Onko joku lukijoista päässyt jossakin ajamaan uusinta uutta K1200S:ä. Sitä kehutaan.
Kokemuksia pls.
* Ajoasento, miten kyykky.
* Ajettavuus ja ketteryys yleensä.
* Muuta
Kertokaatten.
"If a..holes could fly, this place would be an airport"
kylmät tyypit otettu, ajoasento aika lähellä K1200 rs:ää. Ostin ko. pyörän, kohtahan tuota pääsee baanalle...
Kävin juuri koe-istumassa ja sain luvan päräyttää laitteen käyntiinkin.(FJ20 @ Helmi. 16 2005,12:40) kirjoitti
Istuma- asento oli minulle todella hyvä (189cm ja 87kg).
Satula tuntui mukavan jämäkältä. Nykyinen pyöräni tuntuu paljon ahtaammalta, ja sitä se tietysti onkin erityylisenä pyöränä (Honda CBR1000RR).
Käyntiääni muistutti kovasti Honda Blackbirdiä. Kone oli kierrosherkkä ja ääni oli "makea".
Saapi nähdä tuleeko itselle vaihto eteen.![]()
.
Laiskahan se vähän on:
Vertailu Yamaha R1 ja BMW K1200S
8. helmikuuta 2005 espanjalainen SOLOMOTO testasi nuo pyörät radalla:
Kiihtyvyys 100m: K1200S=4,3 s, R1=4.7 s
Kiihtyvyys 400m: K1200S=9.9 s, R1=10.2 s
Kiihtyvyys 1000m: K1200S=18.7 s, R1= 18.5 s
Kiihtyvyys 0-100km/h: K1200S=2.7 s, R1=2.9 s
Kiihtyvyys 0-150 km/h: K1200S=4.2 s R1=4.8 s
Jarrutusmatka 80-0 km/h: K1200S=17.8m, R1=21m
Pujottelurata: K1200S=8.2s, R1=8.01s
Eli R1 on parempi pitkillä matkoilla (>1000m) ja mutkaisilla teillä (keilat 4m välein). Eli käytännössä R1 on parempi pyörä.![]()
Dixi et animam levavi
Samaa mieltä, R1 on leluna huomattavasti parempi.
Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
BMW R45 -79
Yamaha rd 250 lc -81
Panin tuonne Äänestyfoorumille oikein äänestyksen päälle siitä, kumpi ansaitsee oikean "matkavessa" -arvonimen. Yamaha foorumin kaverit kun ovat oikein suivaantuneet tuosta testistä
Menkäähän hyvät "kollegat" antamaan oman demokraattisen äänenne tähän kysymykseen![]()
tomppa, R1200GSA Rallye & R1100S