Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Tietääks kukaan (varmaankin tietää) että mikä se on ZX12R vakioputken ja sitten ns tehopillin (esim Yoshimura RS pöntöllä) painoero ? Sitten toinen kymysys. Saavutetaanko ton teholuokan pyörillä enää kokoputkiston vaihdolla "merkittävää" etua vai riittääkös pelkkä slipari (toki PC3, suodattimet jne hilppeet mukana)..?? Meinaan vaan että kai ne jaappaniningenjöörit o noita vakioputkiakin suunnitellessaan miettineet virtauksia yms mysteerioita.
    Tiedosta kiitollisena kun tässä vielä jotain ehtis tehdä ennen ajokelejä..mutta mitä.
  2. #2
    Akrapovicin kokohormisto änkkäreineen on 5.9 kg orkkis putkistoa kevyempi.Pelkkien vaimentimien painoeroista ei tarkempaa tietoa,mutta ed mainittu Akran pönttö on todella kevyemmän tuntuinen omaan verrattuna.Putkella ja säädöillä varustettuna pyörä tuntuu mielestäni hiukan vakioo heikommalta alle 3500 kierroksen eli jos tykkäät "revitellä" pyörääs noilla kierroksilla anna oman putken olla paikoillaan.Mutta yli 4000 tehoeron kyllä huomaa.Huipputehoa saattaa tulla jopa 10+ takapyrälle lisää ja huomaat sen kyllä varmasti
    mopoton
  3. #3
    hintaansa nähden ne muutamat hevosvoimat tehoputkistolla ovat todella kalliita, siis putki maksaa yli 1000 euroa ja heppoja tulee ehkä max 10 yläkierroksille ja alakierroksilta katoaa muutama, niin makuasia. asentamalla n. 4000 euron turboahtimen saa heppoja halvemmalla.

    tehoputkella n. 100 euroa per heppa,

    turbolla noin 40 euroa per heppa. jos oletuksena sadan hepan lisääntyminen.

    sliparilla saa ääntä jo tarpeeksi.

    tosin tehoputkisto keventää tuon vajaa 6 kg, joka voi mutkanopeudessa tehdä 0,3s ratakierroksella riippuen radasta, mutkasta ja kuskista, hehiö.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  4. #4
    Ilokaasuilla saa helposti n. 16 eurolla hepan ja kattila kestää vielä ihan hienosti! +50hp on sellanen kiva ja helppo lisäpotku. Saahan sitä vaikka kuinka paljon lisää jos kantti (ja moottori) kestää
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  5. #5
    Jahas...aika pieniltä noi "hyödyt" tuntuu (ilman sitä ilokaasujutskaa)... vakaa 6 kiloo painossa ja sitten +10 kaakkia lisää. Totta sekin että kalliita "hepoja" ne on..ko ottaa ton putkiston...commanderin...suodattimet ni säätöineen taitaa olla liki 1400-1500 ekua/paketti (oiskos noin 150 ekua/polle). Tarviipas harkita vielä. Ääntähän sitä tosin tulisi lisää..en tiä sitten onko se pos vai neg asia....Riippuu tietenkin tilanteesta Kiitoksia kommenteista ja palataan taas jonkin mieltäaskarruttavan seikan tiimoilta...
  6.  
  7. #6
    12R:n virittelyyn löydät paljon vinkkejä ZX-12R.ORG:n keskustelupalstoilta. Itse ostin virikilkkeet (Muzzy kokorööri, PC3 ja Konnat) käytettynä alta tonnin. Koneen käytös parani tosin oleelliseti vasta kun olin teettäny pyöräkohtaisen ruiskukartan PC3:lle KX-Centerissä Jos kiinnostaa niin tästä aiheesta löydät vanhoja juttuja Haku-toiminnolla.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14