tietoa mistä sais kuristukset R6:seen? ja sit virejä mitä mahdollista laittaa,renkaita ja mistä hommata ja millä hinnalla? ja joitain paikkoja jos tiedossa mistä löytys kyseinen pyörä halvalla niin ois kans kiva tietää
kaikki informaatio pyörästä kelpaa ja on tarpeellistakiitän jo etukäteen teitä ketkä tähän kehtaavat vastata
![]()
Allright, storm, yamaha center vantaa ihan noin näytiksi. Myyntimiehet mielellään kertovat, mitä tarvitset ja mitä maksaa. Ja visa vinkumaan, ellei omat heti riitä.![]()
BMW S1000 rr
BMW 800 GS
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
BMW F 650
Kawasaki ZX 12R
Honda VFR 800
Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
kyl tulee riittämään ens kesän jälkeenkiitoksia tiedosta
![]()
Kuristuksia ei saa vanhoihin kutosiin, eli sellasiin, joissa on kaasarit. Tai saa, jos joku viittii tehdä, mutta valmiita kittejä ei ole. -03 vuosimallista eteenpäin on ollu ruisku, eli niihin saa valmiit kuristukset esim. Yamaha centeristä.
Kiva pyörä ajaa. Mulla toka kutonen menossa. Eka oli kaasari mallia ja nyt on ruisku kone. Täytyy kyllä myöntää, että olin yllättynyt positiivisesti siitä, kuinka paljon pirteempi ja kevyempi uudempi kutonen on ajaa, kuin vanha.
Renkaat kannattaa tilailla shopista saa edullisemmin kuin liikkeistä ja palvelu pelaa. Jos oot uutta osatamassa, niin ee-speedillä on ihan kivat hinnat.
Noitten ruiskukoneiden kuristamisessa kannattaa olla tarkkana siitä mitä/mistä maksaa. Jotkuthan noista kuristetaan pelkästään laittamalla pieni metallinpala kaasuvaijerin heiluttaman kehdon eteen, ettei kaasu mene pohjaan asti. Tämä "kuristusosa" voi maksaa parikin sataa euroa...
Happy with what you have to be happy with.
Pakko vastata tähän sillä mulla sattuis oleen just myynnissä 200 mallinen R6. Nyt lähtis syyshintaan!
Katoppas Nettimotosta ID: 306696
Lupaan hommata tohon hintaan vielä takarenkaan valmiiksi ensi kesäksi!
Edit: Mun kutonen on kyllä ollu edellisellä omistajalla kuristettuna, vaikka onkin kaasaripeli.
Ai hyvä kutonenko? Mulla on loistava!
Varmasti toimiva, täysin läpikäyty eikä tartte pelätä tota kakkoskilpisyyttä. Paperit löytyy että kaikki on kunnossa
http://www.nettimoto.com/313740
(on muuten halvin '00 ja vielä hienommalla takakatteella)
noi on kyll makeita pelejä... mutta vähän liian kalliita mulle...
itte voisin ostaa teiltä ne pois(jommalta kummalta siis) jos myytte sellaseen 5500 - 5800 euroon, jota tuskin teette...
kesä tulee ja vauhti kiihtyy........