teipit ovat pysyneet matkassa mukana.
    Mulle tuli mieleen pystyraita. Eli pyörän yli joku 5-8cm leveä musta raita jonka vois reunustaa sillä samalla hopealla. On vaan veikeää laittaa etulokariin sanoo kokemuksen syvä rintaääni.
    Kiitoksia kommenteista! Ehkä en kuitenkaan yli asti vedä, mutta tuota naamataulujuttua pitää kyllä miettiä.. Tuo etulokarin teippaaminen näyttäisi kyllä haastavalta..
    Lainaa (Swampy @ Maalis. 02 2005,23:30) kirjoitti
    Komia tulee, kyllähän tuolla sitten kesällä
    kelpaa
    tuleeko sitä kesää ollenkaan? tai kevät? ku ois niin hirveä kuume päästää ajamaan
    Minä en ole koskaan väärässä, vaan saatan joskus erehtyä!

http://www.bike.fi/valokuv....095.jpg

Honda CBR 1100 XX -04
    Liittyi May 2003
    Kohta mullakin alkaa sama rumba kunhan tarramiehen tekeleet putoaa postiluukusta..
    Hatun nosto käsityölle mutta...

Olenko minä tosiaankin ainoa, jolle jokin tuossa ulkonäössä nyt tökkää? Aivan kuin teippiä olisi jo liikaakin ja tasapaino järkkyisi. Mustan ja punaisen kontrasti kun on melkoisen raju.

Mutta makuasioitahan nämä. Hienoa että joku jaksaa väkertää ja vielä dokumentoida sen muidenkin näkyville!
    Jovain sanoi näyli
  27.  
    Lainaa (tkay @ Maalis. 06 2005,23:11) kirjoitti
    Niinjuu, Oulun Opastekeskus, Kaukovainiolla. Kun käyt, niin kysäisepä varsin, mitä liukuvärjätyt teipit maksaisivat?
    Kävinpäs sitten tulostuttamassa tuollaiset liukuvärjätyt tarrat suzukiin. Yhden ~A4-arkin kokoisen sarjan tulostus ja leikkaus teki reilut 80 euroa, kun vein sinne lähes valmiin kuvan cd:llä.
    Jos olisin itse leikannut tarrat irti arkista, olisi hinta ollut varmaan vain puolet tuosta. Mutta sitten olisin varmaan joutunut hakemaan vielä toisen satsin tarroja....
    Elät vain kerran, jos uskallat. Kilon Gixeri.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12