Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 37:een 37:sta
    En ole vielä ostanut, mutta pikku tauon jälkeen tässä aloitin hieromaan kauppaa tuosta helsingin cycleworldin rd:stä. Tuossa viimeviikolla piti ottaa tyypit samalla piikkisellä rd:llä, minkä joskus omistin... Pääsinpähän työntämään 1,5km pyörää, kun oli akku ja tulppa sippi.
    Minä olen kyllä vähän yllättynyt, että miten tuo (tai ne molemmat?) voi olla vieläkin myymättä, luulin että puhuttaisiin korkeintaan viikoista silloin kun keskustelu alkoi... Itseä painosti vastaavassa tilanteessa päivänkin odottaminen (nyt se menee, nyt se menee)...
    Mites RD-kaupat ovat edenneet? Näyttäisi olevan vieläkin tuo Helsingin CW:n RD myynnissä. Aika paljon pyytävät siitä. Jos jotakuta kiinnostaa tietää pyörästä jotain, niin sopii kysyä minulta, sillä olen sen edellinen omistaja. * Jäi kyllä hyvät muistot siitä viime kesältä. Kaasarit olisi hyvä uusia siitä (tai ainakin osia niistä). Alkoivat jo vähän temppuilemaan. Maksavat muistaakseni n. 100 euroa kpl. Kone on hiljattain remontoitu.

Matka-ajoa tuli ajettua paljon sekä kaksi että yksi päällä. RD oli tosi kiva ohitusvehje; kolmonen silmään ja rannetta alaspäin! Ja hyvin lähti. * Välillä tekisi mieleni ostaa pyörä takaisin... Pyörä on ollut CW:ssa 11.9.2004 saakka.
    Honda Monkey Z 50 J -94, Yamaha TZR 125 ypvs -91, Yamaha RD 350 LC ypvs -87, Honda CBR 600 f -91, Yamaha YZF 600 R -98. Yamaha YZF 600 R -03
    Turun pyörä on sentään jonnekin hävinnyt mutta tuo Helsingin peli on sitten ollut yli vuoden liikkeessä... Ei voi lakata ihmettelemästä, kuinka mikään pyörä voi olla liikkeessä noin kauan.
    Kato että se YPVS toimii, samoin tuoreöljyvoitelu. Kaasarin ja pytyn väliset kaulat, että on ehjät eikä ole murtumia. Helkkarin hauska laite ja oikea tehopakkaus kokoisekseen(ainakin aikanaan..).
    Elämäntapamotoristi
    Lainaa (markovilja @ Kesä. 04 2005,02:07) kirjoitti
    Mites RD-kaupat ovat edenneet? Näyttäisi olevan vieläkin tuo Helsingin CW:n RD myynnissä. Aika paljon pyytävät siitä. Jos jotakuta kiinnostaa tietää pyörästä jotain, niin sopii kysyä minulta, sillä olen sen edellinen omistaja. Jäi kyllä hyvät muistot siitä viime kesältä. Kaasarit olisi hyvä uusia siitä (tai ainakin osia niistä). Alkoivat jo vähän temppuilemaan. Maksavat muistaakseni n. 100 euroa kpl. Kone on hiljattain remontoitu.

Matka-ajoa tuli ajettua paljon sekä kaksi että yksi päällä. RD oli tosi kiva ohitusvehje; kolmonen silmään ja rannetta alaspäin! Ja hyvin lähti. Välillä tekisi mieleni ostaa pyörä takaisin... Pyörä on ollut CW:ssa 11.9.2004 saakka.
    Miksi ihmeessä löysin tämän viestin vasta nyt!?
    Koska minä olen ko. pyörän nykyinen omistaja.

Ihan kelpo peli, tosin kävi niin että vedin tokana omistuspäivänä mutkasta pihalle sillä ja mursin kyynärpääni. Pyörä selvisi helpolla, etukate halkeamille, sen "kehikko" vähän kieroon ja pleksi säpäleiksi. Samalla tuli sitten sähköongelmia, jotka ratkesivat viimein uuden akun ja jännitteensäätimen ostoon.

Pyörä on jälleen ehjänä, hitsasin halkeamat katteista ja setä maalasi uudelleen. Tarratkin tein entiseen malliin. Ilo on sillä kyllä ajella, renkaat meni vaihtoon koska takanen oli aivan \_/ ja etunen luisteli?!
    Mutta, sitten iski vielä syksyn päätteeksi sopivan tilaisuuden, ja ostin Micronin putket. Yllättäen, vakiosäädöillä pelaa suht. hyvin, ja nyt on RD oikea eläin! Ykkösellä ja vielä kakkosellakin ei meinaa etunen pysyä maassa täyskiihdytyksessä.

Talvella olisi tarkoitus hieman huoltaa vehjettä alustan osalta, ja mielessä olisi ulkonäönkin muokkausta...takapenkinkatetta ja ehkäpä Kenny Roberts-tyylistä maalausteemaa, eli keltaista ja valkoista mustilla ruuduilla...

Tuossapa kuvaa, nykyiseen verrattuna erona on Micronin "pikkaisen" pienemmät (lue: helkkarin äänekkäät) vaimentimet: http://www.motot.net/galleria/showph...to/371/cat/700
  7.  
    Jep, hyvältä näyttää.

Eivät sitten näköjään osaa päivittää noita sivujaan tuolla Cycle Worldissa, siellä kun näyttää yhä olevan tuo pyörä myynnissä...
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12